Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex missi Chafak tuohtui lentelynsä arvostelijoille

Vierailija
02.02.2022 |

Vertasi yli 60 lentoa siihen että ostaa uusia vaatteita tai ruokaa. Jota ei varmaankaan sitten itse syö. Vaatteet kirpparilta sillä joojoo.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/9711b903-bfc2-4dc3-a188-1a1244…

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisina aikoina ei pitäisi lentää. Muina aikoina tuo 6 lentoa olisi ehkä juuri ja juuri ok jos sitten tinkii muista ilmastoasioita, ei syö lihaa ja ostaa vaatteet kirpparilta jne.

Mutta joku 68 lentoa on jo sellainen super välinpitämättömän ku--pään merkki, joka ei oikeasti katso omaa nenäänsä pidemmälle.

Ihmeellisen paljon lentelee. Minne se menee. Perusteli maailman näkemisellä, varmaan näkee pikaisesti jotain turitirysiä, muttei varsinaisesti mitään kontaktia saa paikallisiin asioihin ja kulttuuriin. Ei semitään maailman näkemistä ole. Näkee paljon sitä putkessa istumista, eikö se ole aika pitkästyttävää. Kerskakuluttamista pahimmillaan. Chafak näkisi enemmän maailmaa kun tulisi kuplastaan ja menisi vaikka työkkäriin ilmottautumaan ja juttelisi meidän kuolevaisten kanssa.

Vierailija
22/49 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi opiskella lentoemännäksi koska se on ELÄMÄÄ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokoneet lentää huolimatta siitä, onko siellä kyydissä instabimboja tai ei. Ei ole Sara päässyt vielä endboss tasolle eli yksityiskoneisiin. siksi koittaa dissata niitä, kun nyt on vaan tällainen tavisjulkkis ja verotettavat tulot lähellä köyhyysrajaa.

Vierailija
24/49 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenties hänen kannattaisi lentää jonnekin jossa ei juuri seurata instaa. Bhutanissa ei liene montakaan Suomea ymmärtävää?

Eikö sen poikaystävä ole Nigeriasta? Voi sinne muuttaa.

:D

Vierailija
25/49 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se valittaa, lentoliikenne toimii lahes normaalisti. Vai estaako lentamisen rokotustodistusten useiden maiden vaatimat rokotustokarit ja lentoytioiden vaatimat maskit...vai massitilanne..

Vierailija
26/49 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun joku varastaa polkupyörän jossain, niin itse voi varastaa auton "koska muutkin tekee väärin"? 

En kehtaisi noin huonoilla perusteilla sanoa mitään. Miksei vaan tosiaan sano, että tykkää lentämisestä ja että maailman tila ei kiinnosta, hänen kivat juttunsa ovat tärkeämpiä? 

Joku pointti pitäisi puheissa olla. Eihän kenenkään tarvitse vaivautua, koska kaikki muutkin tekevät väärin. 

Vierailija
27/49 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normia nuorilla reissunaisilla lainailla toisten kuvia, kun paikallisen jän nämiehen makkarin katosta ei hyviä kuvia irtoa. Parhaimmillankin reissunaisten lomakuvat on jonkun hemmon makkarin ikkunasta otettuja. Hauskinta on näiltä kysyä mitä teit siellä. Öööö.

Vierailija
28/49 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen tässä Saran puolella. Tuo muiden valinnoista moralisointi on so last season! Sen takia vihreätki nyt uppoaa. Ihmiset inhoaa tuollaista moraalipaasausta ja tekopyhyyttä.

Sara saa elantonsa somekuvista ja Ilkka Kivi muiden haukkumisesta.

Vierailija
29/49 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kun joku varastaa polkupyörän jossain, niin itse voi varastaa auton "koska muutkin tekee väärin"? 

En kehtaisi noin huonoilla perusteilla sanoa mitään. Miksei vaan tosiaan sano, että tykkää lentämisestä ja että maailman tila ei kiinnosta, hänen kivat juttunsa ovat tärkeämpiä? 

Joku pointti pitäisi puheissa olla. Eihän kenenkään tarvitse vaivautua, koska kaikki muutkin tekevät väärin. 

Eikö teitä häiritse yhtään se, et joku aloitti koko rumban osoittelemalla toisen touhuja? Miksei tää "koomikko" herätä paheksunnan tunteita?

Vierailija
30/49 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saran puolella vaikkei hän muuten herätä minussa sympatiaa. Lentomatkustamisen moralisointi kertoo enemmän moraalisoijasta kuin matkustajasta.

Nytkin monet lentoyhtiöt lennättävät tyhjiä koneita, että saavat pidettyä paikkansa (slot) lentokentillä. Ei siinä yksityishenkilöiden lentäminen tai lentämättä jättäminen vaikuta mihinkään, kun tosiaan nyt ei puhuta mistään yksityiskoneella suhailusta.

Vierailija
31/49 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajansa Chafakin arvostelulla, kaikenlainen vohjailu siitä, että myy seksiä matkoillaan on kuvottavaa. Lentelyn voisi kyllä vähentää minimiin.

Vierailija
32/49 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihan oikeasti ihmettelen että millä ihmeen rahalla nämä instatytöt lentelevät pitkin maailmaa? Ostelevat Vuittonin laukkuja ja muutenkin elävät pirun leveästi. En puhu nyt vaan tästä tyypistä. Useimmilla tulot köyhyysrajalla. Voivat joo saada jostain ellokselta tai bubbleroomilta vaatteita, mutta ei joku Chanel/Vuitton sponsoroi tällaisia b-luokan julkkiksia.

Vierailija
33/49 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihan oikeasti ihmettelen että millä ihmeen rahalla nämä instatytöt lentelevät pitkin maailmaa? Ostelevat Vuittonin laukkuja ja muutenkin elävät pirun leveästi. En puhu nyt vaan tästä tyypistä. Useimmilla tulot köyhyysrajalla. Voivat joo saada jostain ellokselta tai bubbleroomilta vaatteita, mutta ei joku Chanel/Vuitton sponsoroi tällaisia b-luokan julkkiksia.

Some on duuni siinä missä muutkin. Jos et käsitä, miten tulovirrat siinä syntyvät, kannattaa tutustua materiaaliin aiheesta netissä.

Vierailija
34/49 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö teitä häiritse yhtään se, et joku aloitti koko rumban osoittelemalla toisen touhuja? Miksei tää "koomikko" herätä paheksunnan tunteita?

Koska se puhui täysin asiaa. Käsitän, jos joku lääkärit ilman rajoja -hemmo lentelee kriisipesäkkeestä toiseen. Hänestä on hyötyä muillekin kuin sijoittajille. Mä en tiedä mitä tuo Chafak tekee työkseen. Toimii ehkä lentoemäntä mä jossain ulkomaisessa firmassa, eikä maksa veroja Suomeen. Selirtyisi tuo salaperäisyys lentojen taustoista. Ei edes haittaa, jos vihjaillaan maksullisen urasta, kunhan ei joudu verokarhun kynsiin.

Vierailija
35/49 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Some on duuni siinä missä muutkin. Jos et käsitä, miten tulovirrat siinä syntyvät, kannattaa tutustua materiaaliin aiheesta netissä.

Niin, duuneja on kaikenlaisia. Osaa arvostetaan, osaa ei. Soneduuni kuuluu jälkimmäisiin. Siksi ihmetyttää somettajien jatkuva itkeskely. Oma valinta. Rahaa tulee, mutta arvostus ei kuulu työnkuvaan.

Vierailija
36/49 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chafakin kannattaa sivistää itseään ja avartaa näkemyksiään lukemalla kirjoja ja opiskelemalla, ei matkustelemalla. Mutta toisaalta ei voi kauhalla vaatia, jos on lusikka annettu.

Vierailija
37/49 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisi Sara vastuun. :)

Vierailija
38/49 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leennot lentävät joka tapauksessa, on Chafak niiden kyydissä tai ei. Piste!

Mitä täydempiä koneita, sen ympäristöystävällisempää...

Vierailija
39/49 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leennot lentävät joka tapauksessa, on Chafak niiden kyydissä tai ei. Piste!

Mitä täydempiä koneita, sen ympäristöystävällisempää...

Upeeta logiikkaa!

Vierailija
40/49 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä ihan oikeasti ihmettelen että millä ihmeen rahalla nämä instatytöt lentelevät pitkin maailmaa?"

Mitä se sulle kuuluu?

Ilman rahaa he eivät siellä yläilmoissa tosiaankaan lentelisi. Se puoli täytyy olla kunnossa.