Jos joku huomauttaisi kaupassa kuukautistesi alkaneen (tahra housuissa)
Miten reagoisit?
Mä kiittäisin tiedosta, nolostuisin ja äkkiä kauppakassi persuksen suojaksi.
Kommentit (40)
Juoksisin pois kaupasta kotiin niin kovaa että suunnilleen lentäisin..
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 00:30"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 00:17"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 00:11"]Olisi kiva sanoa että kiittäisin, mutta todennäköisesti saisin raivarin ja kivahtaisin jotain. Olen todella temperamenttinen persoona. [/quote] Miten voi olla että edes ensireaktiona toivoisit että saat kulkea rauhassa perse veritahraisena? Vetäisit varmaan raivarit silloinkin jos hoksaisit että joku ei ole huomauttanut vaikka tietää asiasta. :D [/quote] Täytyy myöntää että todennäköisesti saisin raivarit myös jos tajuan että joku on huomannut vahingon eikä kerro. Menkat + temperamentti = ongelmia kaikille kävi miten kävi, ei voi mitään. T: aikaisemman viestin kirjoittaja
[/quote]
Kannattaa varautua turpakäräjiin. Vetäisin sua nokkaan jos turhasta riehut.
T. Mies
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 00:11"]Olisi kiva sanoa että kiittäisin, mutta todennäköisesti saisin raivarin ja kivahtaisin jotain. Olen todella temperamenttinen persoona.
[/quote]Oikein räväkkä!
Kiittelisin nolostuneena, nykäisisin takin tai paidan housujen vyötäisille ja painelisin ostamaan siteitä. Sitten suorinta tietä kotiin.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 00:36"]Olisin kiitollinen. Kiittäisin hurjan monta kertaa.
Mulla nimittäin kerran oli ollut moinen tahra jo jonkin aikaa kuivumisesta päätellen ja vasta kotikaupassa eräs vanhempi rouva tuli kertomaan, että nyt on käynyt vähän hupsusti, teillä on housuissa naistahra.
KIITOSKIITOSKIITOS ja huivia sitten farkkujen ylle virittämään veskissä ja tuketta tietenkin.
Rouva tuli myöhemmin vastaan kaupassa taas ja iski vielä silmää. Tarjosin pullakahvit viereisessä kahvilassa. Aivan upea eläkeläinen.
[/quote]
En yleensä kommentoi näin, mutta woooiii ihanat :)<3
Niin ja kiittäisin ja poistuisin äkkiä takavasemmalle. ^
Varmaan alkaisin nauraa nolostuneena ja sanoisin, että voi ei, kiitos kun kerroit! Sitoisin huivin, takin tai jotain muuta saatavilla olevaa peittämään tahran ja äkkiä kassan ja vessan kautta kotiin :)
Minä taas en kehtaa itse huomauttaa, jos huomaan tällaista. Pari kertaa olenkin mennyt kertomaan henkilökunnalle ja nämä ovat sitten kuuluttaneet asiasta tarkoilla tuntomerkeillä.
Edellinen tapa olis kyllä paha :D
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 02:18"]
Minkälaisella volyymilla teillä menkat oikein alkaa? Tiputtelua vai tulvaa heti alusta alkaen? Kaikilla toki erilaiset, mutta itsellä tiputtelee ekan päivän mittaan niin, että pikkuhousunsuoja riittää tai pelkkä vessapaperi. Sitten vuotaakin ihan kunnolla pari-kolme päivää.
[/quote]
Mulla alkaa heti kunnolla. Kerran kävikin niin, että menkat alkoivat useampaa päivää liian aikaisin, enkä tietenkään ollut varautunut. Oli talvi, olin ulkona, vaaleahkot farkut jalassa. Onneksi olin kotini lähellä kun tunsin, että nyt lähti tulemaan. Juoksu jalkaa kotia, ja olihan se tullut housuista läpi :/ Saatana, että hävetti, toivottavasti kukaan naapuri ei ollut nähnyt. Ihanaa tämä naisen elämä.
Olisi kiva sanoa että kiittäisin, mutta todennäköisesti saisin raivarin ja kivahtaisin jotain. Olen todella temperamenttinen persoona.
Nyt kun ajattelen niin varmaan kiittäisin, mutta oikeassa tilanteessa saattaisin nolostua niin ettei vastaus olisi muuta kuin epämääräistä piipitystä.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 00:11"]Olisi kiva sanoa että kiittäisin, mutta todennäköisesti saisin raivarin ja kivahtaisin jotain. Olen todella temperamenttinen persoona.
[/quote]
Miten voi olla että edes ensireaktiona toivoisit että saat kulkea rauhassa perse veritahraisena? Vetäisit varmaan raivarit silloinkin jos hoksaisit että joku ei ole huomauttanut vaikka tietää asiasta. :D
Kiittäisin ja änkyttäisin ja purskahtaisin varmaan itkuun. Olen ujo ja nolostun todella herkästi.
Mulla kans alkaa tosi vauhdilla menkat. Ensimmäisenä päivänä pidän tamponia ja sidettä, siitä huolimatta käyn tunnin välein vessassa vaihtamassa. Paska homma siksikin että minulla on epäsäännölliset kuukautiset. Eli kalenterista en voi katsoa milloin alkaa. Onneksi keho kuitenkin antaa selkeät merkit viikko ennen kuukautisten alkua joten tiedän varautua...
Kiittäisin kovasti ja sitoisin takin vyötärölle suojaksi. Onneksi menkat alkavat yleensä niin hitaasti, ettei tällaisia vahinkoja ole päässyt tapahtumaan.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 00:17"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 00:11"]Olisi kiva sanoa että kiittäisin, mutta todennäköisesti saisin raivarin ja kivahtaisin jotain. Olen todella temperamenttinen persoona.
[/quote]
Miten voi olla että edes ensireaktiona toivoisit että saat kulkea rauhassa perse veritahraisena? Vetäisit varmaan raivarit silloinkin jos hoksaisit että joku ei ole huomauttanut vaikka tietää asiasta. :D
[/quote]
Täytyy myöntää että todennäköisesti saisin raivarit myös jos tajuan että joku on huomannut vahingon eikä kerro. Menkat + temperamentti = ongelmia kaikille kävi miten kävi, ei voi mitään. T: aikaisemman viestin kirjoittaja
Kuka oikeesti menee huomauttaan jonkun kuukautisista?