Miltä siitä naisporukan "kirahvista" tuntuu?
Ihan yleisestä mielenkiinnosta olisi kiva tietää miltä siitä normaalipituisten naisten (160-177 cm) seurassa kulkevasta yli 180-senttisestä naisesta tuntuu? Tunteeko itsensä porukan "mieheksi" vai onko ylpeä pituudestaan? Saman tyylisen kyssärin voisi heittää sille miesporukan tapille mutta kysymys koskee nyt poikkeuksellisen pitkiä naisia.
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 17:08"]
Ei se pahemmin haittaa. Muu porukka saa ne tappimiehet ja minulle jää ne komeimmat.
[/quote]Kiinnittävätkö pitkät miehet huomion ensiksi suhun vai lyhyempiin kavereihisi?
Eihän se miltään tunnu. Olen hyvin naisellinen, kauniiksi kehuttu nainen, en todellakaan tunne itseäni mieheksi (olipa oikeasti aika tyhmä kysymys).
Kyllä, miehet lähestyvät naisporukassa yleensä minua. Syytä siihen kannattaisi kysyä niiltä miehiltä, mikä minä olen arvailemaan heidän ajatuksiaan.
Meidän porukan pisintä kaunotarta lähestyy kaikki pitkät komeat miehet joten en usko että pahemmin vituttaa olla pitkä meidän persjalkasten keskellä. Nättejä me muutkin mutta silti se 180cm on tavoitelluin.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 17:52"]
Eihän se miltään tunnu. Olen hyvin naisellinen, kauniiksi kehuttu nainen, en todellakaan tunne itseäni mieheksi (olipa oikeasti aika tyhmä kysymys).
Kyllä, miehet lähestyvät naisporukassa yleensä minua. Syytä siihen kannattaisi kysyä niiltä miehiltä, mikä minä olen arvailemaan heidän ajatuksiaan.
[/quote]Älä ota henkilökohtasesti, saahan sitä kysyä. AP
Meidän porukan 180-senttisestä tuli kansainvälinen ammattimalli. Tuskin se nyt niin kauheaa on.
Ei se pahemmin haittaa. Muu porukka saa ne tappimiehet ja minulle jää ne komeimmat.