Tutkimus: Nuoret naiset eivät haluaisi Suomelle NATO:n turvatakuita
Miehet kannattavat (30 %) Suomen Nato-jäsenyyttä selvästi naisia (14 %) enemmän. Sukupuolten asenne-erojen tarkastelu ikäryhmittäin (ks. kuvio yllä) paljastaa, että näistä ryhmistä kaikkein nihkeimpiä jäsenyydelle ovat nuoret (18 –35-vuotiaat) naiset. Heistä vain 11 prosenttia kannattaa Suomen Nato-jäsenyyttä. Suopeimpia ovat taas keski-ikäiset (36 –55-vuotiaat) miehet, joista jäsenyyttä kannattaa lähes joka kolmas (33 %).
https://www.eva.fi/blog/2019/12/14/nato-kannat-vakaita-kannatuksessa-su…
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ne haluaa kokea saman kohtalon ku saksalaisnaiset Berliinissä 1945
Tai vietnamilaisnaiset 1961-1975
Kyllä. Vietkong teki siviiliväestöön kohdistuvia julmuuksia
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Viet_Cong_and_People%27s_Army_of_Vietna…
Vierailija kirjoitti:
Jos Suomi olisi natossa, niin meillä olisi uskottava maanpuolustus ilman kaikille miehille pakollista armeijaa. Eli Suomi lähettäisi vain vapaaehtoiset eliittiluokan varuspalvelukseen. Mikä suuri tasa-arvotekokin se olisi. Näin on asia useimmissa Euroopan maissa eikä mitään Venäjän uhkaa ole olemassakaan kun eivät uskalla ryppyillä jenkeille. Eikä tarvitisi pakottaa kaikkia nuoria miehiä vuoden vapaaehtoisorjatyöhön.
Mutta mitä se nuoria naisia liikuttaa koko asia. Nuoret naiset on muuten kyllä ääripään globalisteja, mutta ainoa asia, missä globalismi todella kannattaisi on se, missä ei olla globaaleja. Tapetaan vaan suomalaiset nuoret miehet rintamalla. Miehiähän saa aina ulkomailta lisää.
Melkein koko Eurooppa kuuluu natoon, mutta Suomi ja Ruotsi pelaa peliä, jossa itsenäisyys on vaakalaudalla. Ei tarvita kun yksi kahjo valtaan Venäjällä ja homma on selvä. Vaan toisaalta ei miehenä enää jaksa ajatellakaan, että suojelisin tämmöstä maata, jossa miesten oikeudet on poljettu pohjamutiin. Ehkä venäläinen hallinto olisi lopulta parempi.
Natalia moi.
Suomesta menee ulkomaille Naton tehtäviin ammattisotilaat ja vapaaehtoiset reserviläiset. Sinne ei ketään väkisin pakoteta.
Venäjä ei enää koskaan hyökkää Suomeen, koska olemme nyt Natossa.
Tässä viesti kaikille suomettuneille suomalaisille, sekä teille venäläisille.
Nyt on r y s si e n uhkailuista tullut loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko naiset tässäkin asiassa viisaampia.
Osoittaa vain nuorten naisten typeryyttä. Ollakseni rehellinen, naiset ovat typerämpiä kuin miehet..
Kun on nainen ja vielä nuorikin, mitä sellainen tapaus ymmärtää sodasta ja Natosta?
Ei välttämättä mitään sillä nuoret ei tiedä, jonnet ei muista.
Olen nainen ja sotahistorian harrastaja ja minä tiedän mitä se sota on. Olen aina kannattanut natoa ja viimein sinne päästiin, olen onnellinen!
Mitä järkeä oli nostaa yli vuoden vanha, jo positiivisen lopputuloksen saavuttanut puheenaihe, joka vieläpä perustui 2019 olleeseen juttuun?
Eli siis mitä NATO on ottanut Venäjältä? Vallannut jonkun venäläisen maa-alueen? Minkä?