Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kuntoremonttiin pääsee???

Vierailija
09.06.2015 |

Mistä haetaan? Laita vaikka nettisivulinkki. Onko jokin omavastuu? Milloin ja miten haetaan? Pitääkö olla työterveyshuollosta lausunto? Paljonko kelalta saa rahaa kuntoremontin ajalta?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:18"]Hei, ei muuten meilläkään ole työterveystarkastuksissa mainittu sanaakaan kuntoremontista. Salataanko tätä tietoa tarkoituksella? Olen kuullut aslakista, onko se tämä kuntoremontti?
[/quote]

Aslak oli ainakin ennen niille, joilla on lääkärin totemaa riskiä työkyvyssä. Tavallinen kuntoremontti sopii niillekin, joilla ei ole toimintakyvyn alenemaa. En ole ollut, en päässyt, koska oli täynnä.

Vierailija
22/27 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:17"]Eikö nämä kuntorempat nyt lopu tyystin, kun uusi hallitus teki asiasta päätöksen. Valtio ei enää tue.
[/quote]

Milloin ne loppuu? Ehtiiköhän vielä tänä vuonna päästä, tietääkö joku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:18"]Hei, ei muuten meilläkään ole työterveystarkastuksissa mainittu sanaakaan kuntoremontista. Salataanko tätä tietoa tarkoituksella? Olen kuullut aslakista, onko se tämä kuntoremontti? [/quote] Aslak oli ainakin ennen niille, joilla on lääkärin totemaa riskiä työkyvyssä. Tavallinen kuntoremontti sopii niillekin, joilla ei ole toimintakyvyn alenemaa. En ole ollut, en päässyt, koska oli täynnä.

[/quote]

Joo mutta KUKA MAKSAA sen? Valtio vai työnantaja?

Vierailija
24/27 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka maksaa rempan? Paljonko pitää maksaa itse? Pääseekö normaali ihminen vai pitääkö olla paljon sairauspoissaoloja? En ole koskaan poissa töistä, onko toivoa saada puoltava lausunto työterveydestä?

Vierailija
25/27 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikalla ketään, joka olis ollu ja osais kertoa hakuprosessista????

Vierailija
26/27 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on salatiedettä, en kerro. Pääsenpä itse ja te ette! Hah

Vierailija
27/27 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi minulle kuntoremontti on muutakin kuin pakoa työpaikalta! Jollain voi olla ihan oikeita sairauksia, joiden kanssa pärjättävä töissä (mm. diabetes)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän