Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hah hah! Hs hintavertailu, prisman ruokakassi halvempi kuin lidlin

Vierailija
09.06.2015 |

Anna mun kaikki kestää. Tästä sen näkee, hs ei ole mikään realistinen lehti. Jos meidänkin perhe uskois sitä, talous menis rankasti kuralle. 

Omien laskelmien mukaan, vertailu niistä tuotteista mitä me käytämme, lidl on 38,23 % edullisempi. 

Tehkää oma laskelma exel taulukolla niin näette eron. 

Kommentit (247)

Vierailija
161/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 09:11"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 09:10"]

Mutta Lidlissä myydään myös täyttä kuraa mitä te syötte.

[/quote]

Ja Prismako ei myy kuraa myös?
[/quote]

Ei niin pahaa ruokaa mitä kerran erehdyin ostamaan.

Vierailija
162/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 08:44"]

Anna mun kaikki kestää. Tästä sen näkee, hs ei ole mikään realistinen lehti. Jos meidänkin perhe uskois sitä, talous menis rankasti kuralle. 

Omien laskelmien mukaan, vertailu niistä tuotteista mitä me käytämme, lidl on 38,23 % edullisempi. 

[/quote]

Meillä ne samat tuotteet Lidlistä lähtee reilut 50% halvemmalla kuin Prismasta. Ero kasvaa edelleen, sillä Lidl otti valikoimiinsa gluteenittoman spagetin ja gluteenittomat makaronit, pakasteleivät ja pullat tulivat valikoimiin kevään aikana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 09:10"]

[/quote] 

Taidat olla huumorimiehiä? 

Hyvän esimerkkinä: Lidlin jogurtissa on marjoja oikeesti paljon ja on tuhtia tavaraa kun muitten kauppojen jougurtit ovat vetistä lirua ja marjapitoisuus aikalailla laiha. Samoin (kings) suklaa ja vaniljavanukkaat.  Ne eivät maistu esanssilta lainkaan kuten muitten kauppojan vanukkaat. 

Vierailija
164/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 09:11"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 09:10"]

[/quote]

Ja Prismako ei myy kuraa myös?

[/quote]

Prisman karjalanpiirakat maistuu pahvilta. Karjalan emäntä kaatuis persilleen tuosta. 

Vierailija
165/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tajuatte että Prisman hinnat ovat laskeneet Lidlin tuoman kilpailun vuoksi. Kiittäkää siis Lidliä!

Vierailija
166/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lisäainepaska ja valmisruoka kelpaa niin mikä ettei Lidl kelpaakin.

Vierailija
167/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa excel käyttöön niin pystytte itse toteamaan mikä pätee teidän kohdalla. 

Vierailija
168/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 09:17"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 08:44"]

[/quote]

Meillä ne samat tuotteet Lidlistä lähtee reilut 50% halvemmalla kuin Prismasta. Ero kasvaa edelleen, sillä Lidl otti valikoimiinsa gluteenittoman spagetin ja gluteenittomat makaronit, pakasteleivät ja pullat tulivat valikoimiin kevään aikana. 

[/quote]

Älä puhu paskaa. Näethän itsekin ko. jutusta kaikki hinnat, ei ne keksittyjä ole. Väitän, että 30% kaikista tuotteista on Lidlissä halvempia ja 30% on taas Prismassa halvempia. Loput 40% on suunnilleen samanhintaisia.

Vierailija
169/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me syödään todella paljon kasviksia ja hedelmiä, ja näitä ostamalla ainakin Lidl on selvästi edullisempi. Plus on huomattavasti mukavampi ostella, kun ei tarvitse käydä punnitsemasta jokaista ostosta erikseen. Eikä mua haittaa valilkoiman kapeus. Päinvastoin, on mukavampi ja nopeampi käydä pienessä kaupassa, jonka hyllyt eivät notku toistakymmentä samanlaista erimerkkistä tortillalettua tai kermajuustoa. Minulle riittää ilmeisesti vähempikin.

Vierailija
170/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 09:11"]

Lidl säilykeananas ~80 snt ja Prisma 1,35 e... Sama toistuu about kaikessa paitsi jossain alennusreissumiehessä.

[/quote]

Juuri tarkistn kuitista: Prismassa säilykeananas maksoi viikonloppuna 75 snt. Suosittelen siis tutustumaan todellisiin hintoihin eikä heittelemään tuollaisia "musta tuntuu"-väitteitä peliin.

Vierailija
171/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnikala oliiviöljyssä on todella hyvää.

Vierailija
172/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 09:28"]

Me syödään todella paljon kasviksia ja hedelmiä, ja näitä ostamalla ainakin Lidl on selvästi edullisempi. Plus on huomattavasti mukavampi ostella, kun ei tarvitse käydä punnitsemasta jokaista ostosta erikseen. Eikä mua haittaa valilkoiman kapeus. Päinvastoin, on mukavampi ja nopeampi käydä pienessä kaupassa, jonka hyllyt eivät notku toistakymmentä samanlaista erimerkkistä tortillalettua tai kermajuustoa. Minulle riittää ilmeisesti vähempikin.

[/quote]

Sekä voi lähettää lapsetkin sinne ostoksille. Ei tule pommin kanssa takaisin.

Muissa kaupoissa voivat ottaa sellaisia tuotteita jotka on päänkorkeudella, siinä kohtaa kun on aina ne kaikkein kalliimmat ja ne edulliset pitää kumarataa ottaakseen eikä niitä helposti näe muutenkaan.  

Vierailija
173/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 09:25"]

[/quote]

Tää oli aika hämmentävä kommentti, sillä Lidlissä on suhteessa paljon enemmän perusraaka-aineita myynnissä kuin eineksiä. Suomalaisissa kaupoissa on päinvastoin. 

Vierailija
174/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 09:36"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 09:25"]

[/quote]

Tää oli aika hämmentävä kommentti, sillä Lidlissä on suhteessa paljon enemmän perusraaka-aineita myynnissä kuin eineksiä. Suomalaisissa kaupoissa on päinvastoin. 
[/quote]

Tismalleen samaa mieltä!

Minulle Prisma on liian kaukana, joten senkin vuoksi suosin Lidliä jatkossakin.

Vierailija
175/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on muuten ihan totta että pienellä valikoimat sitä samaa kermajuustoa helpottaa elämää. Kaupoissa on ihan liikaa valinnanvaraa, tätä olen aina sanonut.

Vierailija
176/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 09:12"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 08:49"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 08:46"] Maksetaanko teille jatkuvasta lidlin trollauksesta? [/quote]  Periaatteessa kyllä. 38 % lidl jättää veloittamatta meidän perheeltä.  [/quote] Maksetaanko mainostrollauksesta? Vai mikä on motiivi?

[/quote] 

Neuvon kokeilemaan excel ohjelmaa jotta jokainen voi itse todeta mitä pätee oman perheen kohdalle. 

Vierailija
177/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku se jaksaa paasata Excelistä. :D

Vierailija
178/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 09:45"]

Joku se jaksaa paasata Excelistä. :D

[/quote] 

Harmittaakoo? Onko se huono asia että ihmiset itse toteavat missä mennään? 

Laittakaa lapset tekemään tätä (jos ei teillä ole itsellä aikaa siihen)  ja maksakaa isompi viikkoraha, tämän jälkeen teillä on siihen varaa. 

Vierailija
179/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisko riippua siitä, mitä te sieltä Lidlistä ostatte. Eri tuotteet maksaa eri verran.

Mekin käymme silloin tällöin Lidlissä ja lasku on halpa, johtuu kyllä osittain siitä että kun tuoretavaraa on vähemmän tarjolla, tulee ostettua huonolaatuisempaa ruokaa, eineksiä jne. Toki myös esim. vihannekset ovat edullisia Lidlissä, ja pieni valikoima & suuri menekki varmistaa sen, että ne ovat yleensä myös melko tuoreita. Toisaalta en voi sietää sitä, että ostoslistalta vähintään 1/3 jää ostamatta, koska valikoimat ovat niin pienet. Täällä palstalla aina kerrotaan milloin mistäkin kivasta tuotteesta, mutta kun menen Lidliin sitä ostamaan niin on joko loppu tai kausituote jostain kahden vuoden takaa. En jaksa käyttää aikaani sellaiseen, siksi käymme Lidlissä vain välillä, silloin kun on jotain takuusimppeliä ostettavaa (onpa silloinkin tullut kyllä yllätyksiä, puutteita löytyy joskus ihan peruselintarvikkeissakin). 

Vierailija
180/247 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo, Prismoja ei kuitenkaan esim täällä ole ihan lähellä toisin kuin Lidl. 

Meillä Lidl on työmatkan varrella, toisin kuin reissu Prismaan tekisi 80 km lenkin sinne ja takaisin, tulee siis huomattavasi edullisemmaksi käydä Lidlissä.