Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omat halut hävettää

Vierailija
08.06.2015 |

ja pelkään miestenkin häpeävän minun halujani. Niin. Siinäpä se. Olenkohan aivan ainoa nainen, joka tuntee näin? Tämä tilanne tuntuu todella surkealta ja surulliselta, enkä näe muutosta siihen olevan mielessäni.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koska tunnen näin, olen hyvin katkera. Koska kukaan ei välitä siitä, että minua hävettää. Haukutaan vain frigidiksi ja tyhmäksi ja lehmäksi. Koska olenhan mä sitten ihan nolla seksikumppani. Tai ei mua ole kukaan sängyssä haukkunut, mutta näillä palstoilla kuulostan varmaan sellaiselta. Tai minunlaisiani nauttimattomia, osaamattomia naisia haukutaan sellaisiksi. 

Enkä mä voi mistään tietää, etteikö miskin salaa häpeäisi minun halujani. Jos niitä saisi todistaa. Ahdistavaa kertakaikkiaan. Kuolisn häpeästä, jos joku mies saisi todistaa halujani, se olisi todella kauheaa. En ymmärrä, miksi tää on minulle näin kamalaa ja vaikeaa. 

Ap

Vierailija
2/58 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaat vaan vähän liikaa. Hyväksy itses.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerros nyt sitten anonyymisti himos ja halus niin mietitään yhessä onks niissä hävettävää... 

M30

Ps uskon että miehet on ylipäätänsä aika avoimia kaikille jutuille...  itsellä nuo pissa kakka hommat on aikalailla rajana ja sitten tietysti ala ikäiset :)

Vierailija
4/58 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan se vaan hävettää, että tykkäisin seksistä. Ei voi osoittaa sellaista. Alkaa hävettää jo ajatuskin. Tuli vaan mieleen yhdestä toisesta ketjusta. Ettei ole oikeastaan kumppania, jonka kanssa voisi tuntea estottomaksi itsensä. Se häiritsee. Oman miehenkään kanssa ei voi. 

Onko se miehen vika? Ettei saa mua vapautumaan, kun olen estoinen.

ap

Vierailija
5/58 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omia estoja voi laittaa toisen syyksi. Toki luotettavalle kumppanille voi kertoa estoistaan ja ymmärtävä ihminen kyllä yrittää auttaa niistä pois.

Vierailija
6/58 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut miehelle, että tarttisin tukea näihin, mutta ei se tajua. Sille ilmeisesti seksin taso riittää ja vaikka hän haluaisi, että mäkin nautin niin ei mitään tapahdu. Väkisinkin tulee mieleen, että mikä vika on myös miehessä. Tai että miksei auta mua mitenkään. Ei koita vakuuttaa että nauttii minusta eikä mitään. Ylipäätään inhoaa kuulemma vakuuttelua. Kun sit se asia ei just olis niin muka, miten vakuuttelee. Hän siis sanoo, että itse kokisi niin, jos hänelle vakuuteltaisiin. 

Vierailija
7/58 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmastikin mennä seksuaaliterapeutille työstämään ensin yksin, miksi seksuaalinen itsetuntosi on huono. Kyllä siihen syy löytyy. Sitten myöhemmin miehen kanssa yhdessä. Ahdistavaa miehellekin jos et pysty tekemään aloitteita ja seksi ei voi olla rennon vapaata ja riehakastakin. Jos vaihdat miestä, huomaat viimeistään, että sulla on sama estoisuus kuitenkin.
Mulla on tota samaa tunnetta joskus, mutta se johtuu miehen erilaisesta libidosta, eli nolottaa tehdä aloitteita jos tuleekin torjutuksi tai mies jotenkin pitää haluja halveksuttavana/ahdistavana. Teillä lienee muut ongelmat.

Vierailija
8/58 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin mielelläni panna sua ;)

Vierailija
9/58 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä kuin pläkki tämä. Inhoat ja häpeät halujasi ja sanot, ettet voi siksi nauttia seksistä. Koska et ymmärrä estoasi etkä osaa käsitellä sitä, etsit vikaa miehestä. Mies ei osaa tukea, koska itsekään et osaa jäsennellä ongelmaasi.

Vierailija
10/58 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:47"]

Selvä kuin pläkki tämä. Inhoat ja häpeät halujasi ja sanot, ettet voi siksi nauttia seksistä. Koska et ymmärrä estoasi etkä osaa käsitellä sitä, etsit vikaa miehestä. Mies ei osaa tukea, koska itsekään et osaa jäsennellä ongelmaasi.

