Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekisi mieli lasi valkkaria, pitäisikö avata pullo?

Vierailija
01.02.2022 |

Vai säästäisinkö viikonlopuksi kuten lli tarkoitus? Jotenkin vaan nyt lasillinen maistuisi.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa. Kemiallinen hyväolo on keinotekoista, typerää ja haitallista.

Terve ihminen ei päihteitä tarvitse.

Vierailija
22/24 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sinulla on se tyhjiökorkki? Otat lasillisen ja säästät viikonlopuksi. En tajua kysymystä.

Kierrekorkki. Jos avaan, niin on suurempi kiusaus ottaa huomennakin lasillinen. Ja sitten minulla ei ole enää pulloa viikonlopuksi.

Voi itku! Älä sitten juo kun se tuottaa noin kauheaa ahdistusta. Laita se pullo sängyn viereen niin ystävä on vierellä siihen viikonloppuun asti. Joka aamu olet aina yhtä iloinen että se on yhä siinä.:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sinulla on se tyhjiökorkki? Otat lasillisen ja säästät viikonlopuksi. En tajua kysymystä.

Kierrekorkki. Jos avaan, niin on suurempi kiusaus ottaa huomennakin lasillinen. Ja sitten minulla ei ole enää pulloa viikonlopuksi.

Itse en edes lasillisen takia avaa, sillä silloin haluan juoda koko pullollisen ja aina ei sekään riitä.

Vierailija
24/24 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeastaan tee enää edes mieli, säästyy siis toiseen kertaan. Onneksi en avannut. Ap.

Käy rivakalla lenkillä. Veri kiertää ja tulee hyvä olo ilmaiseksi. Eikä varmastu kaduta! Haasta itsesi.

t. juuri hikilenkiltä tullut