Porvoon päiväkodit
Kommentit (6)
No olen itse valinnut perhepäivähoidon, koska pieni poikani oli kovin levoton ja väsynyt aina iltaisin Kuperkeikassa vietetyn päivän jälkeen. Se perustui ideologiaan, jossa isot ja pienet on samoissa tiloissa.
Eestinmäkeen tulee lisää tilaa ainakin. Vanhemman kannattaa ehkä katsoa, mitä aamulla laittaa lapselle. Oltiin yhtä aikaa puistossa eestinmäkeläisten kanssa, ja naiset seisoi itse paljain päin ja jopa t-paitasillaan, mutta monelle lapselle oli laitettu vielä pipo päähän. Ja takit sun muut. Omat lapseni olivat ohuilla pitkähihaisilla ja lippikset ja aurinkolasit päässä. Aurinko lämmitti aika tavalla. Mutta eihän nuo pukeutumisjutut ole kaikille helppoja, ehkä tätien mielestä lapsi tarvitsee enemmän vaatetta kuin he itse?
Moni on parhaillaan evakossa, koska varsinaisissa tiloissa on kosteusvaurio. Hyviä ja uusia ovat ainakin Hornhattulan päiväkoti ja Omenatarhan päiväkoti. Hoito on ollut meidän päiväkodeissa ensiluokkaista, mutta tosiaan tiloissa toivomisen varaa aika monessa päiväkodissa.
Upittelen tätä.
Eestinmäen päiväkotia mietin, kun lapsella astma. Onko siitä kellään kokemuksia? Lapsi 4-vuotias.
Onko kokemuksia Hornhattulan ja Omenatarhan päiväkodeista?
Muutetaan pieneltä paikkakunnalta, jossa ihana päiväkoti ja ryhmäkin ollut 12 lasta / 3-4 hoitajaa. Suuret ryhmät epäilyttävät, koska lapsi on melko ujo, hitaasti sopeutuvaa sorttia.
En muista päiväkoti ajasta oikein mitään. Enkä usko että nykyiset päiväkotilaiset vielä palstailee