Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein lääkereseptistä uusimispyynnön 9 päivää sitten

Vierailija
02.02.2022 |

Mitään ei ole kuulunut. Soittanutkin olen reseptin perään. Olen joutunut puolittamaan lääkkeitäni, jotta on riittänyt.
Mitä tässä pitäisi tehdä? Huomenna viimeinen lääkepuolikas ja sitten lääke loppuu.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

diapamit lopussa tai muut vastaavat..

Näitä jos ei lääkärit uusi, niin porukka hakee ne lääkkeensä ja korvikkeensa kaduilta.

Valitettava fakta.

Vierailija
22/30 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 jatkaa, että se oli psoriasis-lääke, ihotautilääkärin määräämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla koronakiireitäkin uusimisessa.

Vierailija
24/30 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suomessa on maailman paras terveydenhuolto". Buhaha.

Vierailija
25/30 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ikinä saanut julkiselta puolelta edes vastausta. Lapsen lääkettä yritin uusia kaksi kuukautta.

Lopulta uusin sen yksityisellä puolella.

Osaa ne yksityiselläkin. Lääkäri uusi mulle sujuvasti ja nopeasti reseptin. Apteekissa selvisi ettei kyseistä lääkettä ole saanut koko maahan puoleen vuoteen! Ei muuta kuin uudestaan lääkäriin...

Vierailija
26/30 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ikinä saanut julkiselta puolelta edes vastausta. Lapsen lääkettä yritin uusia kaksi kuukautta.

Lopulta uusin sen yksityisellä puolella.

Osaa ne yksityiselläkin. Lääkäri uusi mulle sujuvasti ja nopeasti reseptin. Apteekissa selvisi ettei kyseistä lääkettä ole saanut koko maahan puoleen vuoteen! Ei muuta kuin uudestaan lääkäriin...

Soittamalla tietysti tuollaiset.

Vierailija
27/30 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä narinaa taas. Jos ei reseptiä kuulu varaa soittoaika lääkärille terveyskeskukseen ja kysy asiasta.

Vierailija
28/30 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesti 4x se 9 päivää ennenkuin ihan normi verenpainelääkkeet kymsote sai uusituksi, eli tein sen uusinta pyynnön aina uudelleen, kun tuli viesti 'ettei ole uusittu'

Vierailija
29/30 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä narinaa taas. Jos ei reseptiä kuulu varaa soittoaika lääkärille terveyskeskukseen ja kysy asiasta.

Sain terveyskeskuksesta numeron johon soittaa. (Omahoitaja)  Soitin kyseiseen kännykkänumeroon lähetin viestinkin. Mitään ei ole kuulunut. -Ap

Vierailija
30/30 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaan huomenna soittaa yleiseen tervkesk. numeroon ja vaatia uusimista jollain toisella lääkärillä. -Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi