Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies ei halua seksiä, miksi?

Vierailija
10.06.2015 |

Olen treffannut erästä miestä nyt neljä kertaa. Mies vaikuttaa kiinnostuneelta koska ottaa itse aina yhteyttä ensin ja ehdottaa tapaamista. Mies ei ole koskaan halannut tai osoittanut mitään läheisyyttä mua kohtaan ensin. Vastaa kyllä suukkoihin ja haleihin kunhan minä teen aloitteen. En kehtaa suoraankaan kysyä mikä mättää. Mitä voisin tehdä? Tarttua seuraavalla kerralla suoraan munasta kiinni ja tehdä selväksi että haluan enemmän? Haluaakohan mies sittenkin olla vain kaveri? Syö vain itsevarmuutta ja epäilen itseäni että enkö ole tarpeeksi haluttava kun mies halua seksiä kanssani :( Ollaan molemmat alle 25 v.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän haluaa katsella hieman, mikä olet naisiasi ennen kuin sekoitetaan lihalliset himot peliin mukaan. Ei kaikki miehet ole seksipetoja. Ja jos sua mietityttää, niin voithan sanoa että haluat häntä kun hellitte toisianne. Ehkä siitä avautuu keskustelua sitten.

Vierailija
2/56 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Mikä ihmeen kiire sinne sänkyyn on hypätä, ennenkuin tuntee toista ollenkaan. Todella fiksusti käyttäytyvä mies, joka haluaa tutustua ensin yläpäähäsi. Alapään vuoro tulee sitten myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa sitten ehkäisy.

Vierailija
4/56 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 10:33"]

Voi hyvänen aika. Mikä ihmeen kiire sinne sänkyyn on hypätä, ennenkuin tuntee toista ollenkaan. Todella fiksusti käyttäytyvä mies, joka haluaa tutustua ensin yläpäähäsi. Alapään vuoro tulee sitten myöhemmin.

[/quote]

Koska olen todella ihastunut... ja kiimainen. Siksi. Pelkään vain että saatan olla enemmän ihastunut mieheen kun mies muhun :(

Vierailija
5/56 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan seksiä vasta sitten kun ollaan sovittu että seurustellaan. Olen kyllä jo 34 mutta mies kuitenkin.

Vierailija
6/56 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 10:37"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 10:33"]Voi hyvänen aika. Mikä ihmeen kiire sinne sänkyyn on hypätä, ennenkuin tuntee toista ollenkaan. Todella fiksusti käyttäytyvä mies, joka haluaa tutustua ensin yläpäähäsi. Alapään vuoro tulee sitten myöhemmin. [/quote] Niinpä. Olette ap tavanneet siis neljä kertaa? Ja sinä haluat sänkyyn? Öh.. montako petikaveria jo kertynyt, vaikka ikää alle 25v? Kymmenen? Kaksikymmentä? Minä olen 24-vuotias ja tasan yhden kanssa olen seksiä harrastanut (ja samaisen miehen kanssa olen edelleen).

[/quote]

Yksi petikaveri. Tästä haluaisin mahdollisesti toisen :)

Vierailija
7/56 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 10:39"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 10:33"]

[/quote]

Tällaisia ne naiset on nykyään. Helppoja pilluja, joilla ei ole juuri muuta tarjottavaa.
[/quote]

Ei kai se, että tuntee seksuaalista vetoa mahdollista tulevaa kumppania kohtaan tarkoita, ettei olisi muuta tarjottavaa. Se, miten nopeasti kukakin seksiä uuden suhteen myötä haluaa, on yksilöllinen asia, eikä ole tarpeen arvottaa toista tapaa toisen yläpuolelle. Itse edustan niitä, jotka haluavat seksiä aika pian tutustumisen jälkeen. Minulle hyvä seksi on niin tärkeä osa suhdetta, että olisi valtava pettymys, jos olisi pitkään ladannut odotuksia seksiä kohtaan ja ihastunut toiseen oikein tosissaan ja sitten kävisi ilmi, etteivät seksuaaliset mieltymykset kohtaa. Olen aina ihmetellyt, miksi jotkut tuntuvat ajattelevan, että kun toista rakastaa, sujuu seksikin luonnostaan. Minusta kyse on ihan samanlaisesta makuun ja mieltymyksiin liittyvästä asiasta kuin vaikka miten haluaa viettää vapaa-aikaa. En aktiivisesti liikuntaa harrastavana haluaisi kumppanikseni sohvaperunaa. Yhtä lailla mies, joka haluaa seksielämältä eri asioita määrän tai laadun suhteen, ei sovi minulle kumppaniksi.

Vierailija
8/56 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 10:53"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 10:39"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 10:33"] Voi hyvänen aika. Mikä ihmeen kiire sinne sänkyyn on hypätä, ennenkuin tuntee toista ollenkaan. Todella fiksusti käyttäytyvä mies, joka haluaa tutustua ensin yläpäähäsi. Alapään vuoro tulee sitten myöhemmin. [/quote] Tällaisia ne naiset on nykyään. Helppoja pilluja, joilla ei ole juuri muuta tarjottavaa. [/quote] Ei kai se, että tuntee seksuaalista vetoa mahdollista tulevaa kumppania kohtaan tarkoita, ettei olisi muuta tarjottavaa. Se, miten nopeasti kukakin seksiä uuden suhteen myötä haluaa, on yksilöllinen asia, eikä ole tarpeen arvottaa toista tapaa toisen yläpuolelle. Itse edustan niitä, jotka haluavat seksiä aika pian tutustumisen jälkeen. Minulle hyvä seksi on niin tärkeä osa suhdetta, että olisi valtava pettymys, jos olisi pitkään ladannut odotuksia seksiä kohtaan ja ihastunut toiseen oikein tosissaan ja sitten kävisi ilmi, etteivät seksuaaliset mieltymykset kohtaa. Olen aina ihmetellyt, miksi jotkut tuntuvat ajattelevan, että kun toista rakastaa, sujuu seksikin luonnostaan. Minusta kyse on ihan samanlaisesta makuun ja mieltymyksiin liittyvästä asiasta kuin vaikka miten haluaa viettää vapaa-aikaa. En aktiivisesti liikuntaa harrastavana haluaisi kumppanikseni sohvaperunaa. Yhtä lailla mies, joka haluaa seksielämältä eri asioita määrän tai laadun suhteen, ei sovi minulle kumppaniksi.

[/quote]

Viime tapaamiskerralla päätin, että olen kokonaan antamatta pusuja/haleja/en kömmi miehen kainaloon mutta en pystynyt siihen. Testasin miestä josko itse antaisi mulle läheisyyttä mutta ei siltikään tehnyt mitään ja lopulta taas itse hakeuduin miehen syliin ja annoin suukkoja. Tykkään antaa ja saada hellyyttä ja tietysti haluan tätä miestä todella paljon koska on todella ihana mua kohtaan muuten. En voisi olla suhteessa jossa toiselta ei saa ollenkaan hellyyttä tai mies ei ole yhtä seksuaalinen kuin itse olen :/ 

Vierailija
9/56 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 10:53"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 10:39"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 10:33"]

[/quote]

Tällaisia ne naiset on nykyään. Helppoja pilluja, joilla ei ole juuri muuta tarjottavaa.
[/quote]

Ei kai se, että tuntee seksuaalista vetoa mahdollista tulevaa kumppania kohtaan tarkoita, ettei olisi muuta tarjottavaa. Se, miten nopeasti kukakin seksiä uuden suhteen myötä haluaa, on yksilöllinen asia, eikä ole tarpeen arvottaa toista tapaa toisen yläpuolelle. Itse edustan niitä, jotka haluavat seksiä aika pian tutustumisen jälkeen. Minulle hyvä seksi on niin tärkeä osa suhdetta, että olisi valtava pettymys, jos olisi pitkään ladannut odotuksia seksiä kohtaan ja ihastunut toiseen oikein tosissaan ja sitten kävisi ilmi, etteivät seksuaaliset mieltymykset kohtaa. Olen aina ihmetellyt, miksi jotkut tuntuvat ajattelevan, että kun toista rakastaa, sujuu seksikin luonnostaan. Minusta kyse on ihan samanlaisesta makuun ja mieltymyksiin liittyvästä asiasta kuin vaikka miten haluaa viettää vapaa-aikaa. En aktiivisesti liikuntaa harrastavana haluaisi kumppanikseni sohvaperunaa. Yhtä lailla mies, joka haluaa seksielämältä eri asioita määrän tai laadun suhteen, ei sovi minulle kumppaniksi.
[/quote]
Tätä olin juuri tulossa sanomaan. Haluaisin sanoa, että raggaus se on niin ihmeellinen, että se voittaa kaiken, mutta paskat se voittaa. Jos miehellä on ohut letku housuissa tai täysin alkeelliset taidot, niin eipä jaksa sytyttää.
Ne taidot eivät muuten sitten riipu taustoista. Jotkut ovat luonnostaan hyviä.
Äh... Miksi tulen aina nostamaan näitä ketjuja joissa jankataan seksistä. Puuduttava puheenaihe.

Vierailija
10/56 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuole tuorekurkun vartta ja tomaatteja ja kysy haluaako tehdä salaattia. Ähkit samalla kun viipaloit salaattia ja kastelet paitasi etumuksen niin että nännit törröttää. Syöt öljyn kanssa salaatin ja annat öljyn valua härskisti leukapielillesi. Imet sormiasi juuresta päähän asti moiskauttelemalla.
Tästä jos ei ala miehellä värähtelemään, niin teet jotain muuta ruokaa samalla kaavalla.

Vierailija
11/56 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pihtaa... mitäs ihmeellistä tuossa nyt on? Jos tilanne olisi toisin päin kukaan ei ihmettelisi yhtään!

Vierailija
12/56 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on poikuus tallella. Eikä oijein muutakaan kokemusta naisista ja lisäksi on ujo.

Vierailija
13/56 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioittaa sua ja itseensä.Mikä nyky naisia vaivaa?Ei tarrtte heti olla antamassa.

Vierailija
14/56 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sitten kiirehdit.

Vierailija
15/56 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 12:07"]

Sillä on poikuus tallella. Eikä oijein muutakaan kokemusta naisista ja lisäksi on ujo.

[/quote]

Ujo ei kyllä ole, tai ei ainakaan vaikuta ujolta. En millään usko että olis vielä poikuus tallella. Oon miettinyt josko olis homo, tai sit en vaan yksinkertaisesti kiihota häntä tarpeeksi :D :/

Vierailija
16/56 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutat minua kun olin ikäisesi :) seksin kautta hain rakkautta ja hellyyttä. Teen sitä vieläkin, vaikka jo 40. En osannut jarruttaa yhtään ja kuvailemasi miestyypin kanssa seurustelut eivät ole ikinä onnistuneet. Jatka matkaa ja hae aktiivisempi ja reippaampi mies.

Vierailija
17/56 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 10:40"]

On ujo. Eli munaan kiinni vaan.

[/quote]

Miehillekin ohjeeksi sama, käsi vaan vittuun jos on kiima? Näinkö?

Vierailija
18/56 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 12:13"]Kunnioittaa sua ja itseensä.Mikä nyky naisia vaivaa?Ei tarrtte heti olla antamassa.
[/quote]

Miten seksin harrastaminen liittyy toisen tai itsen kunnioittamiseen? Miksi ajatellaan, että pian tutustumisen jälkeen seksin haluaminen johtuu kunnioituksen puutteesta? Tämä ajatus taitaa olla peräisin Raamatun ajoilta, jolloin (naisen) siveys oli kunnia-asia. Tässä taas on taustalla ajatus siitä, että naisen keho on hänen isänsä omaisuutta avioitumiseen asti, ja naisen mahdollinen avioliiton ulkopuolinen raskaus heikensi tämän omaisuuden arvoa avioliittomarkkinoilla. Ajattelumalli ei sovellu nykyaikaan. Ainoastaan toisen painostaminen vastoin tämän tahtoa osoittaa kunnioituksen puutetta. Jos molemmat osapuolet haluavat samaa, kenen kunniaa loukataan?

Vierailija
19/56 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niin..itse kanssa hain sen rakkauden ja läheisyyden tunteen seksistä..eipä se ole mikään terve malli!Pojalla paremmat mallit.Älä vonkaa..ei sovi naisille..kyllä se tykkää vaikkei heti saa pimppaa..ei kaikki oo kun sinä.

Vierailija
20/56 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hakee muutakin kun sitä helppoa pillua. Ja oma käsi voittaa aina huonon panon. Tai helpon naisen.