Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi pikku vinkki välttää korona. Todella tärkeä, joka unohtuu monilta!!!

Vierailija
03.02.2022 |

Ethän lääpi puhelintasi ilman, että desinfioit kätesi?
Töissä moni räpeltää omaa puhelintaan desinfoimatta käsiään.
Sitten, kun illalla kotona syö ja taas puhelin kädessä niin tartunta satavarma viimeistään tuossa kohtaa.
Tietysti aina ei ole mahdollista, mutta suosittelen oikeasti. Muuten olen elänyt aika huolettomasti noudattaen kyllä turvarajoituksia, mutta pysynyt terveenä, vaikka liikun paljonkin ihmisten ilmoilla.
Varmasti suurinosa tartunnoista tulee maskia käyttäville älypuhelimen kautta.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No koronaa odotellessa. En ole 2 vuoteen desinfioinut yhtään mitään.

Mulla varmaan riitti se, että asun paikassa, jossa sitä on paljon liikkeellä just nyt. Kuten sanottu, omikron tarttuu niin herkästi, että käytännössä kaikki saavat sen. Mutta siis yllättävän rankka tauti tämä on, kun muistuttaa influenssaa kuumeineen ja lihaskipuineen. Mut on jopa rokotettu kahdesti, mutta viimeisimmästä rokotuksesta on pian 6kk. Positiivinen asia on se, että näinkin kauan kesti, ennen kuin sen sai.

Tunnen monta omikronin sairastanutta, ja kukaan heistä ei ole kertonut sen olleen sellainen ”pikkunuha” kuin yleinen narratiivi sen kuvaa olevan.

Minulla oli lievää flunssaa, olen kyllä aika nuori, en oikeastaan missään kohtaa edes yrittänyt vältellä koronaa.

Jopa se eka variantti, joka kaatoi Kiinassa väkeä kuin heinää, ei aiheuttanut kaikilla oireita. Esimerkiksi se mies, joka toi tautia ensimmäisten joukossa Iso-Britanniaan, ei tiennyt olevansa kantaja. Ja niistäkin sairastuneista sitten osa kuoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän