S*atanan POSTI on HUKANNUT pakettini
Nyt meni hermo Itellaan/Postiin. Aina jotain ongelmia kyseisen yrityksen kanssa.
Ovat kadottaneet postipakettini. Voi jumalauta! Nyt "asiaa selvitellään saatana".
_
Onko muilla kokemuksia Postin huolimattomuudesta? *suututtaa*
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 12:30"]
Voi jumalauta mikä firma. Asia selvisi. Olivat lähettäneet sen 20 km päähän. Kävin jo hakureissulla hakemassa sen 20 km päästä. Huh huh. Paketissa kylläkin luki osoitteeni ja oikea postinumerokin. Just. Nyt lähtee kunnon valituspalaute Postille!! Ap
[/quote]
Jaxuhali!<3
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 12:30"]
Voi jumalauta mikä firma. Asia selvisi. Olivat lähettäneet sen 20 km päähän. Kävin jo hakureissulla hakemassa sen 20 km päästä. Huh huh. Paketissa kylläkin luki osoitteeni ja oikea postinumerokin. Just. Nyt lähtee kunnon valituspalaute Postille!! Ap
[/quote]
Jaxuhali!<3
[/quote]
Kiitti ;) hyvää päivää sulle <3 Ap
Saattaa tulla yllätyksenä, mutta ihmisiä sielläkin on vaan töissä. Virheitä sattuu, varsinkin niille kesätyöntekijöille..
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 12:30"]Voi jumalauta mikä firma.
Asia selvisi. Olivat lähettäneet sen 20 km päähän. Kävin jo hakureissulla hakemassa sen 20 km päästä. Huh huh. Paketissa kylläkin luki osoitteeni ja oikea postinumerokin. Just.
Nyt lähtee kunnon valituspalaute Postille!! Ap
[/quote]
Mä voin työntekijänä kertoa, kuinka tuollainen virhe tapahtuu.
Raskaan postin tekijä istua nakottaa huonossa asennossa koodauslaiteruudun edessä ja seuraa liukuhihnalla eteneviä paketteja. Hän naputtaa koneelle paketissa olevan postinumeron, mihin on aikaa max 2 sekuntia. Naputtelun perusteella paketti ohjautuu oikeaan toimipaikkaan. Virhe on voinut tapahtua tässä.
Toivottavasti paketissa ei ole mitään kallista mutta kevyttä. Korvaus on 25 euroa/kg.
Kysy vain kuinka paljon. Otan aina jonkun muun toimituksen kuin postin jos mahdollista.
En halua tukea postin tuhoa ja hukkaa -palvelua. Sekin on nurinkurista, että parantavat palvelua supitamalla palveluita?!
Kesällä tilanne aina pahenee. Syksyllä alkaa taas toimimaan jotenkin normaalisti. Viime kesänä oli niitä lakkoja ja kaikkea muita mahdollisia ongelmia. Vältä jos vain pystyt.
No ostin tuotteen CDON .comista, sellaisen halvan radion n. 23 euroa. Saa nähdä mitä tapahtuu. Jos hukkaavat sen eikä löydy, niin haluan kyllä uuden samanlaisen tilalle. Nro. 5 ei vastannut niin, minua vaan hermostutti kun soitin äsken Postin asiakaspalveluun. Hirveä firma! Boikotoikaa! Ps. Ei ollut eka kerta tämä. Hukkaavat kirjeitäkin. Ap
Miten saat paketit ja kirjeet perille, jos boikotoit Postia? Suomessa kun ei ole ykstyisiä postinjakelufirmoja kuten Ruotsissa.
Eihän ne erota siellä postissa postilaatikkoa ja hevonpersettä toisistaan. Ovat sen minulle rehellisesti tunnustaneet kun kysyin mitä eroa niillä on. Voiko silloin edellyttää että posti tuodaan laatikkoon. Melko usein se posti kannetaan sinne hevon perseeseen
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 09:25"]Eihän ne erota siellä postissa postilaatikkoa ja hevonpersettä toisistaan. Ovat sen minulle rehellisesti tunnustaneet kun kysyin mitä eroa niillä on. Voiko silloin edellyttää että posti tuodaan laatikkoon. Melko usein se posti kannetaan sinne hevon perseeseen
[/quote]
Minun pakettini ei mahdu postiluukkuun. Se on paketti. Eikun odottelemaan! :)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 09:12"]
Minä suosin Matkahuoltoa...
[/quote]
Ja siellähän kaikki menee aina tismalleen oikein niin kuin ohjekirjoissa sanotaan. D
Ja ap. kyllä ongelma on tuttu minullekin, mutta en siitä ole jaksanut hikeä ottaa, kun yleensä asiat ovat hoituneet ihan asiallisesti kun asioista ollaan keskustelu.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 09:09"]
No ostin tuotteen CDON .comista, sellaisen halvan radion n. 23 euroa. Saa nähdä mitä tapahtuu. Jos hukkaavat sen eikä löydy, niin haluan kyllä uuden samanlaisen tilalle. Nro. 5 ei vastannut niin, minua vaan hermostutti kun soitin äsken Postin asiakaspalveluun. Hirveä firma! Boikotoikaa! Ps. Ei ollut eka kerta tämä. Hukkaavat kirjeitäkin. Ap
[/quote]
Niin ja korvaavat kyllä ihan asianmukaisesti, jos ongelmia ilmenee.
ps. Jättikö äitisi vahingossa koneen auki, kun lähti töihin?!
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 09:09"]
[/quote]
Joku pöllinyt paketin, ei olisi ensimmäinen kerta.
Postissa on niin paljon yhteiskuntaan integroitavia töissä, heidän kulttuuriin kuuluu kerätä omaan käyttöön rahakuoret ja kivat paketit
Voi jumalauta mikä firma.
Asia selvisi. Olivat lähettäneet sen 20 km päähän. Kävin jo hakureissulla hakemassa sen 20 km päästä. Huh huh. Paketissa kylläkin luki osoitteeni ja oikea postinumerokin. Just.
Nyt lähtee kunnon valituspalaute Postille!! Ap