Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laiska asunnonvälittäjä

Vierailija
02.02.2022 |

Onko kokemuksia? Meillä on myynnissä perikunnan asunto kaupungissa, mutta ei mene kaupaksi vaikka hinta on aika edullinen. Välittäjä ei tunnu tekevän hommiaan kovinkaan hyvin, mitä olen sivusta seuraillut. Surkeat kuvat asunnosta ja siinä se. Odottaako se, että saa sen provikkansa istumalla sohvalla tekemättä muuta vai mitä kuvittelee?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap: Miksi valitsitte tuollaisen välittäjän?

Onneksi sopparit ovat määräaikaisia, joten pääsette hänestä eroon aikanaan.

Yksi kuolinpesän osakas sen valitsi. Pahoin pelkään, että oli halvin mikä löytyi.

ap

Vierailija
22/28 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuntoa etsittäessä tuli törmättyä noihin huonoihin välittäjiin. Näytöissä ei osannut vastata kysymyksiin, kunhan oli avaamassa ovet. Jos pyydettiin lisätietoja jostain asiasta, niin ei koskaan palannut asiaan.

Juuri tällainen mies kyseessä.

ap

Vaihtoon vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa itse kokeilemaan ruohon vihreyttä aidan toiselle puolelle, ap!

Tämä ei ole niin ruusuinen ala kuin tv:n saippuasarjoista voi helponherkästi päätellä...

No ei kai se paskakuskinkaan homma herkkua ole, mutta ei se tarkoita etteikö sitä duuniaan voi hoitaa kunnolla.

Vierailija
24/28 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeat kännykkäkuvat on kyllä huono lähtökohta asunnon myyntiin, tai minkä tahansa tuotteen myyntiin missä tahansa foorumilla. Minä olen 3 asuntoa myynyt välittäjän kautta, ja ehtona oli aina, että ilmoitukseen tulee vain minun ottamia kuvia. Ei ne asunnot montaa viikkoa homehtuneet palstalla. Parikymmentä hyvälaatuista kuvaa ilmoitukseen ja sitten linkki pilvipalveluun, josta löytyy vielä enemmän hyvälaatuisia kuvia, myös maisemakuvat ikkunoiden läpi sekä parvekkeelta ja piha-alueelta, sekä parkkipaikasta/hallin sisältä, varastotiloista ym. Ei ne lkv-kiinteistövätykset jaksa eikä osaa tuollaisia, hikihän siinä tulee, kun joutuu leipänsä eteen raajojaan liikuttelemaan. Sillä firman työsuhdekännykällä räpsivät käsivaralta krapulatärinässä muutaman surkean kuvatuksen, salamalla päin ikkunalaseja ja kylppärin peilikaappia, ja joskus tarkennuskin muutaman metrin pielessä.

Vierailija
25/28 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla paranee, ap! Hyvä välittäjä ottaa reilusti hyviä kuvia, esim.

Vierailija
26/28 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla alalla on valtava kirjo osaamisen ja osaamattomuuden välillä. Kannattaa pyrkiä selvittämään, mihin kohtaan sinun harkitsemasi välittäjä sijoittuu... Monta kuukautta menee hukkaan prosessissa, jos ja kun laiskottelijalla on se toimeksianto.

Alalla toimijat tietävät toisensa hyvin, mutta tietysti voi olla ulkopuolisena vaikea saada tuollaista sisäpiirin tietoa itselleen...

Vierailija
27/28 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hki parempi porukka ostelee nyt omakotitaloja.

Kerrostaloluukut on nyt out ja hyvä niin.

OKT on oma rauha ja tilaa. Ihana asumismuoto.

Pako maalle on alkanut. And also white flight =)

Vierailija
28/28 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaan ensin välittäjän muut kohteet, miltä näyttää kuvat ja informaatio. Jos helmikuussa vielä myynnissä kohde juhannuksen kuvilla tai toisin päin, ja muutenkin ilmoituksessa parantamisen varaa, ei kannata elätellä toiveita nopeista kaupoista hyvällä hinnalla. Toki nopeat kaupat onnistuu huonollakin ilmoituksella, kun hyväksyy sen muutaman tonnin tarjouksen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä