Trollaaja - onko sinulla mitään periaatteita trollaamisessasi?
Itsellä on muutamia: ei koskaan saa trollata oikeasti pahasti sairaita ihmisiä, ei pahasti sairaita tai oikeasti oireilevia lapsia, ei koskaan saa trollata huonosta lapsuudesta, ei koskaan saa trollata jos joku on oikeasti sen oloinen, että menee reunalla, ei saa koskaan trollata, jos joku ei ole koskaan harrastanut esim seksiä.
Mitä sitten erityisesti saa ja pitää trollata: perinnönsaajat, omahyväiset keskiluokkaiset, oikeistotrollit, naapurikyttääjät, veroista vinkujat, koulumenestyksellään brassailevat, peruskoulun vastustajat.. oikeastaan liian pitkä lista.
Mites teillä muilla trolleilla? Onko periaatteita vai oletteko täysin moraalittomia?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin moraaliton. Huudatan vaan mammoja.
Et kai sentään esim pedofiliasta trollaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai sentään esim pedofiliasta trollaisi?
No siinä sentää menee mun raja, joten en.
Trollaan lähinnä poliittisia hörhöjä ja pintaliitokulttuuria ihannoivia.
Wokeltajia ja englanninkielen taidoillaan brassailevia trollaan mielelläni AV:lla.
Seksipalstalla niitä, jotka luulevat kusemista "squirttaamiseksi"
Täällä on vaan ihmisiä,jos et kestä lukemaasi älä avaa kirjoituksia.Sama pätee muuhun.Täällä kommentoi ihmiset,lapset,teinit näkyy kirj.lomilla teksti sen mukaista..Älä provosoidu.Ilmoita asiaton kirj.jne niillä mennään.Kiitos ihmiset kun olette. Kivoja kirjotuksii elämästä on ,positiivistäkin.Netin kirj.ei aina luottamista ohjeet jne.Luota itseesi.
Olen trollien Robin Hood, sillä puolustan trollaamisellani aina heikkoja ja vastustan pahuutta.
Olen aina negatiivisen propagandan kohteen puolella ja puolustan heikompaan asemaan asetettuja.
Setämiehet, infernaalisen feminismin uhrit, sensuroidut kirjailijat ja syyttömät metoo liikkeen uhrin ovat lähellä sydäntäni.
Trollaan tyttöjen oikeutta olla tyttöjä ja poikien poikia, eikä mikään trollauksen alalaji voi olla henkisesti tyydyttävämpää kuin Venäjän trollina toimiminen.
Puolustan Venäjän oikeutta saada turvallisuustakuut länneltä, vastustan Naton/Usa ja Eu:n salakähmäistä yhteistoimintaa ja yrityksiä orjuuttaa yhä enemmän maita Eurostoliiton alaisuuteen, enkä kaihda mitään keinoja puolustaakseni länsimedioiden suurinta propagandan uhria, Vladimir Putinia.