Ei ihme että miehenne lähtevät lätkimään...
Kun te naiset tuppaatte olemaan niin kamalia nipottajia, "klo 18 lämminruoka ja sitten pisulle ja pesulle!!!" ja kaikki mitä miehenne tekee on väärin. ja pihtaatte ja pukeudutte tanttavaatteisiin.. way to go naiset!!
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 23:41"]Meillä syödään lämminruoka klo.21 kynttilän valossa ja seksiä sais niin paljon kun haluaa!
[/quote]
no sä olet sitten poikkeud sääntöön, pidä tuo! ap
Hain eroa 4 kertaa ..
Mies ei päästä mua...olen hoikka blondia ja seksiä ja ruokaa saa aina
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 23:47"]Hain eroa 4 kertaa ..
Mies ei päästä mua...olen hoikka blondia ja seksiä ja ruokaa saa aina
[/quote]
mitä sitten vaikka olisit hoikka, kun sitä blondia saa aina?:DD ap
Pitäisikö mies komentaa pisulle ja pesulle? Mitä helvettiä? Pitäis varmaan aikuisen osata ihan itsekin.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 23:41"]Meillä syödään lämminruoka klo.21 kynttilän valossa ja seksiä sais niin paljon kun haluaa!
[/quote]Taidat käyttää kynttilää dildon korvikkeena
Onks tänään joku lassukka illta vai mistä teitä sikiää? :'D
Taitaa kyllä olla niin päin, että naiset lähtevät lätkimään kun joutuu miestä komentamaan "pisulle". Voi jeesus sentään.
Vaikka valitan niin ei oo jätttänyt
Tiedän tosiaan et mies on käynyt vieraissa.Mut kun annoin eropaperin käteen niin millään ei suostu allekirjoittaa.Mikä siinä on et niiden toisten naisten luo ei sit haluta jäädä.Johan on perkele..Pitää laittaa se hakemus yksin.Eli ei kaikki naiset roiku miehissään.Taitaa olla toistepäin
Meillä syödään lämminruoka klo.21 kynttilän valossa ja seksiä sais niin paljon kun haluaa!