Onko muita niin kauniita että tuntemattomat itkee kun näkee?
Mulle tapahtuu todella usein niin että ihan tuntematon tulee ylistämään kauneuttani tai jopa itkee kun näkee mut, että kuinka ihana olen! Olen kieltämättä todella kaunis omasta mielestänikin, saanut liikaa verrattuna kuinka paljon on taviksia ja rumii. Joskus tunnen syyllisyyttä kun näen ruman, voisin antaa hänelle 50% kauneudestani ja silti olisin häkellyttävän kaunis. Olen siis ihan oikeesti todellakin niin kaunis, että moni menee mun seurassa sekaisin kuin näkisi "näkyjä".
Kommentit (39)
Serkkuni kanssa kerran kävin Helsingissä, niin huomasin miten ihmiset tuijottivat häntä, varsinkin miehet. Mummeli avautui junassa miten kaunis tämä oli ja kaiken kukkuraksi joku tummaihoinen oli ahdistellut Tikkurilassa kun serkin piti vaihtaa junaa ennen kuin pääsi silloiseen kotiini. Uskon täysin ap:ta.
Tuksu, ei ne sun kauneuden takia itke....
Et oo kyllä sitten tullu kadulla vastaan sillä en ole ikinä nähnyt mitenkään "itkettävän" kaunista naista, varsinkaan suomessa :D enkä kyllä missään muuallakaan..
Minua itkettää jo näin ruudunkin välityksellä
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 20:03"]
Joku peräkammarintyttö harhailee. Mee jo nukkumaan, huomenna näät kaiken taas selvemmin.
[/quote]
Taitaa olla Tuksu..
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 20:17"]
Tuksu, ei ne sun kauneuden takia itke....
[/quote]
Tuksun tapauksessa on useampikin vaihtoehto miksi silmät alkaa vuotaa..
Mitä vit... xDD Repesin kyllä totaalisesti!!!! Vai on meillä täällä ihan Bambie!:D
Olisiko tämä kuitenkin trolli?
Ei ainakaan kenenkään kauniin tekemä, koska menee' hiukan yli'.
T. Mies 33.v
Niin, niin ei ne kaaniit pidä ääntä kaaneudestaan. T. Mies savosta
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 20:43"]
Olisiko tämä kuitenkin trolli? Ei ainakaan kenenkään kauniin tekemä, koska menee' hiukan yli'. T. Mies 33.v
[/quote]
No shit, sherlock. Taidat olla vähän assi :'D
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 20:47"]Niin, niin ei ne kaaniit pidä ääntä kaaneudestaan. T. Mies savosta
[/quote]Totta joka sana.
Laita kuva niin voin itkeä tirauttaa, nyt vaan nauran kyynelet silmissä. Kiitos, tämä riemuhetki teki minutkin taas kauniimmaksi.
Kuvaa pyydetään.
Minä olin nuorena paikkakuntani kaunein ja rauhaa en saanut.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 21:03"]http://static.tumblr.com/f10775e45023eab24a70b891fec07158/jbwmgmv/Pzqmfs1fr/tumblr_static_456341374711705689_x0xa0tto_c.jpg
[/quote]
Tää on se ulkolainen bambi.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 20:01"]En itke, halveksin lähinnä.
[/quote]M, halveksii...