Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monta kertaa viikossa käyt salilla tai teet lihaskuntoharjoituksia kotona?

Vierailija
01.02.2022 |

Mä olen yrittänyt tehdä 2 kertaa viikossa kuntopiirin ja käydä koko kropan aina läpi. Entäs te?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona joka päivä. Yläkropan työntävät-Yläkropan vetävät- Jalat eli kolmen päivän kierto. Välipäivä, jos siltä tuntuu. 2-3 liikettä kunakin päivänä. 5-6x8-12 sarjat. Suht pitkät palautukset ja viimeiset jo tiukkoja. Hyvin toimii salin sijaan. Pääliikkeinä etunojapunnerrus 20 kg painoliivillä, leuanveto ja 1-jalan kyykky versiot käsipainot lisä vastuksena. Tuon lisäksi vastuskumiliikkeitä.

Vierailija
22/36 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-6 kertaa viikossa pari tuntia kerrallaan, jos ei ylitse pääsemättömiä esteitä. Oma sali, niin on auki aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 kertaa, tai no pari kertaa viikossa jumppaan mutta ei varsinaista lihastreeniä, en käytä painoja ja liikkeet kohdistuu enemmän syviin lihaksiin. Lisäksi joogaan 3-5 kertaa viikossa.

Pitäis ja pitäis, mutta kun ei huvita. Lihasvoiman treenaaminen on kuolettavan tylsää. Lenkkeilyä inhoan myös. Hikiliikuntaa jaksan vain ryhmäliikunnan muodossa, yksin kotona ei motivaatio riitä.

Vierailija
24/36 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

4krt viikossa. 2 brassijujitsutreeniä, ja kaksi salia.

Bjj 2h maanantaina ja 2h torstaina, salilla 2h ti ja 2h pe.

Rajoitukset toki heittelivät näitä eestaas, mutta "arjessa" näin.

Vierailija
25/36 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertaakaan. Ei jotenkin motivoi kun ei ole kunnolla painoa. Nämä muutamat kuukaudet menneet lenkkeillessä. Huomenna taas rauta nöyrtyy!

Vierailija
26/36 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ihan niin mene että mitä enemmän treenaa sen parempaan kuntoon tulee.

Vierailija
27/36 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenaatteko myös älyä?

Päivittäin.

Vierailija
28/36 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laske. Joskus menee viikko huomaamatta pelkillä kävelylenkeillä ja joskus tulee tehtyä kuutena päivänä viikossa jotain punttien kanssa. Välillä käyn hiihtämässä ja jos en ulkoile, ajan kuntopyörällä jonkin verran, ainakin lämmittelyn ajan tai joskus pyörällä puolen tunnin treeni kunnon sykkeellä ja vastustasolla. 

Vierailija
29/36 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenaatteko myös älyä?

Koetan. Töissäkin välillä joutuu hoksaamaan itsestään asioita, mutta kotona teen tietovisoja ja koetan ratkaista erilaisia pähkinöitä. Sanaristikoita/piilosanoja/sudokuja ja vastaavia teen joka ilta puolisen tuntia ja myös laadin niitä pöytälaatikkoon. En tarjoa julkaistavaksi, kun en osaa piirtää ja kuvankäsittelyllä sentti kertaa sentti ruutuun on työlästä saada kuvia, vaikka jotkut julkaistujen ristikoiden kuvat on selkeästi koneella tehtyjä. Kuntopyörää polkiessa voi katsoa youtubesta vaikkapa koodausopetusta. 

Vierailija
30/36 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kerran viikossa salilla, kerran viikossa bodypumpissa ja kerran viikossa kahvakuulassa. Välipäivinä aerobista liikuntaa

Vierailija
31/36 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimpina viikkoina, lähes joka päivä. Riippuu niin missä vaiheessa ohjelmaa ollaan menossa. Jos ollaan korkealla, joutuu väkisinkin pitää taukoa ja rytmittää treeniä.

mies54v

Vierailija
32/36 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä 7-8min jumpan teen, mulla on ”orjuuttaja-appi” joka joka päivä tekee uuden ohjelman. Ilman ohjelmaa tuskin viitsisi tehdä itse.

Vierailija
33/36 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä 7-8min jumpan teen, mulla on ”orjuuttaja-appi” joka joka päivä tekee uuden ohjelman. Ilman ohjelmaa tuskin viitsisi tehdä itse.

Tarkoitan siis appilla ohjelmaa, en appiukkoa :)

Vierailija
34/36 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän käydä ainakin kerran viikossa, muuta urheilua tulee 3-4 kertaa viikossa niin kovin paljon enempään en pysty.

Vierailija
35/36 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joogaan joka päivä 2 x 15 min. Lihakset näkyy hyvin esim. vatsassa, käsissä ja jaloissa.

N40

Vierailija
36/36 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla kertaa.