Lue keskustelun säännöt.
Elli Haloon isä?
08.06.2015 |
Kuka julkisuudesta tuttu hänen "salailtu" isänsä oikein on? Michaeln Monroeltahan tuo näyttää, mutta hällä ei lapsia.
Kommentit (50)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Minusta on outoa että asiaa salaillaan.
Tämä. Kyllä minä annan muiden spekuloida kenen mälleistä olen siinnyt.
Siis eikö tämä ole vieläkään seitsemässä vuodessa selvinnyt?
Elli ottanut rumat tatuoinnit käteen.
Vierailija kirjoitti:
Olen ELLIN ISÄ.
Niin mäkin, vai olinko sen naapurin Ellin äiti?
Minun epäilyni ovat, isä Petri Tiili, äiti Marjo-Riitta Nieminen.
Ellu Gee nyrkkeilijä on isä. Varma tieto.
Minusta on outoa että asiaa salaillaan. Jossain oli aikanaan juttua että isä/äiti (en muista kumpi) on muusikko, miksei sitten voisi sanoa kuka?
Tavallaan ymmärrän että alussa on asiasta haluttu olla vaiti (ettei tule vaikutelmaa että 'suhteilla' päässyt levyttämään jne.) mutta nykyään on jo niin iso/suosittu bändi, ettei asialla ole merkitystä.
Kyllähän muutkin (jossain kohtaa) ovat tuoneet esiin sen 'kenen lapsia' ollaan. Ja vaikka vanhempien kautta voisi saada helpommin jalkaa oven väliin, pitää se oma paikka kuitenkin ansaita, ei ihan mikä tahansa roska menesty (ainakaan hittiä paria pidemmälle).
Ainoa syy mitä olen tuossa miettinyt, että liittyykö perhetaustaan jotain 'likaista' ja siksi halutaan asia salata. Tarkoitan nyt sitä, että jos on vaikka jonkun 'pettämisen tulos' tai vastaava, mikä aiheuttaisi ns. turhaan isot otsikot.
KÄRJISTÄEN selviäisi että on jonkun "Mikko Alatalon" ja "Einin" salalapsi tmv. 😀