Miten usein
vaihdat petivaatteet? Entä miten usein miehesi vaihtaa omansa? Mä vaihdan n kerran viikossa mut mies vain noin kerran kk. joka on musta liian harvoin!
Kommentit (9)
Haluan kuvitella asuvani hotellissa joten päivittäin.
Tyynyliinan 1-2 kertaa viikossa, muut 2-3 viikon välein. Kesällä sitten useammin.
Siis mitä? Ettekö te vaihda yhtäaikaa.. Nukutteko edes samassa sängyssä? Outoa.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 17:38"]Siis mitä? Ettekö te vaihda yhtäaikaa.. Nukutteko edes samassa sängyssä? Outoa.
[/quote]
Toki! Vaihdetaan vaan lakanoita eri aikaan:-)
Argh kerta viikkoon mut nyt jääny kyl vaihtamatta :( ja totta kai mä vaihdan kummankin lakanat, hoidan myös niiden pesemiset. Käytättekö eri aluslakanoitakin vai?
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 17:45"]Argh kerta viikkoon mut nyt jääny kyl vaihtamatta :( ja totta kai mä vaihdan kummankin lakanat, hoidan myös niiden pesemiset. Käytättekö eri aluslakanoitakin vai?
[/quote]
Lakanat pestään itse omissa pyykeissä ja aluslakanan pesee se, jolla sopivanväristä pyykkiä!
Vaihdoin tänään, sitä ennen viimeksi maaliskuun alussa. 2kk menee hyvin ennen kuin alkaa tulla ihoon näppylöitä.
Noin kahden viikon välein, tyynyliinan useammin. Mies vaihtaa kans liian harvoin, tosin osasyynä on, ettei ole paikkaa kuivattaa lakanoita.