Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koskeeko rokotevelvoite myös lääkäreitä?

Vierailija
01.02.2022 |

Rokotevelvoite koskee hoitajia ja ilmeisesti myös laitoshuoltajia. Entä lääkärit? Onko lääkäreiden esitettävä koronapassi työnantajalle?

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on asian jo hoitaneet kuntoon.

Vierailija
2/87 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Ei taida tulla vastauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin pitää olla rokotettu.

Vierailija
4/87 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit jotka tunnen ovat rokotteet ottaneet

Vierailija
5/87 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on asian jo hoitaneet kuntoon.

Ootko ihan varma asiasta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
6/87 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskee mielivaltaisesti kaikkia sotelaisia jotka on riskiryhmien kanssa mutta myös ei-sotelaisia kuten keittäjiä ja siivoojia jos ovat siellä. Myös optikot, hierojat, fyssarit, sihteerit yms. Mut ei kaikkialla. Lastensuojelukin siinä mukana joillain paikkakunnilla, vaikka alunperin piti suojella vanhuksia.. Joissain paikoissa riittä kaksi piikkiä, joissain tarvii kolme. Vähän miten missäkin tulkitaan. Tampereellahan rokottamattomat sai jäädä duuneihin, Lahdessa laitettiin hoivakoti säppiin kun ei riittäny rokotetut.

Vierailija
7/87 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tuntemistani lääreistä kahdella jäi yhteen rokotteeseen ja veikkaan, että yksi ei ole ottanut ensimmäistäkään. Ja siinä ne mun tuntemani lääkärit.

Vierailija
8/87 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kaikki on vaan niin sairasta ku olla  ja  voi

Vierailija
9/87 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tuntemistani lääreistä kahdella jäi yhteen rokotteeseen ja veikkaan, että yksi ei ole ottanut ensimmäistäkään. Ja siinä ne mun tuntemani lääkärit.

Tuttu on kirurgi ja kaikki hänen tuntemansa yliopistollisen sairaalan lekurit on ottaneet rokotteet.

Vierailija
10/87 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskee potilastyötä tekeviä lääkäreitä ihan yhtä lailla kuin hoitajiakin. Esimiehet ovat rokotukset viime viikolla lääkäreiltä tarkastaneet.

Vierailija
11/87 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lääkäreillä velvoite ottaa koronarokotteita? Loppuuko heidän palkan maksaminen huomenna jos ei esitä koronapassia työnantajalle?

Vierailija
12/87 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus tulikin jo.

Vierailija
13/87 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tätähän tässä kysyttiinkin... Onneksi et itse ole lääkäri.

Vierailija
14/87 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sairaanhoitajat ja muut sairaalan työntekijät voi näennäisesti piikittää itsensä ja merkata omakantaan että ois ottanut rokotteet? Silleenhän se toimis? Lekurit varmasti ovat tehneetkin jo tätä.

Ei onnistu. Rokotuksia antavat tietyt, kyseiseen tehtävään koulutetut henkilöt. Rokotteita antava tarvitsee rokotusluvan.

Lääkärit ja hoitajat eivät kirjaa Omakantaan yhtään mitään.

Vierailija
15/87 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänään luin yhden uutisen, jossa kerrottiin, että hussin alueen lääkäreistä 74% on ottanut kolme rokotusta.

Vierailija
16/87 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskee. Omat alaiseni 100 % rokotettuja kuten myös kaikki tuntemani muut kollegat.

Vierailija
17/87 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sairaanhoitajat ja muut sairaalan työntekijät voi näennäisesti piikittää itsensä ja merkata omakantaan että ois ottanut rokotteet? Silleenhän se toimis? Lekurit varmasti ovat tehneetkin jo tätä.

Ei onnistu. Rokotuksia antavat tietyt, kyseiseen tehtävään koulutetut henkilöt. Rokotteita antava tarvitsee rokotusluvan.

No kai nyt ainakin lääkäri voi rokottaa itse itsensä ja merkata omakantaan jos haluaa?

Vierailija
18/87 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä: Uskoakseni rokotteiden säilytykseen ja käyttökuntoon saattamiseen sisältyy jonkinlaista kirjaamista ja dokumentointia, jota voivat tehdä vain rokotusluvan saaneet. En siis usko, että itsensä voisi "feikkirokottaa".

- ap

Vierailija
19/87 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kai nyt ainakin lääkäri voi rokottaa itse itsensä ja merkata omakantaan jos haluaa?

Kirjata omakantaan itselleen omalla nimellään rokottaneensa itse itsensä? Mieti nyt vähän.

Vierailija
20/87 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on taas näitä "lääkäreitä" kertomassa miten kaikki kollegat ovat ottaneet vähintään kolme koronarokotusta. Just..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi