Häävieraat eivät ymmärtäneet kutsussa olevaa lahjatoive "runoa"
"Kun matkalle lähdemme, voit lahjan kuoreeseen laittaa".
Eli saimme kahvia, teetä, pyyhkeitä, astioita... tms. Rahaa tuli sen verran, että saadaan nyt kaupassa käydä. Monen haaveena onkin lähteä häämatkalle kauppaan...
Kommentit (782)
Vierailija kirjoitti:
Kuoreeseen?
Ja heti ensimmäinen kommentoija kompastui :D
komentaja kirjoitti:
Eiköhän sitä pidä olla onnellinen lahjoista jotka saa eikä valittaa jos joku jotain viitsii tuoda. Jos matkalle haluaa niin itse ne rahat pitää matkoille säästää. Lapsellista kitinää, itse jättäisin tulematta häihin jos olis lahjalista valmiina tai toivoo rahaa.
Olisitko itse onnellinen, jos saisit turhaa tavaraa, jota en voisi antaa poiskaan, koska ne ovat häälahjoja?
Minä en olisi, ilahtuisin enemmän pelkästä kortista.
Vierailija kirjoitti:
komentaja kirjoitti:
Eiköhän sitä pidä olla onnellinen lahjoista jotka saa eikä valittaa jos joku jotain viitsii tuoda. Jos matkalle haluaa niin itse ne rahat pitää matkoille säästää. Lapsellista kitinää, itse jättäisin tulematta häihin jos olis lahjalista valmiina tai toivoo rahaa.
Olisitko itse onnellinen, jos saisit turhaa tavaraa, jota en voisi antaa poiskaan, koska ne ovat häälahjoja?
Minä en olisi, ilahtuisin enemmän pelkästä kortista.
Ihan kaiken turhan tavaran voi laittaa kiertoon.
N57
Olisit kokeillut tätä runoa:
"Rakkaus on maailman hienoin asia, mutta rakkauskin tarvitsee avukseen rahaa, jotta rakastavaisten ei tarvitse pudota pumpulipilvistään raakaan todellisuuteen heti. Tue palavaa rakkauttamme ja ikuista intohimoamme sopivaksi katsomallasi summalla (vähintään satanen todistaa, että olet tosissasi) ja silottele ruusuja yhteisen elämämme lopputaipaleelle."
Vierailija kirjoitti:
Olisit kokeillut tätä runoa:
"Rakkaus on maailman hienoin asia, mutta rakkauskin tarvitsee avukseen rahaa, jotta rakastavaisten ei tarvitse pudota pumpulipilvistään raakaan todellisuuteen heti. Tue palavaa rakkauttamme ja ikuista intohimoamme sopivaksi katsomallasi summalla (vähintään satanen todistaa, että olet tosissasi) ja silottele ruusuja yhteisen elämämme lopputaipaleelle."
Missä tuossa oli se RUNO? Ei mitään runollista rytmiä, eikä loppu- tai alkusointuja!
Vieläkö noi on naimisissa kuoreeseen...kas kun ei kuha annatte.
Kuoreeseen...
me ei tarvita lahjakassii,
me halutaan massii.
älä tykköö pahhoo,
myö toivotaan rahhoo.
ole reipas, kaunis ja nuori
ja sujauta keräyslippaaseemme rahakuori
saa vapaasti käyttää
kuka urpo tuo kahvia häälahjaksi=? no onhan se kallista, jopa 7 e laatukAHVi paketti
itse tosin voisin tuoda lohta ruokajaosta, 30 pros ale ja viimeinen päivänä pakastettu
Miksi pidit häät, miksi et lähtenyt suoraan matkalle? Nyt rahasi meni sukulaisten ruokkimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kuore on kala ja niin pieni, ettei sen sisään rahaa mahdu.
Lisäksi kuore on hankala irrottaa verkosta, terävät hampaat ja piikit tarttuu verkkoon ja se pitää usein repiä irti. Haisee kurkulle. Erittäin epäsympaattinen kala. Ei taida mahtua mikään seteli vatsaonteloon vaikka sen tyhjentäisi.
Ikivanha provo uudelleen lämmitettynä.
Pyyntö oli ehdollinen: voit laittaa. Ei käsky: laita. Ja tuo kala on kyllä hämmentävä.
Oliko juhliin osallistuneille lapsille järjestetty ohjelmaksi Ongintaa?
Vierailija kirjoitti:
Oliko juhliin osallistuneille lapsille järjestetty ohjelmaksi Ongintaa?
Lippoamalla niitä kuoreita kai pyydetään, luulen että heillä oli jonkinlainen leikkimielinen äyskäröintikilpailu. Onhan näitä ollut perinteisesti. Kuoreet siinä keskellä, ja sitten sulhanen ja morsian lapikoivat niitä paniikissa temmeltäviä sinttejä kukin omiin paljuihinsa, ja voittaja ei ole lahna.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pidit häät, miksi et lähtenyt suoraan matkalle? Nyt rahasi meni sukulaisten ruokkimiseen.
Piti pitää häät, ettei syyllisty rahankeräysrikokseen.
raiderimummo prismassa kirjoitti:
kuka urpo tuo kahvia häälahjaksi=? no onhan se kallista, jopa 7 e laatukAHVi paketti
itse tosin voisin tuoda lohta ruokajaosta, 30 pros ale ja viimeinen päivänä pakastettu
Lohta saa vieläkin halvemmalla, jos ymmärtää vaihtaa hintalaput...
Tuo ei ole mikään runo, ei edes "runo". Ja jos matkalle lähtee, kai rahat on laskettu jo ajoissa, ettei tarvitse häissä miettiä saako tarpeeksi rahaa matkalla käytettäväksi?
Kerran häissä tarjottiin vege-ruokaa niin lähdin lahjapöydän kautta kotiin ja nappasin oman lahjani mukaan. Eipä ole kukaan kysellyt perään
Hän joutui jo eromaan ja nyt on uutta kalaa koukussaan. Nyt kyllä laittaisin vieraille laskun perään ja korkoineen ja määräaikaan mennessä maksettavaksi perinnän uhalla.
Muutoin on turha haaveilla kutsusta seuraaviin häisiin.