pikavippi miehen takia
Lupasi siis käsi sydämmellä maksaa tämän jos otan..ollaan oltu 3v yhdessä. Eka kerta kun otin ja olen nyt tuloton koska pidän pari kurssia koulusta välistä ja mies lupasi että maksaa sen kyllä jos otan, koska oli rankka tilanne silloin...nyt näyttää siltä että pakenee tilannetta eikä maksa mitä lupasi. Luottotietoni ovat nyt tämän takia pulassa. Tyhmä on kun uskoin kun sillä hetkellä niin kovasti osasi vannoa. En ois vaan uskonu.
Kommentit (13)
Juu, ei kannata uskoa.
Ps.sydämeen ei mahdu kahta ämmää.
Joo 3 vuotta on siinä suhteen keston ylärajoilla. Ei tuossa vaiheesssa enää lähdetä lainaamaan rahaa kumppanille.
Luotin. En luota enää. Jätin. Kusettanu kuulemma perheenjäseniiltäänki rahaa olemalla uskottava. T. Aloittaja.
No vähän sama juttu. Oon maksellu sitä sun tätä ja olettanu hänen maksavan takaisin. Ei oo maksanu eikä maksa. Ja lyhyt tuttavuus vielä.. tyhmä minä !!
Naiset eivät siis ymmärrä juosta vain rikkaiden miesten perässä, kuten toisen ketjun aloittaja väitti. Hyviä miehiä ei riitä kaikille hyville naisille, paremp olla ilman kuin huonon kanssa.
Naiset eivät siis ymmärrä juosta vain rikkaiden miesten perässä, kuten toisen ketjun aloittaja väitti. Hyviä miehiä ei riitä kaikille hyville naisille, paremp olla ilman kuin huonon kanssa.
Onko tämän tai jonku näistä nimikirjaimet R.N ja asuu kantahämeen alueella?
"Ei kai kukaan lankea...ymym" Ei tarvi langeta kun ollut jo kauan yhdessä ja luottaa niinku parisuhteessa pitäiski asian olla näin.
Kyllä miehet osaa puhua rahaa itselleen, eikä se ole edes vaikeaa!
Teittekö tuosta lainasta kirjallisen sopimuksen? Toisaalta kyllähän suullisen sopimuksenkin pitäisi olla lain edessä pitävä. Kannattaa ottaa yhteyttä poliisiin ja neuvotella velkojan kanssa maksusta. Myös sosiaalista luottoa kannattaa hakea tuon velan maksuun, ettei mene luottotiedot.
Mielestäni sen pitäisi mennä niin päin että minä miehenä maksan. Naiset menevät vähän liiallisuuksiin sen tasa-arvonsa kanssa.
Ei kai kukaan enää lankea tuollaisiin miehiin, oikeesti?