Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tervehtisitkö peruskoulun luokkakaveriasi enää 10-20 vuotta koulun jälkeen

Vierailija
09.06.2015 |

satunnaisesti kohdatessa?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Jos tunnistaisin.

Vierailija
2/20 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinta osaa en tervehtisi. Jättivät ulkopuolelle ja olivat ilkeitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin ehkä miettiä että miksi tuo tyyppi oli niin tutun näköinen mutta en varmaan muistaisi enkä tervehtisi.

Vierailija
4/20 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ketä se olisi, ja olisinko itse uralla yhä siinä vaiheessa että pitää nuolla vähän kaikkia.

Vierailija
5/20 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen annatissa, jonka takia vastaan tulee paljon hämärästi tutun näköisiä ihmisiä - tervehdin kaikkia. Mutta mahtaisinko kumminkaan enää tuntea peruskouluaikaisua luokkakavereita? Tuskin.

Vierailija
6/20 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta jos hän tervehtisi niin tervehtisin takaisin.

Vierailija
7/20 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos se tosiaan on luokkakaveri eikä vaan samalla luokalla kanssani ollut. Peruskouluaikaisten kavereiden kanssa ollaan edelleen yhteydessä näin 15 vuotta myöhemmin ja tavataan usein, joten olisihan se outoa jos en tervehtisi vaikka kun tulevat kaupassa vastaan :D Jos vastaan tulisi vaan joku entinen luokkalainen, niin en tervehtisi, en tervehtinyt niitä silloinkaan kun olin peruskoulussa, niin miksi sitten nyt.

Vierailija
8/20 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehtisin jos tunnistaisin. Ei olla tekemisissä jotan en luultavasti tunnistaisi.

Vierailija
9/20 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Paitsi jos oikeasti oltaisiin oltu kavereita, eikä vain luokkalaisia, ja tunnistaisin varmasti. Kaikkia entisistä luokkalaisista en välttämättä edes tunnistaisi. Olin esimerkiksi muutama vuosi sitten entisellä kotipaikkakunnallani kesätapahtumassa, jossa pyöri ohi paljon etäisesti tutunnäköistä porukkaa, mutta en monistakaan voinut olla varma, että ovatko olleet samassa koulussa, tunnenko edes vai sattuvatko olemaan vain samaa sukua.

Vierailija
10/20 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tervehdin ja jään juttelemaankin jos vain tunnistan. Ala-asteeni oli pieni kyläkoulu, mutta yläasteella olin luokalla G, joten porukkaa riitti. Huonoja muistoja ei kouluajoista ole jäänyt ja löydän varmasti jutun juurta kaikkien kanssa. Yläasteen lopetin jo 25 vuotta sitten.

Vierailija
11/20 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tunne niitä. Muistan lähemmiltäkin ajoilta ihmisiä huonosti. Naapurin pojan tunnen vielä, kun näen silloin tällöin kotikylässä, minne on jäänyt. Muitapa en paljon tunnistakaan. En muista entisiä työkavereita enkä enää edes 5 vuoden takaisista opiskelutovereista kuin osan, ne ärtsyimmät sekä ne, joiden kanssa tuli eniten vietettyä aikaa tai tehtyä ryhmätöitä. 

Vierailija
12/20 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taatusti tunnistaisi, mutta tervehdin kyllä kaikkia, jotka minua tervehtivät. Sitten vaan mietin, että kukahan tuokin oli.

Vierailija
13/20 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat jo niin vanhoja, etten tunnista niitä ;D

Vierailija
14/20 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tervehtisi. Ei se kuitenkaan muistaisi kuka mä olen. Kukaan ei koskaan muista.

Vierailija
15/20 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai tervehtisin, jos vain tunnistaisin; olen usein niin omissa ajatuksissani, mutta yritän skarpata ja huomata tervehtiä myös vähemmän tuttuja... En oikein ymmärrä, että miksei voisi tervehtiä, jos koulun päättymisestä on vaikkapa useampi vuosi. - Ei kai tervehtiminen vielä sitä tarkoita, että pitäisi ryhtyä samalla hetkellä sydänystäväksi. En mylöskään usko, että jos  ja tai kun tervehdin esimerkiksi alkoholismiin sairastunutta vanhaa luokkakaveriani, niin tuo alkoholismi tarttuisi minuun.  Hieman kyllä säälittää...     - Toisnaan minua on hämmästyttänyt, kuinka monen tähänastisen uran ja tai elämän kulun on melkein voinut ennustaa jo yläasteella (yli 15 vuotta sitten).... Ei toki kaikkien.

Vierailija
16/20 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nainen moikkas kerran mulle junassa ja kun en tunnistanut häntä niin hän tuli selvästi loukkaantuneeksi. Ei sitten suostunut kertomaan kuka on, tivasi vain "enkö tosiaankaan tunne häntä?"

Varmaan oli joku luokkalainen, näin ainakin uskon.

Vierailija
17/20 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

Vierailija
18/20 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kusipäitä kaikki.

Vierailija
19/20 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun peruskoulusta alkaa aika lailla just olee se reilu 10v. Asun nyt ihan eri paikkakunnalla, mutta jos törmäisin entiseen luokkalaiseen ja tunnistaisin, niin moikkaisin.

Vierailija
20/20 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luultavasti tunnistaisi, sillä aika huono kasvomuisti. Lisäksi se oli jollakin inhottavaa aikaa vaikka en ollut kiusattu ja kavereita oli. Tuntuu vain, että en halua olla tekemisissä sen elämänvaiheen ihmisten kanssa enkä halua nähdä heitä.55