Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

koko ajan nälkä

Vierailija
02.02.2022 |

Minulla ei ruoka oikein maistunut viikonloppuna jonka takia söin vaan joku kaksi kertaa päivässä vähän vaikka koko ajan oli kauhea nälkä mutta ruoka ei vain mennyt alas (näitä muutaman päivä ruokahaluttomuuksia on tullut ennenkin johtuen todennäköisesti ahdistuksesta) ja minulla sitten tämän ns paaston aikana alkoi kurnia maha koko ajan ihan pienesti ja sunnuntai-maanantai välisenä aikana aloin sitten syömään ns normaalisti mutta mahan pieni kurninta ja murina sitten jatkui, ja siis kun se kurnii koko ajan (eli kun syön, olen juuri syönyt ja kun syömisestä on jo esimerkiksi tuli eli oikeasti koko ajan) sen lisäksi tuntuu että on koko ajan nälkä. Vaikka olisin juuri syönyt, huomaan että vatsani tuntuu taas ihan tyhjältä. Ja tosiaan se pieni kurniminen ei ole semmoista nälästä johtuvaa kurnintaa, vaan ihan pieniä murahduksia eikä ne edes tunnu vatsassa mutta kuuluu kyllä. Mietin että voiko tämä johtua siitä pienestä paastosta mikä oli ja etta vatsallani vain kestää hetken taas totutella ruokaan vai mistä? Ennen ei ole tälläistä tullut

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän