Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä hintaisia asioita häälahjalistalle?

Vierailija
08.06.2015 |

Minkä hintaisia asioita pitäisi olla häälahjalistalla? Onko liian kapea väli, jos tuotteet ovat väliltä 10-50 euroa? Pitäisikö jommastakummasta päästä laajentaa? Entä mikä on hyvä määrä esineitä? Riittääkö 2 kertaa lähetettävien kutsujen määrä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta saisi laajentaa alaspäin. Pitäisi olla jotain, joka maksaa max. 5 euroa, koska tuo 10 euroa voi olla usean päivän ruokaraha.

T: Toimeentulotukea saava

Vierailija
2/5 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-200€ ehkä pari jopa kalliinpaakin vielä itse ainakin sain lähimmiltä esim isovanhemmilta 500€ arvosen lahjan ja voihan sitä joku muutenki ostaa vaikka kimppalahjan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:02"]

20-200€ ehkä pari jopa kalliinpaakin vielä itse ainakin sain lähimmiltä esim isovanhemmilta 500€ arvosen lahjan ja voihan sitä joku muutenki ostaa vaikka kimppalahjan

[/quote]

Luuletteko, että kaikilla on tuollaisiin summiin varaa? Minulle 20 euroa on viikon ruokaraha. En todellakaan ole viikkoa syömättä hääjuhlien takia!

Vierailija
4/5 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 19:50"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:02"]

[/quote]

Luuletteko, että kaikilla on tuollaisiin summiin varaa? Minulle 20 euroa on viikon ruokaraha. En todellakaan ole viikkoa syömättä hääjuhlien takia!

[/quote]

tuskin kaikki vieraat ovat työttömiä ja ethän sä voi häihin mennä, kun sun pitää ostaa uudet vaatteet ja hotellissakin asua, vai miten se meni.

Vierailija
5/5 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostaisin vähintään 50€ lahjan, vaikka olen työtön. En vain kehtaisi ostaa halvempaa. Hintahaarukka lahjalistalla voisi minusta olla 20-200€. Kyllä työtön pystyy 20€ maksavan lahjan ostamaan. Jos ei pysty, niin ei varmaan ole varaa tulla häihinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän