Postilaatikosta tupsahti kirje, jossa lukee "uudelleenohjattu" ja lähettäjänä on joku Lavrov
Enkä ihan ymmärrä, mitä tässä kirjeessä lukee. Lähetin takaisin kirjeen saatesanoilla, "jokainen tänne lähetetty menee jatkossa suoraan roskalaatikkoon, minne se kuuluu!"
Kommentit (6)
Nou hätä, jäät vielä Sannan lausuntoihin verraten toiseks. Niinistö pelastaa tänkin keissin.
Vierailija kirjoitti:
Itse väärin jaettu posti postiluukustani. Palautan heti lähimpään postin keltainen laatikko takaisin. Isolla laitan tekstin päälle väärin jaettu! Väärin jaettua postia,ei kenelläkään oikeus avata tai hävitää.
Korkki kiinni.
Mulle tuli myös. Sisältö oli sekava: joukkojamme ja kalustoamme on Georgiassa, Moldovassa, Ukrainassa, Valkovenäjällä ja joissakin muissa pikkuvaltioissa, turvaamassa niitä ulkopuolisten invaasiolta. Älkää lisätkö puolustustanne, olemme rauhan tahtoisia ja puolustamme rauhaamme, rajojemme ulkopuolella enimmäkseen..
Loverov
Tupsahtiko ylöspäin kun avasit postilaatikon kannen?
Itse väärin jaettu posti postiluukustani. Palautan heti lähimpään postin keltainen laatikko takaisin. Isolla laitan tekstin päälle väärin jaettu! Väärin jaettua postia,ei kenelläkään oikeus avata tai hävitää.