Täällä on aivan uli uli vali vali ja pelleä porukkaa!
Muuhun johtopäätökseen ei voi päätyä! Jatkuvaa ulinaa muiden elämästä ja siitä miten ne elää. Jatkuvaa valittamista siitä miten muut ei osaa elää ja miten niiden pitäisi elää.
Jatkuvaa skeidaa siitä kun jollakin ongelma ja haluaa ideoita asian hoitamiseen, niin johtopäätös tämä tyyppi tarvitsee v*tt*l*a ahdinpaineella niskaansa jos siitä vaikka ongelmat paranis jne jne. Stna aivan pellee porukkaa täällä!
Onneksi tämä palsta ei aiheuta minulle riippuvaisuutta. Ehkä siksi että en jaksa ulisijoita ja muiden elämästä itkemistä kun oma niin loistavaa toisin kuin monilla muilla täällä.
Kommentit (6)
No et sitten pyrkinyt avauksellasi kuitenkaan millään tavalla kohentamaan palstan tasoa, päinvastoin? Miten avauksesi eroaa tuosta kuvailemastasi meiningistä?
Huomannut ainakin sen että aikuisilla ihmisillä ei ole mitään käyttäytymistapoja!
Minä haluan myös valittaa tässä ketjussa ap:stä, joka ulisee muista kaltaisistaan valittajista. vali vali, uli uli. Happy now, ap?
Toivottavasti joku valittaa (tai ainakin alapeukuttaa) minun valitustani, niin kierre syvenee...
- Ulisee ja valittaa tämäkin ap