Minkä edesmenneen bändin / artistin livekeikan olisit halunnut nähdä?
Kommentit (81)
Elvis. Olin ihan pikkutyttö hänen kuollessaan mutta jospa sellainen nuoruusversiokeikka...? ;D
Bändeistä ABBA.
Tässä semmoinen juttu mitä nyt en jakaisi ihan random tyypeille, pitäisivät outona jo ennen kuin alan selittää vauvattoman elämän tarkoitusta.
Olin liian nuori, ehdin vain yksissä tuollaisissa kemuissa olla missä meno&musa oli vastaavaa. Parasta aikaa ikinä joka ei sitten palannut enää kun musa meni niin huonoksi.
Hanoi Rocksin keikka Tavastialle silloin 80-luvulla.
Jos olisi aikakone niin haluaisin siirtyä Rammsteinin ekalle keikalle,Se olisi hauska nähdä.
Alice in chains (Layne Stayleyn kanssa tietenkin), Nirvana, Pantera, Mana Mana (ei uuden laulajan kanssa), Queen.
Keikkoja joita en olisi välttämättä halunnut nähdä: Matti Nykänen ja Paleface
Smack. Kitarassa Rane ja rummuissa Kinde ja bassossa Cheri. Loput selvää ja mitä sitä enempiä.
Black Sabbath, oikeastaan kenellä elossa olevista ex-laulajista tahansa. Se nyt on selvää ettei Ozzysta ole enää mihinkään jos Iommi vielä haluaisi kiertueelle lähteä, reunion Tony Martinin kanssa olisi kova. Ilman Ozzya kylläkään ei luultavasti voisi käyttää Sabbathin nimeä koska hän omistaa sen Iommin kanssa puoliksi.
Electric Light Orchestra n. vuodelta 1979.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 20:45"]
No edesmenneen ja edesmenneen, kaikki muut paitsi laulaja/kitaristi elossa, eli Kingston Wall
Oon nähnyt! 1992 :)
Näitä sen sijaan en: Led Zeppelin, Jimi Hendrix
Minäkin olen nähnyt Kingston Wallin. Mutta Pekka Pohjolan keikka oli kyllä paljon parempi IMO.
Vierailija kirjoitti:
Maailman myydyimmän artistin ja rock and rollin kuninkaan eli Elvis Presleyn.
Erikoinen nimitys Elvikselle tuo rock'n'rollin kuningas, kun mieshän levytti lähes täysin pelkkää iskelmäviihdettä jms.
Nightwish Tarja Turusen kanssa. Vaikka olen nykyään sitä mieltä että Floor vetää paremmin kuin Tarja, olisi silti ollut tosi siistiä päästä näkemään Tarja Once-kiertueella.
Vierailija kirjoitti:
Runaways. Eivät ole kuolleet muttä bändiä ei enää ole.
Rumpali Sandy West ja basisti Laurie McAllister ovat kuolleet.
Rush. Tekniseltä osaamiseltaan maailman parhaat livemuusikot, 70-luvulta asti.
Rumpali kuoli alkuvuodesta ja kaksi muuta pisti pillit pussiin koska olisi ollut pyhäinhäväistys jatkaa jonkun muun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Rush. Tekniseltä osaamiseltaan maailman parhaat livemuusikot, 70-luvulta asti.
Rumpali kuoli alkuvuodesta ja kaksi muuta pisti pillit pussiin koska olisi ollut pyhäinhäväistys jatkaa jonkun muun kanssa.
Nehän oli ehkä 3-5 vuotta sitten Suomessa, Hartwall-areenalla.
Juu olen nähnyt tuon. koreografia taustalla on vähän teeny weeny string bikini tasoa, vaikea unohtaa :-)