Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ketään hiusten kasvattajaa paikalla?

Vierailija
09.06.2015 |

Missä vaiheessa kasvatus on? Itsellä on vähän yli olkapään ja olen lyhyestä polkasta nyt kohta vuoden kasvattanut. pari kertaa on latvoja tasattu ja muotoa muutettu a-linjaisesta ja nyt on u-linja hiuksissa. Hirveän hidasta on tämä kasvatus. Tuntuu että tämä pituus on hankala. Ei saa näyttäviä kampauksia kun hiukset on vielä liian lyhyet ja tuntuu että auki näyttää kasvaneelta polkalta.Väri on raidoitettu vaalea. Latvat edestä hiukan kuluneet, niitä pitää kasvatella ja leikkauttaa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaliskuun alussa mun polkkatukka oli johonkin leukaan asti, nyt hiusten latvat yltävät harteille. Kaulan mitan verran siis kasvaneet :D Mulla kyl tukka kasvaa nopeasti, >1,5 cm kuukaudessa

Vierailija
2/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän yli olkapäiden ja n.10cm juurikasvu. Ärsyttää vaan kun nää on niin ohuet ja vielä erehdyin leikkamaan kerroksittain ;(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:23"]

Mulla vähän yli olkapäiden ja n.10cm juurikasvu. Ärsyttää vaan kun nää on niin ohuet ja vielä erehdyin leikkamaan kerroksittain ;(

[/quote]

Laita kihartimella kiharoita, näyttää omasta mielestäni silloin paksummalta ja ei haittaa jos on kerrostettu.

ap

Vierailija
4/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt viimeksi leikkaamassa hiukset 2013 joulukuussa :D Eli 1,5 v olen kasvatellut.. Lähdin liikkeelle olkapäille ulottuvista hiuksista.
Nyt hiukset ovat puoleen selkään. Tottakai latvat aika ohuet kun ei ole mitään tasoitusta ja olen ottanut välissä yhden värinpoiston sekä raidoitusta..
Ajattelin kasvattaa vielä 10-15 cm kunnes leikkaan hieman..
Oon kasvoiltani juuri sellainen että mulle sopii joko tän pituiset tai sitten vähän pidempi, rikottu polkka..
Viimeksi kasvatin myös yli vuoden ja kampaaja oli ihmisissään miksi halusin leikata pois niin paljon..
Jos nyt löytäisi hyvän, pitkän leikatun hiusmallin..

Vierailija
5/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on parrankasvatus menossa. Semmonen 25 senttiä alkaa olemaan ja heiluu hyvin tuulessa.

Vierailija
6/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:51"]

Oon käynyt viimeksi leikkaamassa hiukset 2013 joulukuussa :D Eli 1,5 v olen kasvatellut.. Lähdin liikkeelle olkapäille ulottuvista hiuksista. Nyt hiukset ovat puoleen selkään. Tottakai latvat aika ohuet kun ei ole mitään tasoitusta ja olen ottanut välissä yhden värinpoiston sekä raidoitusta.. Ajattelin kasvattaa vielä 10-15 cm kunnes leikkaan hieman.. Oon kasvoiltani juuri sellainen että mulle sopii joko tän pituiset tai sitten vähän pidempi, rikottu polkka.. Viimeksi kasvatin myös yli vuoden ja kampaaja oli ihmisissään miksi halusin leikata pois niin paljon.. Jos nyt löytäisi hyvän, pitkän leikatun hiusmallin..

[/quote]

ootko saanut kasvatettua ilan haaroittuvia latvoja? Itselläni latvat haaroittuu suht herkästi joten pakko välillä tasoittaa. 

ap

Vierailija
7/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvaa erikseen kasvattamattakin.

