Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kärsinyt paiseista ja miten pääsit eroon?

Vierailija
10.06.2015 |

Mulla on jo useamman vuoden tullut paiseita randomisti eri puolille kehoa. Parhaimmillaan on mennyt 8kk ilman paisetta, välillä taas on tullut 3-4 putkeen. Ja nää ei oo siis mitään pikkufinnejä vaan syviä ja kivuliaita, täynnä mätää olevia paisepusseja :(. Nytkin on tullut valvottua koko yö koska en pysty kivulta nukkumaan.

Ihotautilääkärillä otettu kaikki testit mutta mitään ei verenkuvasta löydetty tai muualtakaan. Kuulemma "näitä nyt vain tulee joillekin ihmisille". Hoitokeinoa ei ole :(. Itse en ole löytänyt mitään omaa hoitokeinoa. Ulkomailta olen ostanut antibioottista voidetta, mutta en tiedä onko ne hyväksi. Paise usein alkaa katoamaan turvottuaan melkein räjähdyspisteeseen, kun käytän voidetta. Jotenkin mielummin sitten siinä tilanteessa saisi puhjetakin. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni auttoi laihdutus. Olin normaalipainon ylärajoilla kun kärsin paiseista lähes koko ajan. Niitä ilmestyi lähinnä sisäreisiin ja alavatsaan. Nyt 15kg hoikempana (silti vielä normipainoinen) ei ole pariin vuoteen ollut yhtäkään paisetta, ihan kuin paiseet olisivat tarvinneet ns. "rasvakerroksen" ja nyt kun sitä ei enää ole, ei ole paiseitakaan.

Vierailija
22/28 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka, hyväkuntoinen nainen. Lukemani mukaan paiseita tulee ihan kaikenkokoisille ihmisille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi jestas. En edes tiennyt että tuollainen vaiva tulee tuosta noin vain. Uusiutuvana, koska nielupaiseet nyt tiesin. Kovasti tsemppiä vaivan kanssa, kuulostaa todella kivuliasta, epämiellyttävältä ja harmilliselta kaiken kaikkiaan.

Vierailija
24/28 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roacuttan auttoi mulla kystiseen akneen (eli paiseaknern). Eikö sulle ole tarjottu sitä? Kysy! 

Vierailija
25/28 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen vajaatoiminta voi aiheuttaa paiseita.

Vierailija
26/28 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjottelin tänne jokunen kk sitten paiseesta nivusissa. Se oli helkkarin kipeä (alushousuja en pystynyt pitämään), ja katosi lopulta. Nyt patti on tullu takaisin, tuntuu kun sormilla puristaa ihoa mutta ei ole ärtynyt niin että näkyisi. En viitti puristella ku pelkään sitä kipua mikä siitä tuli jo aiemmin. Ja täsmälleen samassa kohdassa. En uskalla mennä lääkäriin..

Vierailija
27/28 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti... Täytyy syödä ne kuurit, joita saat, koska paise vuotaa bakteereja sinne verenkiertoon ja minne veri kiertää? Sydämeen. Mitä kauemmin pidät niitä elossa, sitä varmemmin saat aikaiseksi kierteen, koska bakteerit leviävät elimistössäsi! Se tulee siis johonkin toiseen kohtaan. Yleislääkäri voi ihan helposti tehdä viillon, joka helpottaa märkäeritteen valumists ulos, ja silti tarvitaan suihkuttelua ja ab-kuuri.

Vierailija
28/28 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ei tiedä, niin entisaikaan ennen antibioottien keksimistä ihmisiä kuoli paiseiden aiheuttamiin yleisinfektioihin. Syökää ne antibiootit!