bloggari haukkuu avoimesti läskejä!!
bloggaajai haukkuu avoimesti blogissaan itseään lihavammat ihmiset sokerirasvapalloiksi ja huonoiksi ihmisiksi
http://tittin-elamaa.blogspot.fi/2015/06/lihavat-ihmiset-ovat-tabu-aihe-josta-ei.html
Kommentit (14)
uusinta uutta!!! sekopää myöntää uusimmassa kirjoituksessa olevansa mielenvikainen selittää hyvin tämän blogin tason!
On kyllä aikuiset ihmiset lapsellisia. Monesta blogista nyt ilkeä aloitus täällä avlla. Kaikki mitä olen kurkannut tämä mukaan lukien ihan asiallisia. Ihan kuin yksi ja sama anonyymina huutelisi ja pilkkaisi jokaista blogia täällä ja kommenttibokseissa.
Mun mielestä myös asiatekstii ja en kyllä osaa lukee siitä mistää kohtaa missä käskettäs laihduttaa vaan lukee siinä että lääkärin kehotus laihduttaa otetaan vttuiluna tuntus ainakin et kehotus ammattiihmiseltä on aina aiheellinen
näkee kyllä miten huono luetun ymmärtäminen nykyään ihmisillä on kun lukee tuon tekstin kommat!
no faktaa kaikki. sama anorektikoilla jotka ei syö mitään. ja bulimikoilla jotka syövyttää sisäelimiään oksentamisella. kaikki ihan sairasta sakkia
No mä olen lihava, ylipainoa 20kg. Ja oon todellakin ihan sairas, ei oo tervettä syömistä tän kokoisella. Mitä sitä totuutta kiertelemään. Kunhan vain ihmiset ymmärtäisi, miten hel*** vaikeaa se painonpudottaminen on näistä lähtökohdista.
Lihava olen itsekkin ja laihduttanut nyt 7 kg tämän vuoden aikana. Minun mielestäni vaan on niin että mikä kukaan on toista arvostelemaan! Itse olen tosiaan ylipainoinen ja mieleenikään ei tule ruveta moittimaan tai vihjailemaan toisen yli-tai alipainosta.
Itse tiedän tilanteeni ja en tosiaankaan toivo että kukaan tulee vihjailemaan ylipainostani. Jos ihminen haluaa laihtua niin se lähtee itsestä eikä kenenkään muun "auttavasta vihjailusta".
uusimmasssa kirjoituksessa loistaa lastenkasvatustaidoillaan hahahhahah mistä näitä teiniäitejä sikiää??
-ap