Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehestä on tullut laiska :( Surettaa! :(

Vierailija
09.06.2015 |

Olemme seurustelleet pian 5 vuotta. Suhteen alussa meillä oli paljon kaikkea mukavaa tekemistä ja yhteisiä harrastuksia, kuten lenkkeily. Saatoimme tehdä pitkiä iltalenkkejä ja meillä oli aina mukavaa yhdessä. Olimme molemmat töissä, mutta yhteistä vapaa-aikaa oli silti.

Nyt olen pienen lapsen kanssa kotona. Mies käy töissä. Työt ovat normaalia toimistoaikaa. Töiden jälkeen mies vaan makaa sohvalla, eikä kuulemma jaksa tehdä mitään. Olen ehdottanut lenkkeilyä, puistossa käymistä jne..., mutta toteaa vaan sohvalta tietokoneen ääreltä, ettei jaksa.

Mies on lihonnut suhteemme alkuajoista n. 15kg. Hän syö paljon roskaruokaa, juo limua ja käy koko ajan jääkaapilla. Olen yrittänyt kannustaa terveelliseen elämään tekemällä mm. terveellistä ruokaa ja kertomalla, että olisi kiva, jos hän olisi energisempi. Vastauksena saan "tykkään syödä" ja taputtelee muka vitsikkäästi mahaansa. 

Itseäni tämä on todella alkanut ärsyttään. Olen itse edelleen kovin menevä ja urheilullinen ja arvostan terveellisiä elämäntapoja. Tuntuu, että on ihan sama, vaikka mies ei tulisikaan töistä kotiin, koska menee suoraan vaan sohvalla makoileen. Tuntuu, että itsestänikin tulee heti negatiivisempi, kun mies tulee kotiin. Mies on itse niin negatiivinen ja saa sen myös minuun tartuttua :(

Onko muilla vastaavaa? 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kenelläkään asiallista kirjoitettavaa, kommentoitavaa tai kokemuksien jakamista? -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla