kannattaako mennä Lappeenrantaan?
Kun nuorena kävin, siellä oli mukavia ihmisiä.
Kannattaako lähteä visiitille?
Kommentit (22)
Tottakai kannattaa, hieno kesäkaupunki. Tuu vaik kattoo meijän hiekkalinnaa, syö torilla vety ja risteile vaikka Viipuriin samalla reissulla.
Älä mene, se on venäläisten pilaama.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 20:52"]Ei kannata
[/quote]
Ja miksi ei??
Kokeile mieluummin Mikkeliä, siellä on keskustakin remontoitu muutama vuosi sitten ja lisää tulossa siihen ihan keskustan liepeille ja satamaan.
Kannattaa käydä tsekkaamassa. Venäläisiäkin on enää kourallinen. Satamassa vähän vohvelia tai vetyä ja linnoitukseen samoilemaan.
Joo ei kannata, ihan perseestä, ryssien ostoshelvetti.
Älä sie vaan mee Mikkeliin, siel pannaan tikku kikkeliin.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 20:55"]Joo ei kannata, ihan perseestä, ryssien ostoshelvetti.
[/quote]
Mutta jos ei ajatella ryssiä...joo, en tykkää.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 20:54"]Kokeile mieluummin Mikkeliä, siellä on keskustakin remontoitu muutama vuosi sitten ja lisää tulossa siihen ihan keskustan liepeille ja satamaan.
[/quote]
Oon käyny nuorena.
Mutta entä Kuopio?
Venäläiset on kyllä vähentyneet Lappeenrannan katukuvasta. Satamassa ja torilla on mukava kesätunnelma eikä venäläisiä hirveesti siellä näy.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 20:54"]
Kannattaa käydä tsekkaamassa. Venäläisiäkin on enää kourallinen. Satamassa vähän vohvelia tai vetyä ja linnoitukseen samoilemaan.
[/quote]
Jatkan vielä.
Kaikille "ryssien" mainitsijoille voisin muistuttaa sen, että itse kävin kyseisessä kaupungissa viime vkolla ja näin parin tunnin kaupunkireissulla max. 10 venäläistä. Kävin ruoka- ja vaatekaupat läpi. Ei siis todellakaan ole enää venäläisten ostoshelvetti.
Jos pitäisi valita Lappeenrannan, Imatran ja Savonlinnan väliltä niin kyllä minä Lappeenrantaan lähtisin ekana. Jos vaihtoehtoina olisi Lappeenranta ja Kuopio niin Kuopioon. Jos näiden rinnalle lisätään vielä Mikkeli niin viimesenä sinne. Mukavia vaihtoehtoja näiden lisäksi Koli ja Valamo-Lintula.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 20:59"]Venäläiset on kyllä vähentyneet Lappeenrannan katukuvasta. Satamassa ja torilla on mukava kesätunnelma eikä venäläisiä hirveesti siellä näy.
[/quote]
Ok. Hienoa jos näin on.
Nuorena tyttönä kun kävin, ei venäläisiä ollut.
Ja mut melkein kaapattiin paikallisten toimesta,
siis ystävällisessa mielessä.
Nyt oon jo vanha raakku.
Kannattaa mennä! Kiva kesäkaupunki. :)
Lähde Lappeenrantaan seurakseni mun!
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 21:09"]Lähde Lappeenrantaan seurakseni mun!
[/quote]
Ja...?
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 21:09"]Lähde Lappeenrantaan seurakseni mun!
[/quote]
Ja...?
Lähde Lappeenrantaan, näe kun rentoudun. Mennään käymään sie ja mie nyt kahdestaan, ilot ei lopu milloinkaan!
Herra varjele. Elä ihmeessä mäne. Kauhia paikka. Mie onneks pääsin pois.