Tein lääkereseptistä uusimispyynnön 9 päivää sitten
Mitään ei ole kuulunut. Soittanutkin olen reseptin perään. Olen joutunut puolittamaan lääkkeitäni, jotta on riittänyt.
Mitä tässä pitäisi tehdä? Huomenna viimeinen lääkepuolikas ja sitten lääke loppuu.
Kommentit (30)
20 jatkaa, että se oli psoriasis-lääke, ihotautilääkärin määräämä.
Saattaa olla koronakiireitäkin uusimisessa.
"Suomessa on maailman paras terveydenhuolto". Buhaha.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ikinä saanut julkiselta puolelta edes vastausta. Lapsen lääkettä yritin uusia kaksi kuukautta.
Lopulta uusin sen yksityisellä puolella.
Osaa ne yksityiselläkin. Lääkäri uusi mulle sujuvasti ja nopeasti reseptin. Apteekissa selvisi ettei kyseistä lääkettä ole saanut koko maahan puoleen vuoteen! Ei muuta kuin uudestaan lääkäriin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ikinä saanut julkiselta puolelta edes vastausta. Lapsen lääkettä yritin uusia kaksi kuukautta.
Lopulta uusin sen yksityisellä puolella.
Osaa ne yksityiselläkin. Lääkäri uusi mulle sujuvasti ja nopeasti reseptin. Apteekissa selvisi ettei kyseistä lääkettä ole saanut koko maahan puoleen vuoteen! Ei muuta kuin uudestaan lääkäriin...
Soittamalla tietysti tuollaiset.
Mitä narinaa taas. Jos ei reseptiä kuulu varaa soittoaika lääkärille terveyskeskukseen ja kysy asiasta.
kesti 4x se 9 päivää ennenkuin ihan normi verenpainelääkkeet kymsote sai uusituksi, eli tein sen uusinta pyynnön aina uudelleen, kun tuli viesti 'ettei ole uusittu'
Vierailija kirjoitti:
Mitä narinaa taas. Jos ei reseptiä kuulu varaa soittoaika lääkärille terveyskeskukseen ja kysy asiasta.
Sain terveyskeskuksesta numeron johon soittaa. (Omahoitaja) Soitin kyseiseen kännykkänumeroon lähetin viestinkin. Mitään ei ole kuulunut. -Ap
Pitää varmaan huomenna soittaa yleiseen tervkesk. numeroon ja vaatia uusimista jollain toisella lääkärillä. -Ap
Näitä jos ei lääkärit uusi, niin porukka hakee ne lääkkeensä ja korvikkeensa kaduilta.
Valitettava fakta.