siis pissaako jotkut miehet istualteen???
Mä olen järkyttynyt. Viimeisetkin miehenrippeet ovat nyt poistuneet miesten keskuudesta.
Kommentit (29)
Joo kyllä pissaa ja pissaa myös pojat.En rupee siivoon kenenkään kusia pytyn ympäriltä niinkuin äitini on siivonnut miehensä kusia viimeisen 30 vuotta kun 50 vuotiaana tuli eturauhasvaivoja.
Te miehet ette osaa pitää siitä pissaruiskustanne edes huolta.Ette saa sitä pystyyn 40 jälkeen ja roiskitte kuset minne sattuu.
Jos mieheni rupeaa kuseskelemaan seisovilteen rupean minäkin.Katotaan sit kuka siivoo.
Kusen iSTuen. Onko jumalia olemassa vai ei?
Mulla tulee kusi niin kovalla paineella, että lennän taaksepäin jos kusen seisovilteen. Jos istun niin nousen hieman ilmaan, mutta pidän käsillä kiinni pöntöstä niin pysyn paikoillani. Teinpä sen miten tahansa, niin sotkuahan siitä syntyy.
http://www.iltalehti.fi/terveys/2014102118767418_tr.shtml
Miehenkin kannattaa pissata istualtaan
Joo toi on niin tuttua.Oon nainen ja istuvilteen ja istualtaan ja istuen kusen ja aina sen paineen ansiosta rupeen siä vessassa sitten matkustaan..muutaman kerran saanu paikata ihan kattoo kun menny pää noista paneleista ja paneeleista läpitte ja lävitse ja läpi.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:18"]
Aamusin istun suosiolla kun ei sen aamujöpötyksen kanssa muuten yhtään tippaa sinne pönttöön.
Istualteen parempi eturauhaselle ja rakko tyhjenee paremmin.
Neitimäiset sipsuttajat ne vaan istualtaan lirittelee.
Audi- ja BMW-"miesten" on pakko...