Vierailija
8/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaks vuotta kasvattanu. Hiukset oli aluksi tosi lyhyet. Toisen korvan päällä 4-5cm ja toisella vähän enemmän kun oli epäsymmetrinen leikkaus. Nyt hiukset on solisluihin asti kasvanu. Noin puolen vuoden välein oon käyny tasaamassa, värjäys parin kuukauden välein koska pitkä juurikasvu näyttää omassa päässä kamalalta. Tarkotus kasvattaa vielä ainaki 10cm. (Alunperin ennen ku leikkasin lyhyeksi vuosia sitten, hiukset ulottu takapuolen päälle. Mutta niin pitkä tukka epäkäytännöllinen, koska oon niin lahjaton laittaan omaa tukkaa nätisti jos se on superpitkä...) Kyllä tää tästä. Jouluna varmaan on tavotepituus saavutettu :)
N21

Vierailija
9/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuos sitten oli lyhyt polkka, eli niskavillat ihan muutaman sentin pituset. Nyt ovat kasvaneet n. 25cm, kaks kertaa oon käyny tasottamassa. Mulla sillein hyvä tilanne että kasva tosi nopeeta ja eivät haarotu. En käsittele hiuksia mitenkään enkä käytä kuumia rautoja/fööniä

Vierailija
10/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta olen kasvattanut ihan lyhyestä pixie-tukasta. Nyt on kymmenisen senttiä hartioiden alapuolelle hiukset, ja tasapitkät joka puolelta. Värjään tummanruskeaksi kerran kuussa, oma väri tympeä tunkkainen tuhka/maantie, ei vaalea eikä tumma. 

Vierailija
11/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vuosi kasvatusta lähtien pixiestä, nyt on polkka eli harteille. Tämä alkaa olla edes vähän siedettävä lyhyys mitä ylipäätään kestän katsella. Kulunut vuosi on ollut hiusten puolesta suorastaan hirveä. (Piti leikata ihan lyhyeksi värikatastrofin vuoksi.) Ihannepituuteen menee tästä varmaan vielä 3 vuotta. Blaah.

Vierailija
12/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Lopettakaa jo se hiusten värjääminen... tai jos nyt on pakko niin pitäkää edes väristänne paremmin huolta! Juurikasvu on jotain niin hirveää katseltavaa. Hyi.

Kaikkein paras on mielestäni hiusten luonnolliset värit.

- Miehen mielipide

Vierailija
13/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:15"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:23"]

[/quote]

Lopettakaa jo se hiusten värjääminen... tai jos nyt on pakko niin pitäkää edes väristänne paremmin huolta! Juurikasvu on jotain niin hirveää katseltavaa. Hyi.

- Miehen mielipide
[/quote]

Aika ristiriitaista :D jos hiustenvärkäyksen lopettaa niin sittenhän sitä juurikasvua vasta on!

Vierailija
14/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:19"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:15"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:23"] Mulla vähän yli olkapäiden ja n.10cm juurikasvu. Ärsyttää vaan kun nää on niin ohuet ja vielä erehdyin leikkamaan kerroksittain ;( [/quote] Lopettakaa jo se hiusten värjääminen... tai jos nyt on pakko niin pitäkää edes väristänne paremmin huolta! Juurikasvu on jotain niin hirveää katseltavaa. Hyi. Kaikkein paras on mielestäni hiusten luonnolliset värit. - Miehen mielipide [/quote] Aika ristiriitaista :D jos hiustenvärkäyksen lopettaa niin sittenhän sitä juurikasvua vasta on!

[/quote]

Typerää värjätä kun ei sitten pääse eroon siitä! No joka tapauksessa sen ymmärrän, että jos tarkoituksena on kasvattaa juurikasvua niin pitkään jotta päästään takas luonnolliseen väriin, eli leikataan lopuksi koko se värjätty osa pois.. sen ymmärrän, ok. En kuitenkaan sitä, että kuukausitolkulla jotkut kävelevät rumalla juurikasvulla, mutta värjäävät sitten taas, ja taas kuukausia juurikasvua ja värjäys jne.

Varsinkin mustat hiukset jossa blondi-juurikasvu on tosi naurettavan näköistä. Näyttää siltä kuin henkilö olisi kalju keskellä päätä.

Vierailija
15/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuussa oli otsatukka ja juuri olkapäiden alle, värjätty.
Sitemmin en ole värjännyt enkä leikannut, otsatukka leuan alle noin. Ja pitkät ovat puolessa selässä. Juurikasvuni ei juurikaan erotu värjätystä, enään. Kaksihaaraisia on nyt tullut, tasoitan piakoin. Kasvatan alaselkään ja sitten muotoon leikkautan. Ei ole mikään hiirenhäntä latvasta vaan paksua koko matkalta. Voisin vinkata että tukka kasvaa paremmin värjäämättä, sävyttävä hoitoaine colormaskilta pelastaa jos on pakko sävytellä. :)

Vierailija
16/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:19"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:15"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:23"] Mulla vähän yli olkapäiden ja n.10cm juurikasvu. Ärsyttää vaan kun nää on niin ohuet ja vielä erehdyin leikkamaan kerroksittain ;( [/quote] Lopettakaa jo se hiusten värjääminen... tai jos nyt on pakko niin pitäkää edes väristänne paremmin huolta! Juurikasvu on jotain niin hirveää katseltavaa. Hyi. Kaikkein paras on mielestäni hiusten luonnolliset värit. - Miehen mielipide [/quote] Aika ristiriitaista :D jos hiustenvärkäyksen lopettaa niin sittenhän sitä juurikasvua vasta on!

[/quote]

Typerää värjätä kun ei sitten pääse eroon siitä! No joka tapauksessa sen ymmärrän, että jos tarkoituksena on kasvattaa juurikasvua niin pitkään jotta päästään takas luonnolliseen väriin, eli leikataan lopuksi koko se värjätty osa pois.. sen ymmärrän, ok. En kuitenkaan sitä, että kuukausitolkulla jotkut kävelevät rumalla juurikasvulla, mutta värjäävät sitten taas, ja taas kuukausia juurikasvua ja värjäys jne.

Varsinkin mustat hiukset jossa blondi-juurikasvu on tosi naurettavan näköistä. Näyttää siltä kuin henkilö olisi kalju keskellä päätä.
[/quote]
Juurikin luonnollista vaaleanruskeaa väriäni olen kasvattamassa takaisin, mutta en todellakaan leikkää värjättyä hiusta pois. Ei kiinnosta mitä jtkut ajattelee ylikasvaneesta ombresta. Kasvatan oman värini niin, että viimesetki blondit lähtee.

Vierailija
17/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:15"]

[/quote]

- Miehen mielipide

[/quote] Pakko sanoa että luulisin näiden luonnollisten värien, joita ihailet, olevan suureksi osaksi myös purkista. Se oikeasti luonnollinen väri kun on usein tällainen: http://i.imgur.com/iMpoZ.jpg

Vierailija
18/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:44"]

[/quote]

- Miehen mielipide

[/quote] Pakko sanoa että luulisin näiden luonnollisten värien, joita ihailet, olevan suureksi osaksi myös purkista. Se oikeasti luonnollinen väri kun on usein tällainen: http://i.imgur.com/iMpoZ.jpg

[/quote]

Mulla kasvaa tummanruskeata väriä päästä ILMAN MÖMMÖJÄ PURKISTA. Joten luulet väärin.

Vierailija
19/19 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:44"]

[/quote]

- Miehen mielipide

[/quote]

Mulla kasvaa tummanruskeata väriä päästä ILMAN MÖMMÖJÄ PURKISTA. Joten luulet väärin.
[/quote]
Lainaamassasi kirjoituksessa sanottiinkin, että luonnollinen hiustenväri on USEIN tuollainen. Ainakin Suomessa varmaan yleisin hiustenväri.