[/quote]

Joo, näin se varmaan on. Voi mahdoton. En oikein usko noista terapioista olevan apua mulle. Ne terapeutit vaikuttavat loukkaavilta idiooteilta, joille on aivan vieras asia tämän kaltaiset ongelmat. Niiden mielestä kaikkien pitää haluta ja kyetä ja jos näin ei ole, olet epänormaali idiootti. Minkä tiedän ihan hyvin ilman 80 euron kertamaksuakin. En siis luota niihin ihmisiin. Todellakaan. Ikävä kyllä. ap

Vierailija
11/58 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 12:03"]

Mä voisin mielelläni panna sua ;)

[/quote]

Kiitos, kiva kuulla vaikka oletkin anonyymi. Piristi heti minua :) Vaikka latistin varmaan tunnelmasi minusta tuolla ed viestillä, mutta en mä oikeasti ole noin hullu, olen vain aika epätoivoinen, kun en ole ikinä kuullut kenelläkään olevan näin pahoja traumoja kuin minulla, niin en vaan jaksa luottaa kenenkään kirjoista asioita lukeneen asiantuntemukseen. ap

Vierailija
12/58 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on vähemmän puoleisesti estoja!

http://www.feissarimokat.com/2015/06/mina-jaan-kaiken/

;)

Vierailija
13/58 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän jää epäselväksi miten tämä estoisuus käytännössä näkyy. Etkö ikinä pysty tekemään aloitetta? Etkö osaa rentoutua sängyssä? Etkö saa koskaan orgasmia? Häpeätkö joitain seksiin liittyviä ominaisuuksiasi? Seksin aikaisia ääniä? Etkö uskalla päästää kontrollista irti? Inhoatko eritteitä? Mitä, miten,...? Onko takana jotain lapsuusajan traumoja tai esim. äidin tiukkapipoistamista? Uskonnollisuutta?

Tämä kulttuuri kyllä yrittää kasvattaa naisista siveyden sipuleita, joten et varmaan ole mikään poikkeus.

Vierailija
14/58 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaaliterapian tavoite ei ole saada kaikkia haluamaan eivätkä terapeutit tietenkään määrittele keitään ihmisiä epänormaaleiksi idiooteiksi. Tutustu avoimin mielin asiaan esim. Väestöliiton palvelut-sivulta. He listaavat avun hakemiseen tarpeeksi mm. häpeän, riittämättömyyden, syyllisyyden tunteet ja oman kehon hyväksymisen vaikeudet. Seksuaaliterapian lisäksi joidenkin kohdalla konsultoidaan erikoistunutta psykoterapeuttia, psykiatria, naistentautien lääkäriä, seksologia tai jotain toista terveydenhoidon ammattikuntaa, joten ihan luotettavissa käsissä olet jos päädyt apua hakemaan.
Täällä ei osata auttaa, eikä miehesikään osaa, koska kuten itse kuvasit sinulla on mielestäsi "pahoja traumoja". Sen voin kuitenkin luvata, että tuon alan ammattilaiset ovat nähneet, kuulleet ja etenkin hoitaneet äärimmäisen traumaattisia ja myös harvinaisia seksuaalisuuteen liittyviä ongelmia.
n43
PS: Et varmasti ole frigidi, tyhmä, lehmä etkä myöskään nolla, osaamaton seksikumppani. Hae rohkeasti apua muiltakin kuin mieheltäsi.

Vierailija
15/58 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:24"]

[/quote]

Joo, näin se varmaan on. Voi mahdoton. En oikein usko noista terapioista olevan apua mulle. Ne terapeutit vaikuttavat loukkaavilta idiooteilta, joille on aivan vieras asia tämän kaltaiset ongelmat. Niiden mielestä kaikkien pitää haluta ja kyetä ja jos näin ei ole, olet epänormaali idiootti. Minkä tiedän ihan hyvin ilman 80 euron kertamaksuakin. En siis luota niihin ihmisiin. Todellakaan. Ikävä kyllä. ap

[/quote]

Mihin ihmeeseen perustat tuon omituisen mustavalkoisen ja vihamielisen väitteesi koskien seksuaaliterapeutteja?? Ehkä sitten kun olet taas selvä, voit mennä googleen ja oikeasti lukea mitä varten seksuaaliterapeutit ja seksologit ovat kouluttautuneet ja harkita vastaanotolle saapumista.

Vierailija
16/58 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:17"]

Olen sanonut miehelle, että tarttisin tukea näihin, mutta ei se tajua. Sille ilmeisesti seksin taso riittää ja vaikka hän haluaisi, että mäkin nautin niin ei mitään tapahdu. Väkisinkin tulee mieleen, että mikä vika on myös miehessä. Tai että miksei auta mua mitenkään. Ei koita vakuuttaa että nauttii minusta eikä mitään. Ylipäätään inhoaa kuulemma vakuuttelua. Kun sit se asia ei just olis niin muka, miten vakuuttelee. Hän siis sanoo, että itse kokisi niin, jos hänelle vakuuteltaisiin. 

[/quote]

Kyllähän tuossa miehenkin halut hiipuu vähitellen, jos tarvii jatkuvasti vakuutella ja nostattaa toisen itsetuntoa seksuaalisesti tai muuten. Kun kerran väheksyt seksiterapeuttien ammattitaitoa, niin aloita työstää ongelmaa aivan itse. Hanki muutamia seksikkäitä alusvaatteita ja käytä niitä omissa oloissasi. Katsele itseäsi peilistä ja opettele tykkäämään sinusta. Seuraavaksi kokeile pari kivaa dildoa itseksesi. Kun olet varmempi kehostasi ja sen toiminnoista, tee tätä samaa miehesi kanssa. Kuuntele myös miehesi toiveita ja opettele ottamaan kunnolla suihin ja eri asentoja. Kerro miehellesi, mikä sinusta tuntuu hyvältä. Keskity tilanteeseen ja anna homman  viedä mukanaan. Kyse on heittäytymisestä, se kannattaa.

Vierailija
17/58 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 22:33"]Ja koska tunnen näin, olen hyvin katkera. Koska kukaan ei välitä siitä, että minua hävettää. --
Enkä mä voi mistään tietää, etteikö miskin salaa häpeäisi minun halujani. Ahdistavaa kertakaikkiaan. Kuolisn häpeästä... --

Ap
[/quote]
Huh huh. Toivottavasti AP tajuat, että sulla ei ole seksin kanssa ongelmia, vaan tarvitset oikeasti apua epäkypsän persoonallisuutesi hoitamiseen.
Toivon todella, että AP on provo :/.

Vierailija
18/58 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on ehkä vain seksuaalisesti vääränlainen mies. Olin nuorena aivan samanlainen kuin ap ja menin naimisiinkin ensimmäisen ja ainoan seksikumppanini kanssa. Kuvittelin aina, ettei seksi ole minulle tärkeää ja etten vain "osaa olla" miehen kanssa...KUNNES kohdalleni osui mies, joka sytytti minut; kokonaan, täysin, hullunlailla :-) Juttu ei edennyt mihinkään, koska olimme kummatkin varattuja, mutta silloin vasta tajusin, mitä seksuaalinen HIMO tarkoittaa. Mies ei ollut edes komea tai muutenkaan "täydellinen", mutta olisin voinut ja halunnutkin sillä hetkellä vaikka syödä hänet :-)))

Vierailija
19/58 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 01:23"]

Seksuaaliterapian tavoite ei ole saada kaikkia haluamaan eivätkä terapeutit tietenkään määrittele keitään ihmisiä epänormaaleiksi idiooteiksi. Tutustu avoimin mielin asiaan esim. Väestöliiton palvelut-sivulta. He listaavat avun hakemiseen tarpeeksi mm. häpeän, riittämättömyyden, syyllisyyden tunteet ja oman kehon hyväksymisen vaikeudet. Seksuaaliterapian lisäksi joidenkin kohdalla konsultoidaan erikoistunutta psykoterapeuttia, psykiatria, naistentautien lääkäriä, seksologia tai jotain toista terveydenhoidon ammattikuntaa, joten ihan luotettavissa käsissä olet jos päädyt apua hakemaan. Täällä ei osata auttaa, eikä miehesikään osaa, koska kuten itse kuvasit sinulla on mielestäsi "pahoja traumoja". Sen voin kuitenkin luvata, että tuon alan ammattilaiset ovat nähneet, kuulleet ja etenkin hoitaneet äärimmäisen traumaattisia ja myös harvinaisia seksuaalisuuteen liittyviä ongelmia. n43 PS: Et varmasti ole frigidi, tyhmä, lehmä etkä myöskään nolla, osaamaton seksikumppani. Hae rohkeasti apua muiltakin kuin mieheltäsi.

[/quote]

Ai konsultoiko muka joku yksityinenkin terapeutti muita tahoja tarvittaessa? 

Enkä mä ainakaan suoranaisesti tiedä, minkä kategorian alle mä menisin, koska häpeä liittyy toisen ihmisen läsnäoloon, en mä varmaan häpeäisi, jos toinen olisi jotenkin sellainen etten mä vaan häpeäisi. Eli pelkään sen toisen mut tuomitsevan. Se ei ole vain häpeää. Siinä on jotain muuta(kin). Ja vaikkei terapeutti kokisi määrittelevänsä mua epänormaaliksi idiootiksi, niin ne pöllöt eivät edes tajua, että mä itse saatan kokea heidän tekevän niin. Ja koska he ovat terapeutteja heidän olettaisi ymmärtävän, että koen niin, mutta eivätpäs vain ymmärrä. Niin pitääkö mun siinä sitten rautalangasta vääntää, että koen sinun pitävän minua idioottina? Tuleepas hyvä henki sessioihin heti alkuunsa, eli ei. Ja kun se tunne ei poistu, vaikka he sanovat, että "ei, en pidä sinua idioottina". 

Vierailija
20/58 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 02:00"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 23:24"]

[/quote]

[/quote]

Mihin ihmeeseen perustat tuon omituisen mustavalkoisen ja vihamielisen väitteesi koskien seksuaaliterapeutteja?? Ehkä sitten kun olet taas selvä, voit mennä googleen ja oikeasti lukea mitä varten seksuaaliterapeutit ja seksologit ovat kouluttautuneet ja harkita vastaanotolle saapumista.

[/quote]

Selvä, hehheh, kukahan tässä on ottanut ja mitä?

Ap