Jos joku huomauttaisi kaupassa kuukautistesi alkaneen (tahra housuissa)
Miten reagoisit?
Mä kiittäisin tiedosta, nolostuisin ja äkkiä kauppakassi persuksen suojaksi.
Kommentit (40)
Olisin kiitollinen. Kiittäisin hurjan monta kertaa.
Mulla nimittäin kerran oli ollut moinen tahra jo jonkin aikaa kuivumisesta päätellen ja vasta kotikaupassa eräs vanhempi rouva tuli kertomaan, että nyt on käynyt vähän hupsusti, teillä on housuissa naistahra.
KIITOSKIITOSKIITOS ja huivia sitten farkkujen ylle virittämään veskissä ja tuketta tietenkin.
Rouva tuli myöhemmin vastaan kaupassa taas ja iski vielä silmää. Tarjosin pullakahvit viereisessä kahvilassa. Aivan upea eläkeläinen.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 00:17"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 00:11"]Olisi kiva sanoa että kiittäisin, mutta todennäköisesti saisin raivarin ja kivahtaisin jotain. Olen todella temperamenttinen persoona. [/quote] Miten voi olla että edes ensireaktiona toivoisit että saat kulkea rauhassa perse veritahraisena? Vetäisit varmaan raivarit silloinkin jos hoksaisit että joku ei ole huomauttanut vaikka tietää asiasta. :D
[/quote]
Tuossa onkin syy etten kerro ihmisille sepalusten olevan auki tai perseen olevan kuin Japanin lippu. En halua saada köniin turhan vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 00:36"]
Mulla nimittäin kerran oli ollut moinen tahra jo jonkin aikaa kuivumisesta päätellen ja vasta kotikaupassa eräs vanhempi rouva tuli kertomaan, että nyt on käynyt vähän hupsusti, teillä on housuissa naistahra.
KIITOSKIITOSKIITOS ja huivia sitten farkkujen ylle virittämään veskissä ja tuketta tietenkin.
Rouva tuli myöhemmin vastaan kaupassa taas ja iski vielä silmää. Tarjosin pullakahvit viereisessä kahvilassa. Aivan upea eläkeläinen.
[/quote]
Naistahra! :D Ihana mummeli <3
En kestä kun omaa huonoa käytöstä ja itsehillinnän puutetta oikeutetaan "temperamenttisuudella". Mieheni on todella temperamenttinen, mutta siihen ei kuullu vieraille ihmisille tiuskiminen tai huutaminen.
[/quote]
Hieno sana; naistahra. Tuota en ole ennen kuullutkaan (taidan elää umpiossa?)
Pistäisin sormen pimppiini ja kaivelisin sieltä oikein kunnon tilsan hyytynyttä menkkaverta ja sitten levittelisin sitä sen huomauttajan vaatteille ja naamalle
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 01:25"]
Pistäisin sormen pimppiini ja kaivelisin sieltä oikein kunnon tilsan hyytynyttä menkkaverta ja sitten levittelisin sitä sen huomauttajan vaatteille ja naamalle
[/quote]
No johan oot ihme hullu!
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 01:11"]
[/quote]
Hieno sana; naistahra. Tuota en ole ennen kuullutkaan (taidan elää umpiossa?)
[/quote]
En mäkään ollut sitä ennen kuullut, enkä sen jälkeen. Hyvä sana käyttöön, täsmentävä sana. Ei sitä juuri muissa jutuissa tarvitse. :)
Raivostuisin ja huutaisin, ei tuollaisesta tarvitse tulla huomauttamaan. En halua käyttää kuukautissuojia, joten verta nyt välillä on vaatteissa, se ei kuitenkaan kuulu muille.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 01:32"]Raivostuisin ja huutaisin, ei tuollaisesta tarvitse tulla huomauttamaan. En halua käyttää kuukautissuojia, joten verta nyt välillä on vaatteissa, se ei kuitenkaan kuulu muille.
[/quote]
:D
Mulle ainakin vapaa menkkailu on statement. En ala alistumaan sen takia että olen nainen, enkä laita menkkarättejä, vaan olen ylpeä omasta vitustani sellaisena kuin se on. Olipa sitten verta vuotava tai mitä tahansa. Jos on menkat niin sitten valuu ja tulee sit vaikka housujen läpi tai jos on hame, niin sit vaan tippuu. Mä olen itsenäinen nainen ja mulla on oikeus mun vittuun ja kaikkiin sen toimintoihin eikä ole kellään mitään rakoa tulla valittamaan siitä, enkä aio ruveta häpeään. Menkat on osa sitä että olen NAINEN
Minkälaisella volyymilla teillä menkat oikein alkaa? Tiputtelua vai tulvaa heti alusta alkaen? Kaikilla toki erilaiset, mutta itsellä tiputtelee ekan päivän mittaan niin, että pikkuhousunsuoja riittää tai pelkkä vessapaperi. Sitten vuotaakin ihan kunnolla pari-kolme päivää.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 01:35"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 01:32"]Raivostuisin ja huutaisin, ei tuollaisesta tarvitse tulla huomauttamaan. En halua käyttää kuukautissuojia, joten verta nyt välillä on vaatteissa, se ei kuitenkaan kuulu muille.
[/quote]
[/quote]
Alkaisin huutaa: "APUAAA, minua on ammuttu, AAAAA sattuu" ja kieriskelisin tuskissani lattialla.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 00:11"]
Olisi kiva sanoa että kiittäisin, mutta todennäköisesti saisin raivarin ja kivahtaisin jotain. Olen todella temperamenttinen persoona.
[/quote]
"Temperamenttinen persoona" eli kykenemätön normaaliin käytökseen ja aikuiselta ihmiseltä odotettavaan itsehillintään.
Usein kuukautisvuoto levittää niin voimakasta ja tunnistettavaa hajua ympäristöönsä, ettei vuodon aiheuttamaa tahraa tarvita vuotavan henkilön paikallistamiseksi.
Jotkut miehet seurailevat vuotavia naisia ja nuuhkivat kiihottuneisuutena kuukautisten lemua.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 02:46"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 00:11"]
Olisi kiva sanoa että kiittäisin, mutta todennäköisesti saisin raivarin ja kivahtaisin jotain. Olen todella temperamenttinen persoona.
[/quote]
"Temperamenttinen persoona" eli kykenemätön normaaliin käytökseen ja aikuiselta ihmiseltä odotettavaan itsehillintään.
[/quote]
Taidat olla besserwisser-persoona, eli luulet tietäväsi kaikesta kaiken.. ;)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 02:18"]
Minkälaisella volyymilla teillä menkat oikein alkaa? Tiputtelua vai tulvaa heti alusta alkaen? Kaikilla toki erilaiset, mutta itsellä tiputtelee ekan päivän mittaan niin, että pikkuhousunsuoja riittää tai pelkkä vessapaperi. Sitten vuotaakin ihan kunnolla pari-kolme päivää.
[/quote]
vaihtelee. Joskus tulee loraus äkkiarvaamatta.
Takki vyötärölle taakse ja iso laukku eteen, äkkiä sidehyllyn kautta kassalle ja kaupanvessaan laittaan se paikalleen ja sit ostokset loppuun.