Auttakaa tätityylin suunnittelussa!
Olen tyypillinen av-mamma eli noin 5-kymppinen nainen, jota luullaan jatkuvasti ikäistäni nuoremmaksi. Pyytäisinkin teiltä nyt apua tyylin päivityksessä, jotta näyttäisin ikäiseltäni tantalta. Mitä hankin ja mistä luovun?
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 17:16"]
40denierin ihonväriset sukkikset tai polvisukat.
[/quote]
Sopii myös nuorempien muistaa, että juhliin eivät sovi paljaat sääret, joten parempi nämä kuin paljaat sääret. Sen verran voi juhlien järjestäjää kunnioittaa.
[/quote]
Mun mielestä siistit, kevyesti ruskettuneet sääret on monta kertaa parempi kuin 40d ihonväriset sukkikset tai polvisukat...
t. 55-vuotias
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 17:28"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 17:16"] 40denierin ihonväriset sukkikset tai polvisukat. [/quote] Sopii myös nuorempien muistaa, että juhliin eivät sovi paljaat sääret, joten parempi nämä kuin paljaat sääret. Sen verran voi juhlien järjestäjää kunnioittaa. [/quote] Mun mielestä siistit, kevyesti ruskettuneet sääret on monta kertaa parempi kuin 40d ihonväriset sukkikset tai polvisukat... t. 55-vuotias
[/quote]
Mutta ei sisäjuhlissa. Mökkipirskeet ovat erikseen.
Turha selittää sukista ihmisille, joiden miehetkin voivat ilmaantua paljain säärin juhliin :/
Kulmakarvat kannattaa nyppiä ihan ohuiksi. Sininen luomiväri luo tätikatseen.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 17:16"]
40denierin ihonväriset sukkikset tai polvisukat.
[/quote]
Sopii myös nuorempien muistaa, että juhliin eivät sovi paljaat sääret, joten parempi nämä kuin paljaat sääret. Sen verran voi juhlien järjestäjää kunnioittaa.