Kertokaas teidän rasittavista kavereista.
Itsellä sellainen kaveri joka roikkuu kokoajan, vähättelee muita. Soittelee kymmeniä kertoja päivässä vaikka kuinka sanoo ettei kerkee puhumaan. Heittäytyy välillä ihan lapsen tasolle.
Kommentit (7)
Vaikee päästä eroon tollasesta takertujasta ku suora puhekkaan auta. Ap
Älä vastaa jokaiseen puheluun, vastaa vain silloin, kun sulla on aikaa jutella.
Yksi kaverini on oikea idiootti.. stalkkaa miehiä ja yhden illan jutun jälkeen roikkumaa ja ihastuu heti ja ei myöskään käytä minkäänlaista ehkäisyä kun ei ole hänen tehtävänsä kun miehillä se muna on... jne ja tästä kaikesta valittaa viesteillä ja puheluilla päivittäin kuinka ei löydä unelmien aviomiestä
Kuulostaa tutulta. Minulla oli juuri tuollainen kaveri, työympyröissä tavattu takiainen. Minä yritin vain olla kohtelias, mutta hän alkoi käyttäytyä kuin mustasukkainen morsian. Muutaman viikon tuttavuuden jälkeen hän jo soitteli minulle monta kertaa viikossa, ja kun yritin olla vastaamatta, puhelin soi joka ilta monta, monta, monta kertaa, kunnes vastasin. Puhelujen aiheena oli aina hänen himonsa vastentahtoista, varattua miestä kohtaan. Tuntikausia. Yhtäkkiä kaveri nappasi uuden miehen ja meni pikapikaa naimisiin, mutta puhelut siitä karkuun päässeestä miehestä jatkuivat. Lopulta työtilanne muuttui, osoitteenikin muuttui, eikä minun tarvinnut enää nähdä tuota ihmistä enää, joten lopetin puhelimeen vastaamisen. Oli kauhea kaveruus.
Uskon. jos ei muuta tehtävä varmaan samanlailla ja laittaa kaveruus jäähylle.
Se millaisista ihmisistä kaveripiiri koostuu kertoo myös paljon ihmisestä. Mietippä sitä AP.