Kertokaa jonkin alan työntekijästä, jonka kanssa olette olleet tekemisissä ja joka on ollut huono
Minun neuvolantätini oli huono. Puhui lähinnä siitä, että hän oli itse monen lapsen äiti. Keskittyi pinnallisuuksiin, kuten tukisukkiin. En ollut koskaan törmännyt tuollaiseen huonoon työntekijään. Onneksi sain hänet vaihdettua, mutta jouduin keräämään siihen rohkeutta niin kauan, että lapsi oli jo kauan sitten syntynyt kun sain uuden neuvolantädin.
Muita kokemuksia?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Kouluvaksi ei puhu suomea eikä englantia, en ymmärrä miten tänne on voitu tuollainen palkata, oma aloitteisuus hänellä nolla, joten istuu vain, ei tee koskaan yhtään mitään, opetttajat tekee itse kaiken.
Tuo on jo aika paha. Miten hän voi hoitaa työtään?
Firman HR-päällikkö on tuittupää, joka latelee loukkauksia työntekijöille.
Kaveri "pakko"työllistettiin yhteen virastoon 6kk ajaksi, aiheutti mm vääriä palohälytyksiä, sääti lämmityksiä ja ilmanvaihtoa pieleen ja "kadotti" erilaisia asioita kuten avaimia ja papereita "vahingossa".
Kouluvaksi ei puhu suomea eikä englantia, en ymmärrä miten tänne on voitu tuollainen palkata, oma aloitteisuus hänellä nolla, joten istuu vain, ei tee koskaan yhtään mitään, opetttajat tekee itse kaiken.