Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin nauttia elämästäni, tuntuu vain että olen väärässä porukassa

Vierailija
09.06.2015 |

Haluaisin matkustella, lähteä mökille, telttailemaan yms. Mutta en vain näiden ystävieni kanssa. En oikein osaa sanoa edes miksi.

Jään mielummin aina kotiin kun lähden heidän mukaansa enkä ole sitä kertaakaan katunut, sitä olen kyllä harmitellut kun en ikinä "pääse" mihinkään..

Tämä porukka on mulle oikeesti väärä, käyttävät ajoittain huumeita (runsaastikin) juovat usein yms. Kun en halua lähteä mökkeilemään kännipäissä..

En tiedä mitä ideaa tälläkin nyt oli, halusin vaan purkaa ajatuksia.. Toivon syksyllä löytäväni uusia tuttavuuksia joiden kanssa oikeesti voisin nauttia elämästäni.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei jou, vaihdetaan kavereitamme. Mulle kelpais nuo piirit hyvin ja sinulle varmaan minun kaverit! Vaihdetaan jooko? Haluaisin juuri tuollasia kavereita! Koska nimenomaan haluaisin kokea kaikkea jännää!

Vierailija
2/5 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:09"]

Hei jou, vaihdetaan kavereitamme. Mulle kelpais nuo piirit hyvin ja sinulle varmaan minun kaverit! Vaihdetaan jooko? Haluaisin juuri tuollasia kavereita! Koska nimenomaan haluaisin kokea kaikkea jännää!

[/quote]

sama. mutta ymmärrän jos on tuo tunne, koska kaikki on erilaisia. kannattaa yrittää reippaasti vaan tutustua uusiin ihmisiin, ja eihän niitä vanhojakaan oo pakko täysin hylätä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, et voi muuttaa kuin itseäsi. Turha haaskata aikaa muiden vikojen miettimiseen :)

Vierailija
4/5 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama tilanne. Minkä ikäinen olet?

Vierailija
5/5 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:13"]

Niin, et voi muuttaa kuin itseäsi. Turha haaskata aikaa muiden vikojen miettimiseen :)

[/quote]Ja eipä sitä voi itseäänkään muuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi