Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyörryin turkkilaisen miehen syliin

Vierailija
10.06.2015 |

Olin syömässä kaverini kanssa ravintolassa ollessamme turkissa. Olen 19-vuotias vaaleahiuksinen tyttö. Kun olimme syöneet, olin menossa vessaan. Eräs turkkilainen kutakuinkin ikäiseni komea mies seurasi minua käytävään, jossa vessat olivat. Meillä oli ollut koko illan pientä silmäpeliä, istuimme vierekkäisissä pöydissä. Mies pysäytti minut, katsoimme toisiamme hetken silmiin ja suutelimme. Sitten silmissäni alkoi pimetä ja pyörryin miehen syliin. Mies kantoi minut ravintolan takaosaan jollekin sohvalle lepäämään. Kun heräsin sohvalta, mies toi minulle lasillisen vettä, suuteli suulle ja häipyi.
Tämä oli niin romanttista! Miestä ei ole näkynyt tämän jälkeen ja lähdemme kolmen päivän kuluttua. Kaipaan häntä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä suomi tyttö voi nähdä tuollaisessa etelän hetelmässä.  Eiköhän pyörtyminenkin ole tarkoituksella tehty.

Suomen miehet on parhaita. Näistä etelän tuliaisista on tarpeeksi varoittavia esimerkkejä ja mikä niissä ylipäätään kiehtoo.  Vai onko niin, että musta tuntuu.  Niillä on samanlaiset lepertelyt kaikille helpoille suomen naisille.  Hetken huuma ja sitten mustelmat.

Vierailija
22/22 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turkkilainen joka käyttää kumia, hih :)

Eivätkö muka käytä? Mistä tiedät niin varmasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla