Seksisuhde ihastuneen kanssa?
Itse en ihastu juuri koskaan, koska en halua parisuhdetta enkä koskaan aloittaisi seksisuhdetta potentiaalisen kumppanin kanssa - siihen haen vain hyvää seksiä sellaisen kanssa, joka ei muuten sytytä.
Mitä kannattaisi tehdä, jos mies tunnustaa ihastuksensa? Ei kuulemma haittaa häntä, voi silti jatkaa näin (ja hän on sanonut että järjellä ajatellen koko suhde ei edes toimisi; tähän monia syitä molempien mielestä). Kannattaako jatkaa ja antaa toisen tehdä päätös pystyykö pelkkään seksiin vai lopettaa koko juttu heti?
En ole koskaan ollut vastaavassa tilanteessa, että mies ihastuisi. En tosiaankaan ole "vaimomatskua" :D
Kommentit (7)
Jättäisin mieluummin väliin. Ihastunut voi toivoa, että muutat mielesi ja masentuu jos/kun näin ei käykkään.
Sähän et ole vastuussa kuin itsestäsi. Jos seksi on tyydyttävää ja mies sanoo, että tunteistaan huolimatta hän jatkaa mielellään annetulla linjalla, miksi lopettaisit? Sitten, jos homma menee hankalaksi ja ihastus alkaa hankaloittaa tilannetta, voit reagoida siihen ja päättää suhteen. Mutta ihan turha mun mielestä sun on etukäteen alkaa torjumaan ongelmia, joia ei välttämättä edes tule.
Jatkakaa, siis :)
Ihastunut nauttii eri tavalla hetkistä kanssasi kuin sinä. Jossain vaiheessa, kun sinä ehkä itse löydät jonkun mielenkiintoisemman, joudut pudottamaan ihastuneen kovaa ja korkealta. Jos oot yhtään empaattinen ihminen niin pistä ystävällisesti välit poikki. Satuttaa häntä varmasti, mutta enemmän sattuu myöhemmin.
4, juuri tuota itsekin mietin. Ollaan kuitenkin aikuisia, eli koen että osaa varmasti tehdä päätökset itse ja tosi avoimesti kykenemme keskustelemaan.
Ja meillä on esimerkiksi sellainen tilanne, että itsellä on pienehkö lapsi (jonka kotonaoloaikana ei tietenkään mies ole kylässä, tiukkiksille tiedoksi!) ja mies ei missään tapauksessa halua isäksi/isäpuoleksi eli se jo estää suhteen ajattelunkaan. Siksi mietin, että ihastuksesta huolimatta voikin uskaltaa tätä jatkaa.
Tavallaan taas se silti vähän mietityttää, koska itse en ole yhtään millään tavalla ihastunut enkä usko, että tunteeni muuttuvat koskaan. Ap
Mun on vaikea kuvitella, että mies mieluummin lopettaisi seksin harrastamisen sun kanssasi kuin harrastaisi sitä jatkossa vaikka 'sattuisikin enemmän myöhemmin'. Ihan totta - kuinka monen miehen olette kuulleet laittavan seksisuhteen poikki ihan vain siksi että naiseen ei sattuisi, kun se on ihastunut eikä suhde etene muuksi kuin seksiksi?
Olet kertonut miehelle, mikä on tilanne, hän itse lopettaa suhteen, jos annetut reunaehdot eivät tyydytä. Hän on aikuinen, hän tekee itse omat päätökensä aivan kuten sinäkin. Älä kanna vastuuta asioista, jotka eivät ole vastuullasi.
-4-
4, olet kyllä oikeassa. Olen aikamoinen ajattelijaluonne, pohdin ja pyörittelen asioita - liiaksikin! Ja totta turiset tuossakin että harva mies lopettaa seksisuhdetta jos nainen ihastuukin.
Seksi on tosiaan niin jumalaisen hyvää (ja molemmat onneksi samaa mieltä :D) ettei todellakaan huvittaisi lopettaa. Ehkä itse kärsin enemmän jos mies löytääkin naisen, joka haluaa suhteen ;)
Ap