Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanotaan, että mies ei muutu eikä hänelle saisi nalkuttaa

Vierailija
09.06.2015 |

Mutta:

-mieheni mm. tarvittuaan käsipyyhettä pyyhkii siihen kätensä YHDEN kerran ja heittää pyyhkeen sen jälkeen likapyykkiin. Ja tätä tapahtuu päivästä toiseen. Olen itse vastuussa pyykinpesusta yksin, joten koko ajan on kamala pyykkivuori em. toimintamallin takia.

-Lisäksi hän jok'ikinen kerta tullessaan ulkoa (asumme kaupungissa) kävelee kengät jalassaan ympäri asuntoa, vaikka huomautan asiasta ja vaikka esim. matot olisivat juuri pestyt. Hän myös jättää kengät keskelle lattiaa.

-Käytyään vessassa hän jättää vessan aivan hirveään kuntoon (vettä wc:n lattialla ja pönttö aivan likainen). Hän myös mielellään käy ovi auki vessassa, niin "pääsen" haluamattani näkemään koko toimituksen.

Hän on luonteeltaan hieman ns. mammanpoika, jonka äiti on aikoinaan passannut piloille. Kesä- ja joululomilla mies EI halua matkoille ulkomaille tai kotimaan kohteisiin tai risteilylle tms., vaan oman äitinsä ruokien pariin lähes koko loman ajaksi. Mikä auttaisi edellä mainittuun käytökseen ja toimintatapoihin? Olen aikoinaan nalkuttanut asioista pari vuotta ainakin, mutta se ei ainakaan auta. Luin myös hiljattain, että miehet eivät yleensä muutu kuin ainoastaan omasta tahdostaan. Onko siis mitään tehtävissä noiden ärsyttävien tapojen osalta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Jos hän ei halua lopettaa niitä, et voi pakottaa. Hyväksy tai häivy.

Vierailija
2/12 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 09:48"]

[/quote]

Nuo ovat kaiken lisäksi niitä pienimpiä ongelmia suhteessamme; pahimpia ovat ajoittainen väkivalta sekä täysi seksittömyys ja hellyyden puute sekä päivittäinen solvaaminen. Mutta mietin tässä, jos aloittaisin pienimpien epäkohtien korjaamisesta ensin, sillä eivät ne isommatkaan ole oikein korjaantuneet. Aloin jo puuhata tässä eroakin ja löysin kivan potentiaalisen asunnon, josta sitten kerroin miehelleni. Niinpä hän kerrankin sitten suhtautui minuun hyvin (siis eilen) ja kehui minua. Olin niin taivaissa, että päätin melkeinpä luopua erohaaveista, mutta saa nyt nähdä. :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen vikojen ja puutteiden kanssa joko opittaan elämään tai sitten ei. Sinä olet tehnyt ihan itse valintoja, arvioita ja päätöksiä valittemalla miehesi. Mies ei ole sinä, eikä sinuksi muutu nalkuttamalla.

Millaisen aloituksen miehesi tekisi sinusta?! Voidaksesi vaatia täydellisyyttä sinun tulee itse olla virheetön ja sitä et taida olla, ethän?!

Vierailija
4/12 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 09:53"]

[/quote]

Nuo ovat kaiken lisäksi niitä pienimpiä ongelmia suhteessamme; pahimpia ovat ajoittainen väkivalta sekä täysi seksittömyys ja hellyyden puute sekä päivittäinen solvaaminen. Mutta mietin tässä, jos aloittaisin pienimpien epäkohtien korjaamisesta ensin, sillä eivät ne isommatkaan ole oikein korjaantuneet. Aloin jo puuhata tässä eroakin ja löysin kivan potentiaalisen asunnon, josta sitten kerroin miehelleni. Niinpä hän kerrankin sitten suhtautui minuun hyvin (siis eilen) ja kehui minua. Olin niin taivaissa, että päätin melkeinpä luopua erohaaveista, mutta saa nyt nähdä. :P

[/quote]

Ok.

Hyvää päivän jatkoa sinulle! :)

Vierailija
5/12 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä voit asettaa omat rajasi ja päättää mitä sinä siedät. Ellei miehesi ole sopiva, voit jatkaa matkaa

Vierailija
6/12 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko napannut exäni?!
Ei se nalkutus taida oikeasti auttaa, mutta lopeta sinä jo se siivoaminen ja paasaaminen. Anna sian elää sonnan keskellä jos sitä tahtoo

Vierailija
7/12 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 09:55"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 09:53"]

[/quote]

[/quote]

Ok.

Hyvää päivän jatkoa sinulle! :)

[/quote]

Tämä keskustelu oliskin pelkkä vitsi, joten se on minunkin osalta tässä. :D

Vierailija
8/12 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko puuttua tuohon viimeiseen. En alkais aikuisen ihmisen jälkiä siivoamaan. Mutta miksi ihminen ei saa lomailla haluamallaan tavalla? Tietysti perheenä täytyy tehdä lasten vuoksi kompromisseja, mut ei ap, sun tapas ole yhtään enemmän oikein. Ei kaikki tykkää matkustella.

Vierailija
9/12 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko sinusta, että se nalkuttaminen on auttanut? Jos on, niin jatka toki samalla linjalla, mutta jos ei niin kannattaa miettiä toisenlaisia toimintatapoja.

Oletko koskaan ajatellut, että voi olla typerää toimia aina samalla tavalla, mutta kuvitella että joskus lopputulos olisikin erilainen kuin aikaisemmilla kerroilla.

Vierailija
10/12 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en niinkään olisi huolissani tuosta siivoamisesta ja lomailusta, vaan väkivallasta ja henkisestä väkivallasta (solvaaminen ym.). Niiden takia suosittelisin kyllä eroa!

Vierailija
11/12 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo väkivalta nyt särähtää kuitenkin kaikista eniten korvaan!!?? Kaiken muun voisin katsoa läpi sormien mutta sitä en ikinä hyväksyisi. Ei minusta tuo mammanpojalta kuulosta vaan idiootilta josta kannattaa pysyä kaukana.

Vierailija
12/12 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 10:04"]

Mä en niinkään olisi huolissani tuosta siivoamisesta ja lomailusta, vaan väkivallasta ja henkisestä väkivallasta (solvaaminen ym.). Niiden takia suosittelisin kyllä eroa!

[/quote]

Älä! Ihanko tosissasi?! Kyllä mua saa ainakin paiskoa turpaan ja huoritella, kunhan pyyhkii paskarannut pöntöstä jälkeensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi