nouseeko teillä paino, kun treenaatte
paljon? mulla noussut nyt 3 kiloa, kun liikun enemmän.
Kommentit (9)
Joo, mutta se ei todellakaan johdu lihaksista, vaan että tulee syötyä enemmän. Lihaksiahan ei tule kilotolkulla kovin lyhyessä ajassa, vaan se vaatii pitkäjänteistä rankkaa treeniä ja tiukkaa ruokavaliota. Kolmea kiilossa muutamassa kuukaudessa ei tule kellekään tavikselle lihaksia. Minusta tuntuu, että nesteen poistuminen hidastuu voimalajeissa.
Tietysti silloin, kun treeni on lihasmassan hankkimista. Mulla paino on noussut myös noin 3 kiloa, mutta kroppa on timmi ja senteissä olen kapeampi. En käy juurikaan vaa'alla, sillä se ei kerro oikeastaan mitään. Peili, mittanauha ja vaatteet kertoo totuuden.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 06:35"]Joo, mutta se ei todellakaan johdu lihaksista, vaan että tulee syötyä enemmän. Lihaksiahan ei tule kilotolkulla kovin lyhyessä ajassa, vaan se vaatii pitkäjänteistä rankkaa treeniä ja tiukkaa ruokavaliota. Kolmea kiilossa muutamassa kuukaudessa ei tule kellekään tavikselle lihaksia. Minusta tuntuu, että nesteen poistuminen hidastuu voimalajeissa.
[/quote]
Lihaksiin menee nestettä treenatessa.
Kerran täällä joku mamma järkyttyi, kun hänen painonsa oli noussut kaksi kiloa lenkin jälkeen :)
░░░░░░░░░░░░▄▐
░░░░░░▄▄▄░░▄██▄
░░░░░▐▀█▀▌░░░░▀█▄
░░░░░▐█▄█▌░░░░░░▀█▄
░░░░░░▀▄▀░░░▄▄▄▄▄▀▀
░░░░▄▄▄██▀▀▀▀
░░░█▀▄▄▄█░▀▀
░░░▌░▄▄▄▐▌▀▀▀
▄░▐░░░▄▄░█░▀▀ SINUT ON SÄIKYTTÄNYT
▀█▌░░░▄░▀█▀░▀
░░░░░░░▄▄▐▌▄▄
░░░░░░░▀███▀█░▄
░░░░░░▐▌▀▄▀▄▀▐▄ KUUMOITTAVA LUURANGSMAN
░░░░░░▐▀░░░░░░▐▌
░░░░░░█░░░░░░░░█
░░░░░▐▌░░░░░░░░░█
░░░░░█░░░░░░░░░░▐▌LÄHETÄ TÄMÄ KUUTEEN LANKAAN TAI LUURENGOT SYÖVÄT
Nousee mullakin selvästi. Nyt kunnon treeniä (puntti) takana puolisen vuotta ja painoa tullut 2 kg. Huomaan kyllä lihasten kasvaneen mutta puntarineuroosi meinaa iskeä...
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 07:15"]
Nousee mullakin selvästi. Nyt kunnon treeniä (puntti) takana puolisen vuotta ja painoa tullut 2 kg. Huomaan kyllä lihasten kasvaneen mutta puntarineuroosi meinaa iskeä...
[/quote]
Jospa käyttäisit mittanauhaa.
Nousee se kun liikun enemmän jääkaapille.