Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jyväskylä - tuo Suomen huonoin kaupunki

Vierailija
01.02.2022 |

Missään muualla koko Suomessa ei ole niin kamalaa työttömyyttä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylä - Suomen mukavin kaupunki!

Vierailija
2/23 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömien määrälläkö se huonous mitataankin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex-tyttöystäväni koira asuu Jyvääskylässä.

Vierailija
4/23 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvyydestä tai huonoudesta en tiedä, mutta keskisuomalaiset ovat kyllä noin keskimäärin täynnä itseänsä kun ovat saaneet jostakin päähänsä että heidän murteensa olisi jotenkin paremman kuuloinen kuin muut Suomen murteet. Ärsyttävää lesoilua täysin ilman katetta.

Vierailija
5/23 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa tarkistaa, mutta taatusti löytyy huonompia työllisyysasteita Suomesta. Maailma näyttää vähän vääristyneeltä Pupuhuhdasta käsin.

Vierailija
6/23 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässä on ainakin suhteessa väkilukuun reilusti nistejä ja alkkiksia.

Vierailija
7/23 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää olla epätoivoisesti kaupunki, mutta jää ikuiseksi kyläksi...

Vierailija
8/23 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvyydestä tai huonoudesta en tiedä, mutta keskisuomalaiset ovat kyllä noin keskimäärin täynnä itseänsä kun ovat saaneet jostakin päähänsä että heidän murteensa olisi jotenkin paremman kuuloinen kuin muut Suomen murteet. Ärsyttävää lesoilua täysin ilman katetta.

Olen itse reilu kymmenen vuotta asunut Jyväskylässä, alun perin Pohjois-Savosta, ja kiinnostaisi kuulla millainen Keski-Suomen murre on kun ei täällä saa paksua murretta kuulla oikein missään.

Vierailija
9/23 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupuhuhta Rocks!

Vierailija
10/23 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin Jyväskylässä n. 30 vuotta sitten muutamia vuosia. Jyväskylä oli silloin innovatiivinen ja eteenpäin menevä kaupunki jossa oli rikas kulttuurielämä. Mitä on tapahtunut?

Vierailija
11/23 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässä tuntuu olevan keskitettyä ja johdettua kiusaamista myös politikoissa ja virkahenkilöstössä.

Tavoite on varmaan orjuuttaa ihmiset mutta ilman, että kenestäkään tarvitsee huolehtia. Sama meno näyttää tarttuneen hyvinvointialueeseen ja ihmisten hoitoon.

Vierailija
12/23 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muualta tulleelle täkäläisten puhe kuulostaa ihan Savon ja Pohjanmaa murteiden sekoitukselta. Jyväskylästä etelään tulee sekaan myös hämäläistä murretta. Sanoppa tämä ääneen niin Johan suutaan. Ei täällä mitään Heimo identiteettiä ole niinkuin naapurimaakunnissa.

Vierailija
13/23 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä perusteella aika terapiaan tulee nopeutetusti. Tsemppiä.

Vierailija
14/23 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin Jyväskylässä n. 30 vuotta sitten muutamia vuosia. Jyväskylä oli silloin innovatiivinen ja eteenpäin menevä kaupunki jossa oli rikas kulttuurielämä. Mitä on tapahtunut?

Milloinkas viimeksi asuit täällä?

Vierailija
15/23 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunpa koiran tyttöystävä asuu jyvääääskylässä. Niih.

Vierailija
16/23 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole edes kaupunki oikeasti.

Lukeehan se nimessäkin.

Vierailija
17/23 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan vaan pandan suklaa tehtaan. Muuten en kaupunkia tunne. Mutta tuskin on Kouvolaa kummempi.

Vierailija
18/23 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömän tylsä kylä ja etäällä kaikesta.  

Vierailija
19/23 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mt-potilas taas oksentaa ajatuksiaan. Mene ulos kävelemään ja katso ympärillesi. Maailma ei ole niin kurja kuin sieltä neukkukuutiosta katsoen vaikuttaa.

Vierailija
20/23 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään! Todella mukava kaupunki. On tapahtumia ja väkeä :) keskustassa joku kourallinen alkkiksia, mutta eipä ne elämääni haittaa. Nistejä on jokasessa kaupungissa, jyväskylässä niitä ei näy oikeastaan katukuvassa. Helsingin rautatieasemalla kyllä näkee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi