Terveystalo on syvältä
Kävin tänään lääkärissä lumilutakaatumisen takia(sormi oli turvonnut ja kipeä) no menin sitten sisälle ja ensinäkään mies puhui niin hiljaa että hädintuskin kuulin mitään ja toiseksi tontui siltä niinkuin hän ei ymmärtänyt mitä sanoin . Hän kysyi mitä oli tapahtunut ja vastasin että ”kaaduin mahalteen lasketellessa lumilaudalla semmoisen bixin yli” mies kysyi tänän jälkeen että liukastuinko minä vai miten kaaduin vakka olin juuri selittänyt että miten kaaduin no tämän jälkeen kun selitin asian uudestaan niin mies sanoi että ”noh sovitaan nyt niin että että olet kaatunut ja kaaduit käden päälle ja et muista mitä kävi” olin äitinikanssa vähän ihmeissäni että miksi hän sanoi noin koska olin juuri selittänyt mitä kävi ja en missään vaiheessa sanonut pudonneeni käden päälle hän ei suostunut vaihtamaan sitä ja asja jäi tuolla tavalla sitten hän lähetti mknut röntken kuvauksiin ja sieltä kun tultiin takaisin niin hän sanoi et sormessani on pieni murtuma ja että siihen pitää laittaa tuki ja kän lähetti minut toisen hoitajan luo. Ennen kuin lähdin hän vielä kysyi että onko minulla särkylääkettä kotona ja sanoin että kyllä on ja hän sanoi että ”jos sormi on kipe pitää ottaa lääkettä mutta ei saa ottaa liian paljon koska sitten tulee maha kipeäksi, jos kotona olevat lääkkeet eivät auta tule tänne niin kirjoitan toiset” hän ei kertonut mitään kuinka usein tai mitä lääkettä minun pitäisi ottaaa ja hänellä oli jotenkin todella kiire niin hän vähänniinkuin hoppuili ja yritti vain saada meidät pois sieltä. Oli kyllä oudoin terveystalokokemus ikinä. Onko kenellekkään muulle äynyt näin?