Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siis pissaako jotkut miehet istualteen???

Vierailija
09.06.2015 |

Mä olen järkyttynyt. Viimeisetkin miehenrippeet ovat nyt poistuneet miesten keskuudesta.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käy samalla paskalla niin kyllä. Muuten ei.

Vierailija
2/29 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, jos tämä tapahtuu ulostamisen yhteydessä. Myös tilanteet, joissa virtsa ei syystä tai toisesta ota virratakseen, helpottuvat kun ottaa suosiolla istuma-asennon. Suosittelen istumapissaa muutenkin, pitää pöntönseudun siistimpänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti kusisin istualleen jos joutuisin itse siivoamaan vessan.

Vierailija
4/29 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies pissaa seisaaltaan vain "pakon" edessä. En nyt ole huomannut, että miehisyyttä mitenkään vähentää. Onpahan siistimpää ja hiljaisempaa :)

Vierailija
5/29 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valita yhtään ettei mies "todistele miehisyytään" sillä että kusisi seisaaltaan. Eikä se kyllä ole yhtään vähemmän mies sen takia. Anoppilassa kun käy, muistan kyllä miksi en valita istualtaan pissamisesta. Huononäköinen appi käy vessassa ja ruikkii vähän niin ja näin, laattalattialla näkyy hienosti aina kusitippoja ja pöntön etureuna on täynnä valumia. Lisäksi pöntön edessä on välillä matto, tosi ihana astua siihen kun tietää missä se on uitettu. Oksettavaa.

Vierailija
6/29 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona kusen istualteen, sillä välillä roiskuu väkisinkin. Työpaikalla ja kahvilasa en mielelläni istu niille lauteille, joten kusen seisaaltaan.

Vierailija
7/29 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä exä että nyxä pissaavat kotona istualleen. Ihanko oikeasti joku seisoo kotona?

Vierailija
8/29 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

exä kusi..oon vieläkin shokissa..kuulemma parempi eturauhaselle tms :D muuten ei kyllä välittäny terveydestään kusitipan vertaa!

Vierailija
9/29 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillaki miehyys on aika pienestä asiasta kiinni.

Vierailija
10/29 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskonkin seisaaltaan. -tosimies

Vierailija
11/29 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuvilteen saa pelätä aina, että kusi lentää istuinrenkaan alta housuille tai muna osuu posliiniin :(

Joillain miehillä kai muna roikkuu enemmän alaspäin kuin mulla. En tykkää kusta istuvilteen koska pitää aina painaa käsin munaa alaspäin.

Anatomian kummajainen?

Vierailija
12/29 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 15:13"]

Paskonkin seisaaltaan. -tosimies

[/quote]

Tuo on jo melkoinen suoritus. Tosin siitä olen samaa mieltä että tosimies ei istualtaan pyyhi.

Vierailija
13/29 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eturauhaselle turvallisempi pissimismuoto.

Vierailija
14/29 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamusin istun suosiolla kun ei sen aamujöpötyksen kanssa muuten yhtään tippaa sinne pönttöön.

Vierailija
15/29 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on istualtAAN.

Vierailija
16/29 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuen tietenkin. Sehän on paljon siistimpää. Yleisissä vessoissa seisten näin mun mies.

Vierailija
17/29 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaikki kolme poikaa opetettu pissaamaan istualleen, kuivaan pippelin pää paperilla, vetään vessan ja pesen kädet. Vituttaa, kun poikien kavereita tulee kylään ja käyvät pissalla ja sitten onkin koko vessan lattia pissattu, pytyn reunaa myöten. Että ottaa päähän, kun joidenkin vanhemmat eivät viitsi kasvattaa lapsistaan sisäsiistejä ennen kuin päästävät yksinään vierailemaan muiden kotona.

Mies taitaa pissata seisaalleen, mutta pisarakaan ei mene yli. Noh, vanha koira ei opi uusia temppuja, mutta ei se haittaa, jos vanhat temput tehdään taitaen ;)

Vierailija
18/29 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat miehet, jos on eturauhas tai muita ongelmia saattavat joutua pissata istualtaan, ettei esim läiky housuille tai lattialle ksoka virtsasuihku on liian heikko tai tulee 2 suihkua.

Vierailija
19/29 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös paskannan seisoen.

T. Tosimies

Vierailija
20/29 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 14:55"]

Mä olen järkyttynyt. Viimeisetkin miehenrippeet ovat nyt poistuneet miesten keskuudesta.

[/quote]

Aurooraan saa tietääkseni mennä milloin vaan kunhan on selvinpäin. En ole varma otetaanko sinua vaan sisään. Aina kannattaa yrittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme