Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku huomauttaisi kaupassa kuukautistesi alkaneen (tahra housuissa)

Vierailija
09.06.2015 |

Miten reagoisit?

Mä kiittäisin tiedosta, nolostuisin ja äkkiä kauppakassi persuksen suojaksi.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takki vyötärölle taakse ja iso laukku eteen, äkkiä sidehyllyn kautta kassalle ja kaupanvessaan laittaan se paikalleen ja sit ostokset loppuun.

Vierailija
22/40 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kiitollinen. Kiittäisin hurjan monta kertaa.

Mulla nimittäin kerran oli ollut moinen tahra jo jonkin aikaa kuivumisesta päätellen ja vasta kotikaupassa eräs vanhempi rouva tuli kertomaan, että nyt on käynyt vähän hupsusti, teillä on housuissa naistahra.

KIITOSKIITOSKIITOS ja huivia sitten farkkujen ylle virittämään veskissä ja tuketta tietenkin.

Rouva tuli myöhemmin vastaan kaupassa taas ja iski vielä silmää. Tarjosin pullakahvit viereisessä kahvilassa. Aivan upea eläkeläinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 00:17"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 00:11"]Olisi kiva sanoa että kiittäisin, mutta todennäköisesti saisin raivarin ja kivahtaisin jotain. Olen todella temperamenttinen persoona. [/quote] Miten voi olla että edes ensireaktiona toivoisit että saat kulkea rauhassa perse veritahraisena? Vetäisit varmaan raivarit silloinkin jos hoksaisit että joku ei ole huomauttanut vaikka tietää asiasta. :D

[/quote]

Tuossa onkin syy etten kerro ihmisille sepalusten olevan auki tai perseen olevan kuin Japanin lippu. En halua saada köniin turhan vuoksi.

Vierailija
24/40 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 00:36"]

Mulla nimittäin kerran oli ollut moinen tahra jo jonkin aikaa kuivumisesta päätellen ja vasta kotikaupassa eräs vanhempi rouva tuli kertomaan, että nyt on käynyt vähän hupsusti, teillä on housuissa naistahra.

KIITOSKIITOSKIITOS ja huivia sitten farkkujen ylle virittämään veskissä ja tuketta tietenkin.

Rouva tuli myöhemmin vastaan kaupassa taas ja iski vielä silmää. Tarjosin pullakahvit viereisessä kahvilassa. Aivan upea eläkeläinen.

[/quote]

Naistahra! :D Ihana mummeli <3

Vierailija
25/40 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä kun omaa huonoa käytöstä ja itsehillinnän puutetta oikeutetaan "temperamenttisuudella". Mieheni on todella temperamenttinen, mutta siihen ei kuullu vieraille ihmisille tiuskiminen tai huutaminen.

Vierailija
26/40 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hieno sana; naistahra. Tuota en ole ennen kuullutkaan (taidan elää umpiossa?)

Vierailija
27/40 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäisin sormen pimppiini ja kaivelisin sieltä oikein kunnon tilsan hyytynyttä menkkaverta ja sitten levittelisin sitä sen huomauttajan vaatteille ja naamalle

Vierailija
28/40 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 01:25"]

Pistäisin sormen pimppiini ja kaivelisin sieltä oikein kunnon tilsan hyytynyttä menkkaverta ja sitten levittelisin sitä sen huomauttajan vaatteille ja naamalle

[/quote]

No johan oot ihme hullu!

Vierailija
29/40 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 01:11"]

[/quote]

Hieno sana; naistahra. Tuota en ole ennen kuullutkaan (taidan elää umpiossa?)

[/quote]

En mäkään ollut sitä ennen kuullut, enkä sen jälkeen. Hyvä sana käyttöön, täsmentävä sana. Ei sitä juuri muissa jutuissa tarvitse. :)

Vierailija
30/40 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivostuisin ja huutaisin, ei tuollaisesta tarvitse tulla huomauttamaan. En halua käyttää kuukautissuojia, joten verta nyt välillä on vaatteissa, se ei kuitenkaan kuulu muille.

Vierailija
31/40 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 01:32"]Raivostuisin ja huutaisin, ei tuollaisesta tarvitse tulla huomauttamaan. En halua käyttää kuukautissuojia, joten verta nyt välillä on vaatteissa, se ei kuitenkaan kuulu muille.
[/quote]

:D

Vierailija
32/40 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin vapaa menkkailu on statement. En ala alistumaan sen takia että olen nainen, enkä laita menkkarättejä, vaan olen ylpeä omasta vitustani sellaisena kuin se on. Olipa sitten verta vuotava tai mitä tahansa. Jos on menkat niin sitten valuu ja tulee sit vaikka housujen läpi tai jos on hame, niin sit vaan tippuu. Mä olen itsenäinen nainen ja mulla on oikeus mun vittuun ja kaikkiin sen toimintoihin eikä ole kellään mitään rakoa tulla valittamaan siitä, enkä aio ruveta häpeään. Menkat on osa sitä että olen NAINEN

Vierailija
33/40 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisella volyymilla teillä menkat oikein alkaa? Tiputtelua vai tulvaa heti alusta alkaen? Kaikilla toki erilaiset, mutta itsellä tiputtelee ekan päivän mittaan niin, että pikkuhousunsuoja riittää tai pelkkä vessapaperi. Sitten vuotaakin ihan kunnolla pari-kolme päivää.

Vierailija
34/40 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 01:35"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 01:32"]Raivostuisin ja huutaisin, ei tuollaisesta tarvitse tulla huomauttamaan. En halua käyttää kuukautissuojia, joten verta nyt välillä on vaatteissa, se ei kuitenkaan kuulu muille.
[/quote]

[/quote]

Vierailija
35/40 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin huutaa: "APUAAA, minua on ammuttu, AAAAA sattuu" ja kieriskelisin tuskissani lattialla.

Vierailija
36/40 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 00:11"]

Olisi kiva sanoa että kiittäisin, mutta todennäköisesti saisin raivarin ja kivahtaisin jotain. Olen todella temperamenttinen persoona.

[/quote]

"Temperamenttinen persoona" eli kykenemätön normaaliin käytökseen ja aikuiselta ihmiseltä odotettavaan itsehillintään.

Vierailija
37/40 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kuukautisvuoto levittää niin voimakasta ja tunnistettavaa hajua ympäristöönsä, ettei vuodon aiheuttamaa tahraa tarvita vuotavan henkilön paikallistamiseksi.

Vierailija
38/40 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet seurailevat vuotavia naisia ja nuuhkivat kiihottuneisuutena kuukautisten lemua.

Vierailija
39/40 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 02:46"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 00:11"]

Olisi kiva sanoa että kiittäisin, mutta todennäköisesti saisin raivarin ja kivahtaisin jotain. Olen todella temperamenttinen persoona.

[/quote]

"Temperamenttinen persoona" eli kykenemätön normaaliin käytökseen ja aikuiselta ihmiseltä odotettavaan itsehillintään.

[/quote]

Taidat olla besserwisser-persoona, eli luulet tietäväsi kaikesta kaiken.. ;)

Vierailija
40/40 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 02:18"]

Minkälaisella volyymilla teillä menkat oikein alkaa? Tiputtelua vai tulvaa heti alusta alkaen? Kaikilla toki erilaiset, mutta itsellä tiputtelee ekan päivän mittaan niin, että pikkuhousunsuoja riittää tai pelkkä vessapaperi. Sitten vuotaakin ihan kunnolla pari-kolme päivää.

[/quote]

vaihtelee. Joskus tulee loraus äkkiarvaamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi