Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekisi mieli lasi valkkaria, pitäisikö avata pullo?

Vierailija
01.02.2022 |

Vai säästäisinkö viikonlopuksi kuten lli tarkoitus? Jotenkin vaan nyt lasillinen maistuisi.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan. Haet uuden pullon sitten huomenna.

Vierailija
2/24 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyytyä pulloon kun sulla on varmaan kanisterikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinulla on se tyhjiökorkki? Otat lasillisen ja säästät viikonlopuksi. En tajua kysymystä.

Vierailija
4/24 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sinulla on se tyhjiökorkki? Otat lasillisen ja säästät viikonlopuksi. En tajua kysymystä.

Kierrekorkki. Jos avaan, niin on suurempi kiusaus ottaa huomennakin lasillinen. Ja sitten minulla ei ole enää pulloa viikonlopuksi.

Vierailija
5/24 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kuin yksi ainoa pullo.

Vierailija
6/24 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä avaa. Ei varmasti huomenna kaduta, jos et avannut!

Vierailija
7/24 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kierrekorkki. Jos avaan, niin on suurempi kiusaus ottaa huomennakin lasillinen. Ja sitten minulla ei ole enää pulloa viikonlopuksi.

Ei kait tuo voi mitenkään olla todellinen ongelma? Ellet sitten ole jumissa jossain erämaamökissä jonne ei kuljetusta ole eikä tule ennen kuun loppua tai jotain?

Niitä viinipulloja ostetaan aina kun kaupassa käydään ainakin 6kpl, ehkä 12. Viedään kellarin viileyteen taikka viileälle kuistille odottelemaan sitä hetkeä kun pullo avataan.

Vierailija
8/24 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Pullossahan on varmaan viisitoista lasillista. Jos otat yhden tänään ja yhden huomenna, sinulle jää melkein koko pullo. Edelleenkään en ymmärrä kysymystä.

Vierailija
9/24 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Pullossahan on varmaan viisitoista lasillista. Jos otat yhden tänään ja yhden huomenna, sinulle jää melkein koko pullo. Edelleenkään en ymmärrä kysymystä.

Yhdessä viinipullossa ei todellakaan ole viittätoista lasillista.

Vierailija
10/24 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä joku sijoittajan neuvo? Kieltäymys on kaunista.

Vierailija
11/24 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Repesin tälle. Mistä shottilasista juot viiniä jos saat siitä 15 lasillista?:)

Vierailija
12/24 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on päin vastainen ongelma. Avasin lauantaina pullon ja puolet on vielä juomatta, eikä yhtään tee mieli.

Vierailija
13/24 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pitää ottaa, kun tekee mieli.

- Värikäs Pipsa

Vierailija
14/24 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas on päin vastainen ongelma. Avasin lauantaina pullon ja puolet on vielä juomatta, eikä yhtään tee mieli.

Harmittaa siis kun menee pilalle.

Vierailija
15/24 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pieniä laseja sulla on? Minulle lasi on 16 cl. Vajaa 5 lasia tulee siis pullollisesta.

Vierailija
16/24 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pullon avaaminen vaan on helpoin tapa saada sieltä viini ulos.

Vierailija
17/24 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kuin yksi ainoa pullo.

Tilaa Saksasta kunnon lasti 3l  10 e ihan laatuviiniä niin ei tartte laskea tippoja.

Vierailija
18/24 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Repesin tälle. Mistä shottilasista juot viiniä jos saat siitä 15 lasillista?:)

Tai sitten on aika iso pullo.

Vierailija
19/24 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä joku sijoittajan neuvo? Kieltäymys on kaunista.

Ei vaan potentiaalisen alkoholisoitumisen tunnistavan neuvo. Itse tiedostan, että olen aina tyytyväisempi siitä, jos jätän juomat juomatta kuin että jos juon. Aina.

Vierailija
20/24 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan tee enää edes mieli, säästyy siis toiseen kertaan. Onneksi en avannut. Ap.