Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naiset haluaa olla kavereita vaan

Vierailija
09.06.2015 |

Olen kiltti mies ja kohtelen naisia hyvin. Ehkä liiankin hyvin. Siitä johtuen naiset haluaa olla mun kavereita vaan ja tulevat itkee mulle kun joku playeri pettänyt heitä. Silti ottavat mieluummin sen pettäjän kun munlaisen kiltin kunnollisen miehen. Pitäis kai ruveta ilkeemmäksi. Näköjään kiltteys ei toimi ja naiset haluaa jonkun tauskin tapasen naisten hakkaajan.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla yhtään naispuolista ystävää tai tuttua, jolta et yritä saada pillua? Jos ei, ongelmasi syy on siinä. Et koskaan saa naista kun suhtaudut heihin vain pillunkantotelineinä eikä ihmisinä.

Vierailija
2/60 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:36"]

Olin lähes kymmenen vuotta ihastunut yhteen naiskaveriin. Jouduin totaalisen friendzonelle ja nainen seurusteli muiden miesten kanssa. podin samaa miksi kiltit miehet eivät kelpaa. Olen huomannut, että en ollut pelkästään kiltti vaan myös miellyttäjä ja kyllä-mies. En antanut itsestäni mitään mielenkiintoista myötäilin vaan. Kaikesta olin samaa mieltä, etten vaan pahottaisi toisen mieltä ja olisin paras mahdollinen kaveri. Nimenomaan kaveri sitten olin.

Nyt olen ollut vajaa 3 vuotta parisuhteessa toisen naisen kanssa ja olen alkanut käyttäytyä normaalisti, koska ei ole enää tarvetta väkisin miellyttää toista. Juteltiin pari viikkoa sitten ja hän sanoi että haluaisi nussia kanssani, mutta on parisuhteessa. Mitään muuta ei ole muuttunut en ole alkanut pahoinpitelemään naisia, käymään punttisalilla tai tienaamaan isoja summia rahaa.

[/quote]

Lassukat, lukekaa tämä viesti huolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ne pettäjät ja hakkaajathan aina kertoo ekoilla treffeillä "aion pettää/hakata sut kolmen vuoden päästä".

Siis miten yksinkertainen voi olla, jos luulee että kaikki petetyt ja hakatut naiset muka olisivat VALINNEET pettävän ja hakkaavan miehen itselleen. Ei tuollaista valitettavasti näe kristallipallosta.

Vierailija
4/60 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:29"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:25"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:23"]

Miksei täällä koskaan käy normaaleja miehiä?

[/quote]

Miten määrittelet normaalin? 

[/quote]

Sellasia mitä näkee oikeessa elämässä, ei näitä av:n lassukoita.

[/quote]

Av lassukat ovat varmasti suurimmaksi osaksi vain trolleja. Niin kuin kaikissa muissakin ihmisryhmissä, se äänekäs vähemmistö saa eniten parrasvaloja. Itse yllätyin aikoinaan siitä, kuinka iso asia se pimpin saamattomuus on muille miehille. Itse en ole koskaan välittänyt parisuhteista ensinkään, enkä oikein ymmärrä sitä epätoivoa ja syyttämistä, vaikka itse on täysin sutta ja sekundaa parisuhdemarkkinoille.
[/quote]
Pimppiä saa aina jostakin rahalla, ei sen takia kannata olla epätoivoinen.

Vierailija
5/60 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllä se vähän noin menee valitettavasti..

Vierailija
6/60 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä naisia. Mikä niissä pahoissa pojissa oikein viehättää? Antaisin melkein mitä vaan että saisin miehen kuin sinä!:)

Vierailija
7/60 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kuinka hyvännäkönen?

Vierailija
8/60 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi kiltti kunnollinen mies oikein hyvin. Tuskin löydän koskaan. Mua on petetty, hakattu ja jätetty.

Vierailija
9/60 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua lassukka raukkaa :/ onneks löydät täältä kavereita :DD

Vierailija
10/60 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nää itteensä kiltiks tituleeraavat "miehet" tiedetään...

Vierailija
11/60 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko hiukan millaista on mielestäsi toisen ihmisen liian hyvä kohtelu?

Vierailija
12/60 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:10"]

[/quote]

Voin vastata lassukoiden puolesta. Se tarkottaa sitä kun oot naisille ystävällinen pillu mielessä, ja sit ne ei annakkaan :/

Vierailija
13/60 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se menee suurimman osan kohdalla eli nainen haluaa tosi miehen. Siis sellaisen, joka tekee mitä haluaa ja kohtelee naista miten tykkää. Ja sitten itketään, kun mies kohtelee huonosti, ei puhu eikä pussaa.

Minulla on just tällainen naispuolinen tuttu. Vaihtaa aina yhden retkun toiseen ja sitten itkee, miten miehet on niin hirveitä ja elämä heidän kanssaan on niin vaikeeta. Pari kertaa on tapaillut sellaisia (minun mielestäsi) mukavia ja kunnollisia miehiä, mutta ei siitä kuulemma ole mitään tullut, kun ne on niin nössöjä, tavallisia ja tylsiä.

Vierailija
14/60 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:08"]Mulle kelpaisi kiltti kunnollinen mies oikein hyvin. Tuskin löydän koskaan. Mua on petetty, hakattu ja jätetty.
[/quote]
Älä puhu paskaa. Ja ihan oikein sulle. Itseppäs oot sellasia miehiä halunnut. Enää en jaksa kuunnella naisten valittamista kun voi kun mua petettii ja hakattiin. Koska te itse olette sellasen miehen halannut.
ap

Vierailija
15/60 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:10"]Kerrotko hiukan millaista on mielestäsi toisen ihmisen liian hyvä kohtelu?
[/quote]
En petä, hakkaa, valehtele, ryyppää jatkuvasti jne.
ap

Vierailija
16/60 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:07"]Ootko kuinka hyvännäkönen?
[/quote]
Olen tavallisen näköinen lihaa syövä hetero mies.
ap

Vierailija
17/60 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:15"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:10"]Kerrotko hiukan millaista on mielestäsi toisen ihmisen liian hyvä kohtelu? [/quote] En petä, hakkaa, valehtele, ryyppää jatkuvasti jne. ap

[/quote]

Ai toi on sun mielestä ihmisen LIIAN hyvää kohtelua??? Se ettet hakkaa, tai valehtele tai ryyppää?? Oot kyllä järjettömän tyhmä yksilö....

Vierailija
18/60 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:10"]

[/quote]

Voin vastata lassukoiden puolesta. Se tarkottaa sitä kun oot naisille ystävällinen pillu mielessä, ja sit ne ei annakkaan :/
[/quote]
Tottakai. Miksi muuten heidän huoliaan kuuntelisin. Ihan reilua että saan siitä pillua kun nainen saa hyvän kuuntelijan minusta.
ap

Vierailija
19/60 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:15"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:10"]Kerrotko hiukan millaista on mielestäsi toisen ihmisen liian hyvä kohtelu? [/quote] En petä, hakkaa, valehtele, ryyppää jatkuvasti jne. ap

[/quote]

Miksi määrittelet negatiivisen  kautta, eli mitä ET tee? Kerro meille sen sijaan mitä teet. Se kertoo enemmän sinusta.

Vierailija
20/60 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:17"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:07"]Ootko kuinka hyvännäkönen? [/quote] Olen tavallisen näköinen lihaa syövä hetero mies. ap

[/quote]

No joo, jos oikeasti puhut naisille tällä tavalla, niin enpä enää ihmettele, miksi he haluavat vain olla kavereitasi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä