Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä on komistunut:

Vierailija
09.06.2015 |

urheillut, laihtunut, leikannut kivan hiusmallin. Minä olen samaan aikaan vain lihonut. Kai tässä pitää kohta tehdä jotain, ettei toinen lähde lätkimään?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:51"]

Miesystävällä on myös vehje samaa kokoa kuin tuossa toisessa ketjussa (en vitsaile). Seksielämä on tosi ihanaa kaiken muun ohella, mutta olen tainnut pitää häntä itsestäänselvyytenä. Miten korjaisin tilanteen? Pelkään, että hän lähtee, kun on kaikin puolin niin mainio paketti. ap

[/quote]

Samaa kokoa kuin siinä toisessa ketjussa? Siinähän oli 9 senttinen minimuna todella läheltä kuvattuna. Oli vaan niin pienikokoinen ruipelo jätkä että olemattoman kroppansa takia jopa tuollainen nakki näytti suurelta. Isompi kokoisella miehellä tuo olisi ollut pikkupojan kikkeli.

Vierailija
2/16 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama tilanne, paitsi emme ole missään vaiheessa pitäneet toista itsestäänselvyytenä. Huomioimme toisiamme arjessa, kiitämme ja kehumme. Sitä kannattaa opetella, vaikka aluksi saattaa tuntua oudolta, jos ei ole tottunut. Sanomme myös melko usein ääneen miten onnellisia olemme toisistamme. Se varmasti auttaa siinä etten ole missään vaiheessa pelännyt että komistunut mieheni lähtisi, vaikka minulle onkin painoa tullut reilusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 20:12"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:51"]

Miesystävällä on myös vehje samaa kokoa kuin tuossa toisessa ketjussa (en vitsaile). Seksielämä on tosi ihanaa kaiken muun ohella, mutta olen tainnut pitää häntä itsestäänselvyytenä. Miten korjaisin tilanteen? Pelkään, että hän lähtee, kun on kaikin puolin niin mainio paketti. ap

[/quote]

Samaa kokoa kuin siinä toisessa ketjussa? Siinähän oli 9 senttinen minimuna todella läheltä kuvattuna. Oli vaan niin pienikokoinen ruipelo jätkä että olemattoman kroppansa takia jopa tuollainen nakki näytti suurelta. Isompi kokoisella miehellä tuo olisi ollut pikkupojan kikkeli.

[/quote]

Aijaa, katsoin vain nopeasti sitä kuvaa ja minusta se näytti isolta :D ap

Vierailija
4/16 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 20:14"]

Meillä sama tilanne, paitsi emme ole missään vaiheessa pitäneet toista itsestäänselvyytenä. Huomioimme toisiamme arjessa, kiitämme ja kehumme. Sitä kannattaa opetella, vaikka aluksi saattaa tuntua oudolta, jos ei ole tottunut. Sanomme myös melko usein ääneen miten onnellisia olemme toisistamme. Se varmasti auttaa siinä etten ole missään vaiheessa pelännyt että komistunut mieheni lähtisi, vaikka minulle onkin painoa tullut reilusti.

[/quote]

Kyllä tuokin kohtelee minua yhtä kivasti kuin ennen ja mitään muita hälyyttäviä merkkejä ei ole, kuin ulkonäön petraaminen. Yritän opetella arjessa huomioimista. Nyt vasta tajuan, millainen aarre kyseessä. ap

Vierailija
5/16 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 20:17"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 20:14"]

[/quote]

Kyllä tuokin kohtelee minua yhtä kivasti kuin ennen ja mitään muita hälyyttäviä merkkejä ei ole, kuin ulkonäön petraaminen. Yritän opetella arjessa huomioimista. Nyt vasta tajuan, millainen aarre kyseessä. ap

[/quote]

Luin vasta myöhemmin että teillä miehen muutos on tapahtunut lyhyessä ajassa. Meillä muutos on ollut hidasta muutaman vuoden aikana tapahtunutta, joten en ole huolissani. Hyvä että ymmärsit nyt aarteesi arvon, etkä vasta sitten kun mies on kyllästynyt olemaan itsestäänselvyys. Kannattaa huolehtia että myös näytät arvostuksesi. En usko että tilanne on vielä menetetty, jos muuta "huolestuttavaa" ei ole ilmennyt. :)

Vierailija
6/16 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko miesystävän puhelinnumeron, niin voin kommentoida sitten.

Vierailija
7/16 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävä alkoi urheilla, laihdutti ja ryhtyi panostamaan vaatteisiin. Kysyi jopa multa usein neuvoa minkä paidan tai vaatteen ostaisi. No sillähän oli sitten toinen kierroksessa, tai itse asiassa useampia. Satunnaisia seksisuhteita siis. Ei lähtenyt lopulta niiden matkaan, vaikka kyllä oli lähellä mennä lusikat jakoon kun asia valkeni. 
Mäkin olin tainnut ottaa hänen olemassaolon itsestäänselvyytenä. Itse tosin olen aina ollut laiha ja liikunnallinen, joten ensin vaan ajattelin että kiva kun mies vähän skarppaa myös. Hän huiteli silloin myös enemmän ulkona kavereiden kanssa ilman mua.
En vieläkään ihan tiedä olenko päässyt yli tästä asiasta vai en. En tahtoisi erota joidenkin random-panojen vuoksi, mutta toisaalta on todella vaikea oikeasti antaa anteeksi. 

Vierailija
8/16 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti. Mies todennäköisesti jo suunnittelee sitä. Jos seksi on vähentynyt, alkaa olla jo liian myöhäistä.

Vierailija
9/16 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa mieskaverisi onkin alkanut laittamaan itseään sinkkukuntoon. Pidä kiirettä kun vielä olette yhdessä.

Vierailija
10/16 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos bustaat miehesi koneen edestä, keho ja kaulajänteet jännittyneitä hakkaamassa täyttä tahtia tattiin, voi olla liian myöhäistä

Vierailija
11/16 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä lapsi alulle!

Vierailija
12/16 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut!

Vierailija
13/16 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/16 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nämä ovat tapahtuneet lyhyen ajan sisällä ja omasta tahdosta, valitettavasti kokemuksella voin sanoa että taitaa hänellä olla joku toinen mielessään. 

Vierailija
15/16 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 20:00"]

Jos nämä ovat tapahtuneet lyhyen ajan sisällä ja omasta tahdosta, valitettavasti kokemuksella voin sanoa että taitaa hänellä olla joku toinen mielessään. 

[/quote]

Ovat tapahtuneet lyhyen ajan sisällä ilman minun vaikutustani asiaan :( Mitä voin tehdä? ap

Vierailija
16/16 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exän kohdalla en olisi voinut tehdä mitään. Uuden ihastuksen voimalla pisteli menemään. Seksiä riittää vielä iltapäivällä, kun illalla sitten lopulta lopetti suhteen. Että sen varaan ei kannata laskea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän